Joko Räsäsen lähtölaskenta alkaa?

  • 580
  • 24

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan säälittävää pelaamista ollut kaikki kotiottelut tällä kaudella lukuunottamatta muutamaa poikkeusta.
Aina johdetaan 2-0, jonk jälkeen Räsänen huutaa että nyt pojat voidaan vähän löysätä, katotaas vähän ku Alaskan poika painaa!!

Kieltämättä Saipa ei ole mikään perinteikäs menestyvä seura, mutta näin huonosti ei joukkue ole koskaan varmasti pelannut minun aikanani! ÄKKIÄ SE RÄSÄNEN POIS KAARNA!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siltä vaikuttaa ainakin Tulosruudun mukaan. Räsäseltä ei irtoa lausuntoa ja kommentit antaa kakkonen Skriko, josta sitten uusi ykkönen ilmeisesti tehdään?

Älkää nyt ainakaan Timo Tuomea ottako. Räsänen teki hyvää duunia HPK:ssa, mikä nyt mättää? Onko sama vika kuin HIFKissä eli vähän huonot kortit pelata vai onko tosiaan valmentajassa vikaa..?
 

theref

Jäsen
Niin

Alkaa pikkuhiljaa seuran uskottavuus olemaan tiukoilla. Tosin kuten sniper tuossa jo totesikin, ei seura tosiaan ole perinteikäs ja perinteisesti menestyvä. Tämän kauden seuran virallinen tavoite on kuitenkin 6. sija runkosarjassa, se alkaa "pikkuhiljaa" karkaamaan.

Jos Teisa lähtee/monotetaan pois, kuka tulisi tilalle?
Onko Skrikosta vastuuvalmentajaksi?
Kuka Skrikolle aisapariksi jos Pantteri nostetaan vastuuseen?

Jos Teisa vaihdetaan ja joku tulee tilalle, mistä SaiPa repii rahat tulokkaaseen?

Jep, monta on avointa kysymystä, mutta SaiPan puheenjotaja Okon mukaan tänään "käydään ensin keskustelut lehdistön kanssa ja sitten katsotaan omissa porukoissa". Eli ei olisi mikään ihme jos jotain tapahtuisikin...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enpä tiedä, mielestäni Räsänen ei ollut hyvä valmentaja edes HPK.ssa. Kaudet, joilla HPK sai pronssia olivat kausia, jolloin Kerhon materiaalilla pitikin taistella kultamitalista. Erityisesti jälkimmäinen pronssikausi oli sellainen, että kultaankin olisi ollut mahdollisuudet, mutta homma kaatui heikohkoihin esityksiin Jokereita vastaan. Edelliskaudella HPK.lla oli puolestaan selkeästi heikompi joukkue, jolla olisi kuitenkin luullut pääsevän playoffeihin, mutta sitten kävi, kuten kävi - peli oli sekavaa, eikä Teisa saanut joukkuetta pelaamaan. Nyt kun on taas käsillä hieman heikompi materiaali, niin tulos on sen mukainen...
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
SaiPa saa seuraavaksi vastaansa syvässä kriisissä olevan Tapparan.Voitto on selviö jos asenne on kunnossa.

Sitten tulevat kotikentällä vastaan Kärpät ja Lukko.Jokainen tajuaa mistä on kysymys.

SaiPa on menettänyt 2-0 johtoja kotipeleissään mitä ihmeellisimmistä syistä.Vieraissa joukkue taas pelaa aika hyvin.

Ulkopuolelta on mahdoton sanoa auttaisiko valmentajavaihdos mitään.Ehkä Skriko ykköseksi toisi julkisuutta ja uutta ilmettä.

Missään tapauksessa kyseessä ei ole huono joukkue.
 

Pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti ks
SaiPa saa seuraavaksi vastaansa syvässä kriisissä olevan Tapparan.Voitto on selviö jos asenne on kunnossa.
Eipä taida Tappara olla kriisissä. Veikkaisin selkeää voittoa heille.

Noissa myöhemmissä mainitsemissasi peleissä panokset ja paineet ovatkin sitten kovempaa luokkaa. Mielenkiintoista nähdä miten käy Lukkoa ja Kärppiä vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kenkää

Yleensä en ole helposti potkimassa valmentajaa pihalle, mutta nyt mielestäni pitäisi joukkueen johdon uskaltaa tehdä ratkaisuja tarpeeksi ajoissa (vertaa T. Tuomi).

Valaiskaa minua, onko Saipalla muka joku pelisysteemi? Jos niin mikä?
Huomioiko Räsänen ollenkaan pelaajien henkilökohtaisia ominaisuuksia vai arpooko se ketjut ennen peliä?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jursi jr

Porin kaduilla kulkee valmentaja vapaana, palkatkaa se Lappeenrantaan.
Ei muuten, mutta Ässien ei tarvitsisi maksaa palkkaa hänelle loppukaudesta.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minun mielestäni Tuomi olisi jopa erinomainen valmentaja verrattuna Teijo Räsäseen. Mansikkakin tiesi, miten peluutetaan paskoja pelaajia, mutta kun Räsänen peluuttaa surkeimpia ykkösketjussa....
Ei hyvää päivää Teijo!!!!

"Ei ole kivaa, ei minulla eikä joukkueella." Miettisi edes että onko niillä kolmella tuhannella hallissa olevalla kivaa!!

Käsittämätöntä jos Räsäsen annetaan häslätä vielä vaihtoaitiossa. Keksi jotain muuta Räsänen!!
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lappeenrantalaisilta löytyi luottoa

Vaikka kyseessä oli jumbofinaali oli halliin vaivautunut yli 3600 katsojaa. Peli oli yksi huonoimmista jääkiekko-otteluista jonka olen nähnyt ja varmasti moni muukin on samaa mieltä. Yhtään en ihmettele, enkä paheksuisikaan jos seuraavassa kotipelissä olisi 2500 katsojaa.

SaiPan suhteen olen päätökseni tehnyt. Jos muutoksia ei tapahdu käyn seuraavan kerran Kisapuistossa seuraamassa "jännittävää ja vauhdikasta SM-Liigaa" joulutauon jälkeen.

Täälläkin kovasti syytetään Räsästä huonosta menestyksestä ja varmaan Teisallakin on osuutta. Mitenkäs meidän mainio tj Kaarna? Eikö Kaarna kuitenkin ole vastuussa joukkueen kokoamisesta ja valmentajan valitsemisesta. Myöskin olen kuullut Hallituksen pj:n Okon olevan aika pitkälti Kaarnan talutushihnassa (nämä ovat toisen käden tietoja, mutta pakko on alkaa spekuloimaan).
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä taas jaksoi nolottaa kuuluttaja Pekurisen pelleilyt:
38 Antrei Potkinotski

55 Paul Brussoo

Heh...
 

theref

Jäsen
sniper

Ja milläköhän tavalla tänä kuuluttajajuttu tähän ketjuun kuului? Ei muuta kuin SaiPan toimistolle vaan tarjoutumaan tähän hommaan. Jos äänesi sopii hallin äänentoistolaitteisiin niin varmasti SaiPa palkkaa Sinut siihen hommaan.

Suora kysymys, oletko koskaan löytänyt mitään positiivista puolta SaiPan otelutapahtumasta?
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: sniper

Piti mennä tuonne Saipa-HIFK ketjuun...

Jospa en jatkossa kommentoi yhtään mitään kuuluttajista...
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Voi äiti, auta!

Oravanpyörässä ollaan, ja suo siellä, vetelä täällä.

Radio Suomen toimittaja Juhani Lahti kysyi aamun haastattelussa toim.joht. Kaarnalta pienibudjettisen seuran vaihtoehtoja tässä tilanteessa. Vertailukohtana käytettiin tässä tapauksessa HIFK:ta, joka voi rahallisessa mielessä hankkia vahvistuksia vaikka heti (vrt. Heino/Paappanen, heh - noh, anteeksi).
Ilin vastaus oli kuta kuinkin, että "budjetissa on pysyttävä, jotta ei pilattaisi jo ensi kautta".

Itsestään selvyys tämän myötä tietenkin on se, että jos nyt ei (voida) tehdä mitään, niin pilataan se ensi kausi niinkin... ja saattaa mennä x kappaletta seuraaviakin samaan nippuun!
Ei tuollaisella pelillä nimittäin kukaan täysjärkinen "satunnaiskatsoja" lähde itseään kiduttamaan. Kausikortteja on (tietääkseni, korjatkaa, jos olen aivan metsässä) kaupiteltu n. 1800 kpl ja kautta on jäljellä reilusti yli puolet.
Näillä lipputuloilla ensi kauden budjetista muodostuisikin sitten vallan mahdottoman muikea pile of ca$h, joten karrikoiden 02-03-jengissä pelaisivatkin Diesel-Kuznetsov, Tirkkonen ja 20 kpl junnuja.

Kaarna siis odottaa ihmettä tapahtuvaksi Idän Ihmeelle. Näillä näkymin tulee vain väkisin mieleen - niin makaaberilta kuin se kuulostaakin - itänaapurin taannoinen laivaston ylpeys Gursk.

pest:
Kyllä Kaarnasta ja hänen sosiaalisista taidoistaan liikkuu niin paljon tarinoita, etteivät ne kaikki pelkkää urbaanilegendaa ole. Vikaa siis löytyy sieltä(kin).

Ja itse olin kyllä eilen valmis sijoittamaan tuon eilisen kirkkaasti huonoimmaksi näkemistäni kiekko-otteluista.
Tänään sitä tunteiden hiukan rauhoituttua muistaa sentään näkemiensä kauheuksien koko kirjon.
Mutta ehdottomasti sinne surkeuksien kiistattomaan kärkikastiin kuuluu eilinen.
Jumbofinaali, todellakin, totisesti.




Ja tärkeä sivuhuomautus sniperille:
Eikös se Brousseau nyt nimen omaan oikein lausutakin "Brussoo"? Hyvin liki ainakin.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Voi äiti, auta!

Viestin lähetti Heretic
Oravanpyörässä ollaan, ja suo siellä, vetelä täällä.

Radio Suomen toimittaja Juhani Lahti kysyi aamun haastattelussa toim.joht. Kaarnalta pienibudjettisen seuran vaihtoehtoja tässä tilanteessa. Vertailukohtana käytettiin tässä tapauksessa HIFK:ta, joka voi rahallisessa mielessä hankkia vahvistuksia vaikka heti (vrt. Heino/Paappanen, heh - noh, anteeksi).
Ilin vastaus oli kuta kuinkin, että "budjetissa on pysyttävä, jotta ei pilattaisi jo ensi kautta".

Itsestään selvyys tämän myötä tietenkin on se, että jos nyt ei (voida) tehdä mitään, niin pilataan se ensi kausi niinkin... ja saattaa mennä x kappaletta seuraaviakin samaan nippuun!
Ei tuollaisella pelillä nimittäin kukaan täysjärkinen "satunnaiskatsoja" lähde itseään kiduttamaan. Kausikortteja on (tietääkseni, korjatkaa, jos olen aivan metsässä) kaupiteltu n. 1800 kpl ja kautta on jäljellä reilusti yli puolet.
Näillä lipputuloilla ensi kauden budjetista muodostuisikin sitten vallan mahdottoman muikea pile of ca$h, joten karrikoiden 02-03-jengissä pelaisivatkin Diesel-Kuznetsov, Tirkkonen ja 20 kpl junnuja.

Kaarna siis odottaa ihmettä tapahtuvaksi Idän Ihmeelle. Näillä näkymin tulee vain väkisin mieleen - niin makaaberilta kuin se kuulostaakin - itänaapurin taannoinen laivaston ylpeys Gursk.

pest:
Kyllä Kaarnasta ja hänen sosiaalisista taidoistaan liikkuu niin paljon tarinoita, etteivät ne kaikki pelkkää urbaanilegendaa ole. Vikaa siis löytyy sieltä(kin).

Ja itse olin kyllä eilen valmis sijoittamaan tuon eilisen kirkkaasti huonoimmaksi näkemistäni kiekko-otteluista.
Tänään sitä tunteiden hiukan rauhoituttua muistaa sentään näkemiensä kauheuksien koko kirjon.
Mutta ehdottomasti sinne surkeuksien kiistattomaan kärkikastiin kuuluu eilinen.
Jumbofinaali, todellakin, totisesti.




Ja tärkeä sivuhuomautus sniperille:
Eikös se Brousseau nyt nimen omaan oikein lausutakin "Brussoo"? Hyvin liki ainakin.
Lähinnä se kun se sanoi Paul oli aika hauska...
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Re: Re: Voi äiti, auta!

Viestin lähetti sniper2001

Lähinnä se kun se sanoi Paul oli aika hauska...

Jaa, painotus oli siis etunimellä.

Kovin, kovin pienistä asioistahan sitä joutuu SaiPa-fani vähät ilon aiheensa tänä päivänä etsimään, mutta että näin pienistä?
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin no, aika surkuhupaisaa tuo Saipan peli kyllä on. Ensi kaudellakaan ei varmasti pärjätä, Kuznetsov lähtee, Duba lähtee varmaan, Machulda ei jaksa enää yksin voittaa näitä pelejä, mitä Kaarna oikein luulee? Että kuudes sija tavoitetaan Jesse Wellingin kaltaisilla mutakuonoilla?
Minä voisin asettaa tavoitteen jo ensi kaudeksi: Vältetään konkurssi, sillä katsojia ei hirveästi enää peleihin tule, jos meininki tällaisena jatkuu.
 

theref

Jäsen
sniper

Ja jos Juri lähtee niin mitä sitten? Sillä rahalla saa nimittäin huikean paljon paremmankin pelimiehen tilalle, sellaisen nuoren ja vetreän.

Jesse ja mutakuono, mitäköhän tekemistä niillä asioilla on keskenään? Alapas taas parantaa tapojasi tai lopeta kirjoittelu, jos asiasi alkaa olemaan tuon tasoista.
 

caloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit , Hifk
Mun ei välttämättä kannata kommentoida, kun omankin joukkueen asiat ovat päin persettä, mutta ihmetyttää Saipan organisaatiossa yksi asia.

Miksi vuokrata Virtasia ja Jokiloita joukkueeseen kun omiakin junioreita olisi tarjolla. olen sen verran seurannut , että esim saipan A-nuorethan pärjää hyvin Sm-liigassa niin eiköhän sieltä löydy yhtä hyviä ukkoja kuin Jokila ja Virtanen.

Eikös se Teemu Somppikin ole nuorten SM-liigassa pistepörssin kärkinimiä.
 

#15

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kummastuttaa

tosiaankin. SaiPan A-junnut ovat pelanneet hyvin, mutta siltä meille rahdataan kaikenlaisia..Jokila, Virtanen, Lehtinen..

Ja huipennuksena tuo Huokon myyminen! Eikö kuitenkin olisi ollut helpompi vaihtaa valmentaja kuin joukkue? Melkeinpä toivon edelliskauden päävalmentajaa nostamaan SaiPan suosta.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitten on minusta aivan naurettavaa että ensin Jokila vuokrataan Tepsistä, ja sitten hän istuu pelkästään jäähyt otteluissa. Herätys Räsänen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös