Jokipojat-KooKoo 15.2.2005
Jatkoajan otteluennakko: Jättävätkö Jokipojat ja KooKoo jännättävää loppukaudeksi?
Jatkoajan otteluennakko: Jättävätkö Jokipojat ja KooKoo jännättävää loppukaudeksi?
Täytyy myöntää etten ole vielä realiteettien edessä nöyrtynyt ja uskon KooKoon voittoon. Jos KooKoo ei tätä voita, niin vannon ikuista vihaani Mansikkaa kohtaan.Viestin lähetti ukkometso
Pikkuisen pahalta tuntuu kun eivät jaksa enää KooKoon kannattajat kirjoittaa, onko jo annettu periksi? Loppuun asti hyvät veljet, loppuun asti.
Tänään todellakin taistellaan ja voitetaan, niin jää taas jotain Kiihtelysvaaralaisillekin muisteltavaa.
2 - 5, Lampinen 1 + 1!
Viestin lähetti Mzt_t
Hmmm, yksi joukkueen parhaista hyökkääjistä, Vannisen Mikko, on sitten nelosessa. Mä jo ihmettelin edellisiä pelejä kun Vanninen oli siiretty kolmoseen, mutta tää menee meikältä jo huimasti yli lipan. Onkohan taustalla jotain pieniä vaivoja vai mikä lie?
Viestin lähetti Mzt_t
Hmmm, yksi joukkueen parhaista hyökkääjistä, Vannisen Mikko, on sitten nelosessa. Mä jo ihmettelin edellisiä pelejä kun Vanninen oli siiretty kolmoseen, mutta tää menee meikältä jo huimasti yli lipan. Onkohan taustalla jotain pieniä vaivoja vai mikä lie? Onneksi siirtoaika on umpeutunut, niin ei joudu loppukaudeksi Kajastukseen ;)
Ennen kautta tuo olisi sattunut minun pieneen herkkään mieleen moinen vähättely.... No, mehän ollaan hävitty jopa FPS:lle.Viestin lähetti Bird
muuten voi jopa KooKoolta tulla kylmää kyytiä.
Viestin lähetti MaxPhein
Kumpikaan joukkueista ei kuitenkaan tipu se on varma asia!