Analyytikko_ kirjoitti:
Loppukommenttiisi kohdistuen, höpö höpö, Antti Harju pesee Jontun mennen tullen : )
Itse on tullut vain katsojana osallistuttua tähän lajiin, ajaminenkin houkuttaisi, mutta täällä Helsingissä on niin perkeleesti noita ratoja, että ei meinaa osata valita.. Ja kun ei ole tiloja, missä autoa laittaisi, niin on jäänyt tämä loistava laji vain katsomo-osallistumiseen. SM-finaaleissa on tullut käytyä kolme kertaa 88-90 ja loistava tunnelma oli jokaisessa kilpailussa ja varsinkin itse Mekassa eli Kaanaassa.
Siis Jonttu voitti tänään JM-Porin vai kuinka? Ensi viikonloppuna Asfalttikunkussa juhlii mahdollisesti joku muu? Ja selostaako A-P vielä?
Ja hei, kaikki paikalle heinäkuun viimeisenä viikonloppuna Nokialle Kardaanikunkkuun, jos vaikka Antti Harjun laite tällä kertaa kestäisi maaliin saakka.
No niin, mitäs minä sanoin! Kardaanikuningas vm. 2005 on Antti Harju. Ja millaisella ajolla tuli tuo titteli, kaveri voitti jokaisen lähtönsä. Ainoastaan finaalissa kaksi "rakettilähtijää" (Harju,Koivistoinen) tulivat rinta rinnan, ja Koivistoinen painui ensimmäisestä kaarteesta ykkösenä ulos, ainoastaan jättääkseen Antille seuraavaan nyppylään pikkaisen tilaa, ja Harjuhan ei tällaista paikkaa jätä käyttämättä. Nyt tuo kaunis, nopea ja tyylikäs auto kesti myös loppuun asti ja loistavat ajolinjat ja raaka nopeus toivat Harjulle tämän himoitun tittelin.
Rajalan Jonttu ei tällä kertaa laitteellaan kerennyt viivalta mukaan kärkikahinoihin, mutta ajoi silti tyylikkäästi sen minkä pystyi. Rattimiehiä..
Ihan hyvät kisat, vaikka tuo Nokian rata(-alue) hieman puutteellinen onkin.
Olikos muuten kukaan muu katselemassa kisoja, ja jos oli: mielipiteitä, huomioita, marinoita etc. Itse kiinnitin huomiota siihen, että vanha herra A-P on tosiaan tulossa vanhaksi, ainakin mitä kuuluttajan kisan seuraamiseen ja tapahtumien huomioimiseen tulee.