Tiedän kyllä Ruutun maineen ja ongelmatkin mutta jotenkin toivoisin että uusi alku vanhassa kotikaupungissa voisi saada hyviäkin asioita esiin. Kyllä minä Krisun näen huomattavasti parempana vaihtoehtona kuin vaikkapa Rindellin tai Matikaisen. Virkkunen ja Korppi sitävastoin tarvitsisivat apuja tuohon scouttaamiseen.
Ehdota itse jotain nimiä, vaikeaa on noiden viiden listaamani kohdan täyttäminen. Kumpa löytyisi kaveri joka täyttää edes kolme.
En minä ihan oikeasti tiedä ketään. Tähän voisi tietty lisätä, että eihän se ole minun hommanikaan jne jne. Ruuttu olisi Penaakin kaameampi virhetikki (oma mielipide), sillä miehellä ei kauheasti positiivisia näyttöjä ole.
Tärkeintä olisi saada valmennuksen ja johtoportaan kommunikaatio toimimaan. En halua enää kuulla esim. maalivahtien tulevan
maalivahtivalmentajalle yllätyksenä. Se kertoo vähän liikaakin.
Ja Korppari ja Virkkunen eivät toisi UTJ:n postiin mitään muuta kuin nimensä. Kummallakaan ei taida olla edes kauheasti pelaajakontakteja (vrt. Thepena), eikä sensellaista.
Ja ihan oikeasti en ole mikään Matikais-fani. Lähtökohtaiasesti Thepena ei kuitenkaan ole lanseeraamassa mitään "Porilaista pirullisuutta" tänne...
Ja noista viidestä kohdasta edelleen ainoaksi elintärkeäksi nostan tuon hyvän tiedon pelaajista... ja tietysti hyvät neuvottelutaidot. Nämä kaksi kun kohtaavat, saavat muut ansiot olla mitä vain melkein.
Mutta niin - onko Ässillä yhtään OTO-pohjaista skouttia edes?