Eilen musiikki oli kovalla. Ihmiset taputti ja piti ääntä kovasti. Kuuluttajakin laittoi aallon kiertämään. Kehtaako tuolla enää käydä, kun pysty edes vieruskaverin kanssa rauhassa juttelemaan.
Opiskelijapelissä helmikuussa oli aaltoja myös ja varmaan oli ainakin 5 kertaa ympäri.Joo kyllä tästä moni mielensä pahoitti ja varsinkin aallot pitäisi kieltää. Olen kuullut että ne olisivat vaarallisia :P
Tänään sarja poikki että ei tarvitse mennä aallon mukana :D
Ps. Milloin viimeksi mehtimäellä aalto on mennyt 4kertaa ympäri ???
Ei hyvä luoja :D se yksi rumpu riittää. läpsyttimet voitte jättää kotia teiltä löytyy kädet. Ja siis chäntit on ällöttäviä? Voi luoja on taas settiä kun näitä ketjuja lukee. Ps. en ole jokereiden kannattaja.Tästä sarjasta jos mennään jatkoon niin Jokruja vastaan sitten pirusti lisää rumpuja ja aaltoja ja läpsyttimiä ja kaikkea kun ne tuntuu pellefaneja niin ärsyttävän. Ihan vaikka kostoksi siitä ällöttävästä laulusta mitä ne hoilaa.
Tästä sarjasta jos mennään jatkoon niin Jokruja vastaan sitten pirusti lisää rumpuja ja aaltoja ja läpsyttimiä ja kaikkea kun ne tuntuu pellefaneja niin ärsyttävän. Ihan vaikka kostoksi siitä ällöttävästä laulusta mitä ne hoilaa
Kaikki.Mikä niistä lauluista niitä on muutamia?
Olen samaa mieltä, tuon selostajan selostaminen on täyttä kuraa :D Ja joka hermeksen ottelussa suosii hermestä, pilkkaa vastustajan joukkuetta. Aloin kattomaan sitä ottelua mut kokoonpanot kun tulivat lähetyksessä niin kuuntelin että ei hitto tämäkö selostaa pelin eikä tätä pysty vaan kuuntelee :D Joskus luulin että tää selostaja vetää röökiä pari askia päivään niin ääni on käheäksi mennyMarkkasen vahinkoimaisu maaliin. Selostajan kaksi kommenttia.
- "Tuo (Markkasen) naksahdus kuuluu itärajalle saakka"
- "Slurps kuuluu Joensuuhun saakka"
Ei kyllä kuulu tuollainen v-kommentointi selostajan repertuaariin Mestiksessä.
Olen kyllä täysi kypsä tähän selostajaan, jonka perustyyli muutenkin jatkuvasti vastustajalle pikkupiruileva.
This aged well…Ei ole kiinni kotituomareista tai muista. Selitykset pois! Nyt tulostaulu näyttää, voisiko sanoa vihdoin, sitä mitä pelinkuva koko sarjan on isossa kuvassa ollut.
Ansaitusti Hermes tasoittaa voitot.
Hermes ei osaa voittaa. Ei muuta.This aged well…
Joo mitäpä näitä iloitsemaan!Hermes ei osaa voittaa. Ei muuta.