Jonnin joutavaa palstan täyttöä..

  • 20 749
  • 470

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti smasa
Kip Miller
No nyt lähdet kyllä hiuksista v...ei vaineskaan, mutta Kip Miller on sanottu jo. Kuinkahan monta kertaa esim. Lonny Bohonos, Quintin Laing yms. on sanottu? Pidetään niistä säännöistä kiinni, ei minulla muuta.

Sen sanottuani, ihmettelen, että eikö täällä ole hakutoimintoa, jolla voisi hakea tietystä ketjusta? Ei ilmeisesti.
 

Parolan Kauhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ry ja Nhl:ssä Hait
Samuli Jalkanen, ei kai(?) sanottu.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Viestin lähetti siesta
Jouko Öystilä.

Kukapa meistä voisikaan unohtaa tätä ruotsalaista taskurakettipakkia ja hänen mittavaa uraansa euroopan pääsarjatasoilla?

Örjan Lindmark

(vähän saatoin eurohokittaa... )
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viestin lähetti aHab
Kukapa meistä voisikaan unohtaa tätä ruotsalaista taskurakettipakkia ja hänen mittavaa uraansa euroopan pääsarjatasoilla?

Örjan Lindmark

(vähän saatoin eurohokittaa... )

Lukas Krajicek
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Lawless
Sen sanottuani, ihmettelen, että eikö täällä ole hakutoimintoa, jolla voisi hakea tietystä ketjusta? Ei ilmeisesti.

Ei ole, ei. Mutta eipä tuon normaalinkaan hakutoiminnon käytön pitäisi suhteettoman vaikeaa olla.

Hakusanaksi vaan aiottu pelaaja. Sitten haun asetukset määrittelee siten, että

Etsialueelta: Vapaa keskustelu.

Muut valinnat:

-Etsi koko viesteistä

ja

-Näytä tulokset viesteinä tai Näytä tulokset ketjuina.

Näin toimimalla kykenee helposti tarkistamaan sen onko aiottu pelaaja jo mainittu ketjussa, toki vääräkirjoitusasu nimellä voi aiheuttaa hutilyöntejä mutta suht' varmasti näin toimimalla saa selville sen onko aiottu pelaaja käytetty jo tässä ketjussa. Itse olen toiminut näin, ainoa moka sattui tuon Hnat Dominichellin nimen yhteydessä.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös