Joni Ortio Lukossa

• 26 616
  • 200

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko kysyä kun en ole ehtinyt lukea onko jossain muualla jo ihmetelty tämä. Oliko näissä ulkoilmaotteluissa joku haastekielto. Ihmettelin vaan tuota Ässien toista maalia mitä mielestäni Ortiokaan ei juuri protestoinut mutta muutamaan kertaan kun tuota itse katsoin niin kyllähän siinä maalille ryntäävä Ässäpelaaja Lipiäinen (9) survoo mailalla Ortion olkapäätä ja osuu viimeiseksi Ortiota kaulanseutuun ja maskin reunaan. Siitä alle sekunti ja kiekko on maalissa. Mielestäni korkea maila ja 2 min. Itse olisin haastanut. Ei tuo Lipiäinen maalialueelle tule mutta osuu aivan varmasti Ortioon. Pitäisin tuota tuomarivirhettä pelin selvänä käännekohtana. 1-0 ja Lukon YV olisi ollut ihan toista kuin 2-0.

Osuma tuossa tulee, mutta vaikuttiko Ortion torjuntatyöskentelyyn. Ortio ei itse protestoinut, joten uskoisin hänenkin olleen sitä mieltä ettei kontakti häirinnyt.

Hyväksyisitkö Lukon 4-1 maalin? Siinä Rubin ottaa osumaa aikalailla. Mun mielestä hyviä maaleja molemmat. Etsitään mieluummin syitä hyväksyä maaleja kuin hylätä.

Tuomarivirheestä on paha puhua kun ei tiedetä mikä olisi ollut päätös tilanteessa. Ei kontakti veskarin kanssa ole automaattinen hylky. Ortio tuskin olisi tuota torjunut ilman kontaktiakaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy