Ottamatta kantaa tuohon Käyttäjänimettömän kommenttiin, kyllähän Donskoi on Granlundia edellä sekä kovuudessa että nopeudessa, koska nämähän ovat varmasti suurimmat esteet Miken tiellä supertähteyteen. Itse pidän Donskoita aika valmiina pakettina NHL:ään: Hieman lihasmassaa lisää (sehän hoituu NHL:n konstein helposti kemikaalien avittamana :)), ja peliä suoraviivaisemmaksi, niin hyvä tulee.
Toki nämä ongelmat on myös Mikellä, mutta uskon silti että hän pelaa jo varauksensa ja ikänsä puolesta pidemmän uran rapakon takana. Toki mahdollisuuden saa Joonaskin varmaankin kokeilla jos päättää lähteä. Olen samaa mieltä tuosta suoraviivaisuudesta, liigassa Joonas tykkää pelata kiekollisena pitkiä pätkiä, NHL:ssä ratkaisut pitää tehdä nopeammin ja tilaa on moninkertaisesti vähemmän. Ilolla olen kuitenkin huomioinut Donskoin muutamia maaleja, jossa on jopa Stamkosmaisesti "korposta" lämätty yläpeltiin.
Toivon siis hänelle uraa myös NHL:ssä... vaatii vain oikean seuran oikeaan aikaan, ja onnistumiset heti kun näyttöpaikan saa. Vuosi AHL:ssä kehittäisi miestä varmasti, jos malttaa rakentaa uraa rapakon takana rauhassa. Monesti täällä Suomessa kuvitellaan että NHL:llään vain kävellään, rima on yllättävän korkea.