UP UP UP!!!
Niin, ketjun otsikko ei ole ihan sitä mitä haluaisin, mutta kelvatkoon nyt kuitenkin tämmöiseen humalaisen miehen olotilaan.
Pitää nostaa ihan meidän Joonakselle hattua. Tällä kaudella herralle asetettiin ihan taatusti helvetinmoiset paineet, ja ihan oikeutetusti. Paljon oli lupa odottaakin. Hifk:n tunnetusti vaativat fanit olivat kovin pettyneitä äijän alkukauden suorituksiin, mutta siltikin 90% meistä tuumasi että annetaan pojalle aikaa, kyllä se vielä sieltä.
Näin on käynyt. Itse olen huomannut Vihkon hyvän nopeuden lisäksi hänen erittäin hyvän rannelaukauksensa, joka on lupaillut hyvää jo pitkän aikaa. Olen niin idiootti-fani, että menen usein hallille katsomaan jo alkulämmittelyt, sillä niissä näkee pelaajista yllättävän paljon. Vihkosta on pistänyt silmään koko kauden tämä rannelaukaus. Uskallan väittää että suorasta luistelusta liigasta ei löydy montaa jamppaa jolla olisi parempaa vetoa. Sihtiä olen vain toivonut lisää.
Nyt sitä sihtiä alkaa löytyä, käsien ja nopeuden ohella. Mikä on lopputulos? Moni SM-liigan joukkue, ja ennenkaikkea maalivahti tulee olemaan vielä ihmeissään tämän ihmemiehen kanssa. Nopeat jalat, ja nopeat kädet, eikä peliälyssäkään ole hirveästi moittimista. Näen tässä miehessä jotain samaa kuin Kibessä 2 vuotta sitten, taitoa on, mutta se vain odottaa kukkaan puhkeamista.
Jonesta tulee meillä vielä äijä kevään peleissä, hän on sitä jo nyt. Kiitos Joonas että jaksat painaa vaikkei aina toimikaan. Kaikki meistä eivät usko sinuun, kaikkien ei tarvitsekaan, riittää että sinä itse uskot. Olet meidän perhettä.
IFK.