Olisikohan Gardiner saatavissa ensi kaudelle? Ainakin sopimus loppuu tähän kauteen. Hän ainakin pisti kiekkoa uuniin aika kiittetävästi viime visiitillä." Gardiner " tarvitaan. Ikonen ei riitä,lähelläkään. Sellasta se välillä on.
Kirkkaat valot.
Olisikohan Gardiner saatavissa ensi kaudelle? Ainakin sopimus loppuu tähän kauteen. Hän ainakin pisti kiekkoa uuniin aika kiittetävästi viime visiitillä." Gardiner " tarvitaan. Ikonen ei riitä,lähelläkään. Sellasta se välillä on.
Kirkkaat valot.
Tästä se lähteeMaalintekijä luojan armosta. Se on siinä.
Tänään 1+1 mutta mieleen jäi työn määrä jota Ikonen tekee ja tuntuu että kun tekee töitä, tekee oikeita asioita. Ei oikastaan pelaa itseään ulos, pystyy riistämään kiekkoja, pitämään kiekkoa ja antamaan hyviä syöttöjä ja pelaamaan pienessä tilassa fiksusti. Vaikuttaa tavallaan aika luotettavalta kaverilta, muttei toki ole näyttävimmästä päästä. Tänään pari upeaa syöttöä, joista olisi voinut tulla enemmänkin kuin tuo Raskin maali.Tänään sai kaikkien maalintekijöiden maalit aikaan jotenki erityisen hienon fiiliksen. Lundellin ekat maalit Liigassa, Rask on Rask, mutta yhtälailla Ikosen kohdalla tuntu tosi hyvältä tämän onnistuminen ja vielä ylivoimalla näyttävällä laukauksella. Ikonen pelasi jälleen hyvän matsin, ja selvästi löytänyt yhteisen sävelen Raskin kanssa. Kisojen jälkeen Kaskimäki tohon vielä mukaan takasin niin avot, ihan jees kolmosketju kasassa!
Sen lisäksi että Ikonen hoitaa kolmossentterin tontin mallikkaasti, on siihen kylkeen tollasessa 30 pisteen vauhdissa mitä on pari kautta takonut ennen IFK:hon tuloa. Tää jätkä on pelillisesti kaikkea muuta kuin huti, jos jätetään se 20 maalin tavottelu pois laskuista. ;)
Ja sen suhteen on onneksi vielä aikaa parantaa kevättä kohden. Jos viime kaudella teki syksyyn suurimman osan maaleistaan Lahessa, niin josko Stadissa menisi toisinpäin?
Ikosella vaikuttaa olevan ihan helvetin kova työmoraali. Pelaa joka tilanteen loppuun asti. Frendin kanssa ollaan ihmetelty tuota kykyä pelata kaatuneenakin kiekko omille. Pistepörssin maalisarake ei ole tykännyt Joni Ikosesta. Minä sen sijaan olen.Tänään 1+1 mutta mieleen jäi työn määrä jota Ikonen tekee ja tuntuu että kun tekee töitä, tekee oikeita asioita. Ei oikastaan pelaa itseään ulos, pystyy riistämään kiekkoja, pitämään kiekkoa ja antamaan hyviä syöttöjä ja pelaamaan pienessä tilassa fiksusti. Vaikuttaa tavallaan aika luotettavalta kaverilta, muttei toki ole näyttävimmästä päästä. Tänään pari upeaa syöttöä, joista olisi voinut tulla enemmänkin kuin tuo Raskin maali.
Ikosella vaikuttaa olevan ihan helvetin kova työmoraali. Pelaa joka tilanteen loppuun asti. Frendin kanssa ollaan ihmetelty tuota kykyä pelata kaatuneenakin kiekko omille. Pistepörssin maalisarake ei ole tykännyt Joni Ikosesta. Minä sen sijaan olen.
Erittäin hyvää tekstiä!Jos Ikonen ei olis saanu sitä ”pakko laittaa, kun Jori passaa” apinaa selkäänsä, niin kausihan on ollut tosi hyvä.
+11, joka on jengin kärkeä. Yli 0,5 ppg. Hyvää settiä 3. ketjun sentterille.
Jatkoa ja kevääksi joku kova Rightin pyssy Lehterän YV:hen. Ikonen voi pelata relammin 2. YVssä.