Vielä kun tuosta saisi painetun version niin a vot.
Varsinkin Tamminen linjailee aika kovin vedoin liiton tilaa, hieno teksti kaikkiaan, mun mielestä!
Itseäni lämmitti Pirkka Antilan kolumni, jossa hän perusteli ns. Wild Card-kierrosta. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun liitto on antanut perusteluita miksi sarjajärjestelmää muutettiin tälle vuodelle.
Toki itse en vieläkään ole innostunut tuosta, mutta ihan järkiperusteet tuolle asialle on.
Käykäähän tutustumassa, ja vinkkejä/ideoita ja toiveita saa kertoa tekijöille.
Eipä taida olla invaasiota täältä. Varmaan yksittäisiä, mutta ei ole organisoitua matkaa. Mutta etäfaneja on varmasti paljon paikalla. Muutama vuosi sitten olin pelissä Vantaalla ja hämmästyksekseni siellä vaikutti olevan enemmän Jokipoikien kuin Kiekko-Vantaan faneja.Onko lauantaiksi odotettavissa Pohjois-Karjalaista invaasiota Espooseen? Lähes 30 vuotta olette saaneet revanssia odottaa ja ylihuomenna on siihen hyvä mahdollisuus.
Kuulostaa hyvältä! Saadaan tunnelmaa halliin.Eipä taida olla invaasiota täältä. Varmaan yksittäisiä, mutta ei ole organisoitua matkaa. Mutta etäfaneja on varmasti paljon paikalla. Muutama vuosi sitten olin pelissä Vantaalla ja hämmästyksekseni siellä vaikutti olevan enemmän Jokipoikien kuin Kiekko-Vantaan faneja.