E kirjoitti:
Todella huonosti sopii ketjun aiheeseen, mutta ehdottomasti lähinnä oikeaa ketjua, kun en viitsinyt uuttakaan näin vähäisen asian vuoksi avata. Ja viesti ei ole tarkoitettu provosoivaksi.
Mutta onko kellään muulla sellaista myötähäpeän tunnetta päällä, kun kuuntelee näitä Jokerien radiomainoksia? Ilmeisimmin Mikko Kivinen houkuttelee esimerkiksi hare krishnoja liittymään jengiin. Omasta mielestäni pk-seudun kolmen joukkueen mainoksista Jokerien tekemät edustavat jotain aivan muuta kuin pitäisi. Sekä HIFK ja Blues tuovat suoraan ja jämäkästi esille asian, kun taas Jokerien mainokset ovat ihmeellistä lässyttämistä. Tällaisten mainosten läpipääseminen antaa itselleni ainakin todella juntin ja amatöörimäisen kuvan joukkueen markkinointiosastosta. Muutama kaveri ovat myös näille nauraneet, että ei ainakaan tuollaiseen jengiin kiinnostaisi yhtään liittyä.
Vai onko sittenkin, että tällainen mainostaminen vetoaa "kansan syviin riveihin"? Kokeeko joku nämä humoristisiksi ja hauskoiksi mieluummin kuin säälittäviksi?
Meikäläinen tuli tänne Jokereiden leiriin oikein erikseen etsimään sopivaa ketjua, johon voisin kommentoida tätä mainosta. Kommentoin sitten tähän ketjuun, kun joku muukin puhuu samasta asiasta. Tämä Kivinen + hare krishna -juttu on ihan helvetin hyvä! Muita Kivisen mainoksia en ole rekisteröinyt mutta tätä mainosta nauroin ääneen. En edes muista miten se tarkalleen meni mutta nauratti kovasti. "Tule areenalle soittamaan rumpuas, anna se rumpu tänne kaljupää, Jookeerit, Jookeerit" tai jotain sen suuntaista. Lisää!
Nämä Bluesin mainokset taas ovat niin perinteistä muka kovaa kiekkoäijälyä. Möreä-ääninen mies kertoo kuinka löytyy "taitoa ja tunnetta". Ai kun kiva! Samaan rahaan luvataan, että "kiekkoilu on NYT pääosassa". Ennen ei vissiin ollut? "Ostakaa nyt joku edes kausikortti, niin saatte Harrikan." Kiva kiva.
Jokerit - Blues: 1-0
Nämä koripallomainokset(?), joissa
tsadi miits kantrisaid ovat myös niin naurettavaa spedeilyä. Kaiken tarvitsee olla niin äijää, niin äijää. Kovat jätkät erottuu kentällä, ei mainoksissa. Huumoria pitäisi käyttää enemmän. Ei joukkueen uskottavuus siitä kärsi.