Jokerit - TPS, taas tapellaan

  • 33 725
  • 201

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
bozik kirjoitti:
Ihme touhua.

Sanos muuta.

Pelottavinta tässä on se, että mies, joka hinaa Tepsiä jatkoon on Puurula. Mies, joka ei ole saanut mitään kiinni, leikkii nyt miikkakiprusoffia maalilla. Rauhoittuisi tai me mennään jatkoon. Perhanan pässi Puurula. Meillä ei nyt justiin ole käyttöä playoffeille.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
bozik kirjoitti:
Ihme touhua.

Jep. Todellakin outoa toimintaa. Joko sukelletaan kunnolla tai sitten ei ollenkaan. Mikä surkimusten näytös se tällainen on jos toinen rupeaakin pelaamaan kunnolla?

Taas me joudutaan rypemään yksin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
Taas me joudutaan rypemään yksin.
Hysss, nyt perkele Jokerit alkoi pelaamaan Jyväskylässä. (tämä ei näy turkulaisille)

Ei jumalauta tätä, miten voi yksikseen nauraa tälle. Kiitos Jokerit ja kiitos Tepsi.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puurulan taakse 2 ottelussa tehty 1 maali, kiitos HJ

Tästä eteenpäin!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
We have a dream (or had). Tilanne oli tukalaakin tukalampi. Joukkue oli jo lähes täysin lyöty, olimme vieraassa maassa taistelemassa ja tappiolla. Aikakin oli käymässä vähiin. Viimeisen tauon aikana päätimme suomalaiseen sisuun tukeutuen, kerran vielä jätkät.

Astuttiin vieraalle areenalle ja taisteltiin hampaat irvessä. Tasoitettiin puntit ja mentiin lopulta vihulaisesta ohi. Kynsin ja hampain, kivusta, särystä ja tuskasta huolimatta annoimme kaikkemme ja uskoimme asiaamme. Lopulta, pitkällisen ja raskaan taistelun jälkeen kajahti äämyreistä vapauttava summeri. Olimme hoitaneet osuutemme.

Väsyneenä, rikkonaisena ja pahoin vammautuneena mutta tyytyväisinä marsimme pukuhuoneeseen. Istahtaessamme puolikuolleina alas näkyi joukossa jopa hymyä. Sitten sortui kaikki haavet ja unelmat. Teksti-tv:ssä luki Vahalahti. Unelmamme oli särkynyt. Sitä kyynelten tulvaa....
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
bozik kirjoitti:
Hysss, nyt perkele Jokerit alkoi pelaamaan Jyväskylässä.

Tuskin ne siellä mitään ihmeellistä esittivät. Pakkohan se on jo tilastollisestikin joku peli joskus voittaa. Ja toisaalta samapa tuo kun tepsi ei jäänyt omassa matsissaan pisteittä.

WE SUCK!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
Tuskin ne siellä mitään ihmeellistä esittivät. Pakkohan se on jo tilastollisestikin joku peli joskus voittaa. Ja toisaalta samapa tuo kun tepsi ei jäänyt omassa matsissaan pisteittä.
Pitäähän sitä nyt armottoman taistelun kautta saavutettua voittoa hehkuttaa ;)
 

fani#x

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
bozik kirjoitti:
We have a dream....
Mahtava teksti! Vetää jopa vertoja Mika Myllylän lorulle: "Testamentti Suomen kansalle" Ei tosin aivan..
Curre tais tänään antaa jotain todella erityistä jalkahoitoa 3-1 tilanteessa, kun jokerit niin sytty pelaamaan.

Vakavasti ottaen, niin kaksi pinnaa tepsi tarvii Bluesilta ja ässiltä yhteensä. Ei pitäisi olla mahdoton tehtävä, mutta tod.näköisesti kun näin sanon niin tulos on pyöreä nolla. Toisaalta jokrujen hävitessä toisenkin peleistään, niin ei tarvitse juuri enää laskeskella tilannetta..
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokerit sai pisteen verran tepsiä kiinni. Jokereiden on lähes varmuudella napattava Kärppiä vastaan vähintään kaksi pistettä, mikäli säläreihin vielä aikovat. Tepsi tietysti voitolla Bluesia vastaan varmistaisi suoraan säläripaikan. Tasapisteissä Tepsin maaliero on selkeästi parempi, enkä usko että mitään maalikarkeloita viimeisillä kierroksilla nähdään.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
fani#x kirjoitti:
Toisaalta jokrujen hävitessä toisenkin peleistään, niin ei tarvitse juuri enää laskeskella tilannetta..
Täysin mahdoton ajatus, että tämän kauden Jokerit menettäisivät pisteitä jollekin ihmeen Kärpille tai Ilveksen vieraana Mansessa. Laskeskelkaa vaan tarkkaan riitävätkö pisteenne...

Mitä muuten Puurula on vetänyt ? Mulle samaa, olen aina halunnut lentää ja tehdä ihmetekoja.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puurula pelas pirun hyvin tänään, pari kolme varmaa maalipaikkaa nappas.. Tosin puolustuskin pelas hyvän pelin, joten ei annettu montaa varmaa maalipaikkaa.. Tiukaks menee kamppailu Tepsillä ja Jokereilla.. Viimeset kierrokset ratkasee..
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
bozik kirjoitti:
Täysin mahdoton ajatus, että tämän kauden Jokerit menettäisivät pisteitä jollekin ihmeen Kärpille tai Ilveksen vieraana Mansessa.

Kärppien ainoa tavoite on selviytyä viimeisistä runkosarjan peleistä ilman loukkaantumisia, joten Jokereiden kolme pistettä ovat lähes kiveen kirjoitettuja tästä pelistä. Ilves saattaa sen sijaan pistää jopa kampoihin taistellakseen runkosarjan kuudennesta paikasta.

Blues taistelee säälipleijareiden kotiedusta, joten Tepsi joutuu tekemään melkoisen iltapuhteen saadakseen edes pisteen espoolaisilta. Ässät-Jyp pelistä on paljon kiinni se, tarvitseeko Ässien vielä huhukia Tepsiä vastaan saavuttaakseen runkosarjan viides sija. Elämme mielenkiintoisia aikoja ja mikään ei ole vielä kiveen kirjoitettu Tepsin ja Jokereiden välisessä kaksinkamppailussa.
 

snumi

Jäsen
TPS/Jokerit

Sinänsä olen perusturkulainen TPS-mies, joka tosin asuu ulkomailla eli Tepsillä on kansainvälinen fanikanta, MUTTA: Jokerit on kyllä RAKAS VIHOLLINEN. Kavereita on stadissa, ja niille olen aina ja iänkaiken TPS-ukko. Silti minun Suomi-paidan selässä ei itse asiassa lue KOIVU vaan... SELÄNNE. Stana. Niin se vaan on että kaikkien aikojen jääkiekkoilija minulle on Temppa. Hyvänä kakkosena Saku. Jos TPS todella perseilee totaalisesti, voisin ehkä olla Jokeri-mies, vaikea kyllä kuvitella. Se mitä arvostan, on Hjallis. Ja niitä perusjokerikavereita mitä minulla on. Eli Malmin jengiä jne. Mutta mitä swiddua: TPS voittaa ja menestys on... mustavalkoinen :) Hajotkaa siihen :)

Mulle ainakaan tämä ei ole kovin vakavaa, arvostan Jokereita ja Tepsiä, en niinkään jotain... mitä muita joukkueita on?

Lisään vielä: mikään ei ole niin hienoa kuin että TPS voittaa Jokerit. Muista ei niin väliä. En tiedä onko Jokereille rakas vastus TPS vai sitten vaikka luuseriporukka HIFK. Joka tapauksessa ne historialliset taistot ovat muistissa. Esim 1995 Jokerit oli suosikki ja olin paikalla katsomassa TPS-maalaukset lärvissä. Joku tsadilainen sanoi ennen peliä: "olet aika rohkea". Peli jälkeen jouduin jopa hyökkäyksen kohteeksi, mutta väistin. Jos en olisi väistänyt, olisin luultavasti kuollut. Jokeri-fani yritti löydä rautatangolla päähän. Minun onneksi meni ohi. En kanna kaunaa.
 
Viimeksi muokattu:

manemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ohmi kirjoitti:
Kärppien ainoa tavoite on selviytyä viimeisistä runkosarjan peleistä ilman loukkaantumisia, joten Jokereiden kolme pistettä ovat lähes kiveen kirjoitettuja tästä pelistä.

Viikko sitten olisin ollut samaa mieltä mutta nyt en enää.. Kärpät on pelannut yllättävänkin pirteästi sen jälkeen kun runkosarjan voitto varmistui.
Toki pääasia on Kärpillä loukkaantumisten välttäminen, juuri niinkuin sanoit mutta en usko että helpolla Jokerit kolmea pistettä saa.

Vaikkakaan tuo Jokereitten ja Tepsin taistelu viimeisestä säälipleijaripaikasta ei niin kauheasti meikäläistä hetkauta niin mielenkiintoa se on kovasti lisännyt runkosarjan viimeisille kierroksille. Minusta jotenkin tuntuu että Tepsi sen jatkopaikan vie koska Ilves on aika heikon tuntuinen tällä hetkellä. (Paljon loukkaantumisia). Eikä Jokereitten voitto Kärpistä ole mikään kirkossakuulutettu juttu...
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
manemies kirjoitti:
Minusta jotenkin tuntuu että Tepsi sen jatkopaikan vie koska Ilves on aika heikon tuntuinen tällä hetkellä. (Paljon loukkaantumisia).
Katsopa otteluohjelma uudemman kerran :)
 

manemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oho.. Mistähän oli saanut päähäni että Tepsillä oli vielä peli Ilvestä vastaan ? Kait sekotin jotenkin kun Jokereilla on näköjään vika peli Ilvestä vastaan. Nooh, samapa tuo. Kova on taistelu viimeisestä pleijaripaikasta..
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tänään piti tulla Jokereille vapauttava niskalaukaus, vaan mitä tapahtui?

- Jokerit nousee käsittämättömästi 2-4 tilanteesta 5-4 rankkarivoittoon. Tomek Valtonen ratkaisupelaajana.
- Tepsi pelaa "nollapelin" Espoon Alakuloisia vastaan

Höh. Mä jo luulin että tämä kausi on ohi, mutta jätkät jaksaa yllättää. Tosin huomenna yllätetään lienee sitten taas toiseen suuntaan? Pieni toivonkipinä ja sitten kiljoona tsiljoonaa kakkaa niskaan jollain rökäletappiolla? Emmä tiijä. Ei huomisesta pysty mitään järkevää sanomaan. Tepsille tosin riittää pelistä pistekin jatkoon, mutta "jokainen tsäänssi on mahdollisuus".
 

Morgoth

Jäsen
Tomppa#74 kirjoitti:
Tepsille tosin riittää pelistä pistekin jatkoon, mutta "jokainen tsäänssi on mahdollisuus".

Eiköhän TPSn toivo ole Ilveksessä, mutta ihan oikeasti mitä vaikka TPS menisikin jatkoon, niin mitä sitten??? Muutama peli samaa paskaa sääliplayoffseissa, jota saa hävetä silmat päästä.

Toisaalta taas tippuminen playoffseista olisi häpeällistä, mutta toisaalta eikö tämä kausi jo ole sitä ihan tarpeeksi, että muutaako tuo enää mitään?

Jotenkin tuntuu, että Jokereilla voisi olla edes jotain mahdollisuuksia sääleissä.
Huomisesta ei todellakaan tiedä eikä osaa sanoa mitään. Mikäli Jokerit menee jatkoon, niin voin kyllä ihan käsi sydemmälle sanoa, että Jokerit saa täydet sympatiani loppukaudeksi.
 

Popov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokerit todella taisteli tänään, siitä ei pääse mihinkään. Tepsin suoritus aiheuttaa vain syvän huokauksen.

Itse en usko huomenna voittoon Ässistä, joten kaikki toivo menee nyt Ilveksen suuntaan. Katastrofi tämä kausi on ollut jo kauan, eikä se siitä mihinkään muutu. Mikäli pelit kuitenkin sattuisivat tuurilla jatkumaan, eivät ne kovin kauaa iloa aiheuttaisi. Eiköhän se niin ole, että nämä kaksi "arkkivihollista" pääsevät kohta molemmat hiekkarannoille kirmaamaan.

Sen verran ihana 90-luku kuitenkin vaikuttaa, että en ikinä missään tapauksessa voisi kannattaa Jokereita tai antaa heille edes sympatiaa. Tämän päivän taistelusta tosin ansaitsevat hatun noston.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnea Jokereille play off paikasta. Käytännössä ainoa, mikä teillä on esteenä, on Ilves. Toivottavasti hoidatte homman kotiin, jotta TPS:n pelaajien ei TARVITSE enää kentälle tämän kauden aikana ryömiä.

Sanokaa takinkääntäjäksi tai miksi tahansa, mutta minä en jaksa tuota TPS:n tarjoaamaa paskaa enää pelin peliä. Jokereilta löytyi tänään sellaista tahtoa kolmannessa erässä, mitä TPS:n peleistä ei ole (TPS:n puolelta) löytynyt yhdestäkään tämän kauden pelistä.

Parhaiten ehkä kuvaa tilannetta juuri tämän päivän pelit. TPS surffailee ja tutkii tulostaululta että miten muut pelaavat. Jumalauta! Kyllä tämä jääkiekko lähtee siitä että pelataan sitä omaa peliä eikä tuijotella mitä muut joukkueet viereisessä kaupungissa tekevät. Sama kuin tuo edellinen Tappara -matsi, sielä käy valmentajia myöden henkilöt katsomassa tekstitv:ltä väliaikatilanteita ja joukkue pelaa 0-0 peliä.

Taisi TPS tänäänkin luottaa että Kärpät hoitaa homman. Mahtaakohan olla nyt sormi suussa että mitäs nyt kun Jokerit nousikin tappioasemasta ja me ei edes viittitty pelata kun luultiin että homma on pokkausta vaille valmis.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Eipähän päässy Kärpät ratkaisemaan tätä taistoa suuntaan eikä toiseen (ja hyvä niin). Rankkaritappiot kummallekkin viime peleissä.

Kyllähän se on niin että ei kevättä ilman Kärpät - Jokerit sarjaa (oon tän kyllä jo aiemminkin maininnut, karman laki tai jms?). Näin se vaan on.

Eikä siinä mitään, hyvähän se on vaan jos saadaan taas kunnon väännöt aikaseksi. Siis Jokerithan vasta heräilee tälle kaudelle (kato mitä sitä turhia itteä rasittelemaan jossain kytysessä runkosarjassa). ; )

Voitte kyllä Jokeri-fanit nukkua yönne ihan rauhassa. Joukkuehan sai tästä nyt sellasen hengen päälle että Ilves kaatuu huomenna helposti. Tepsukat taas jatkaa koomailujaan ja Ässät käy ne niistämässä. Tää on saletti.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
charger kirjoitti:
Eipähän päässy Kärpät ratkaisemaan tätä taistoa suuntaan eikä toiseen (ja hyvä niin)

Niin sitä nyt sanotaan =). Kuitenkin porukalla olitte kieli pitkällä rantapalloja jäälle heittelemässä, mutta kun ei niin ei...

Tutkimattomia ovat Jokerijoukkueen tiet ja ajatukset. Vieköhän Curre pojat vielä kylpylään ja raveihin kiitokseksi kaudesta, jos tuo huomenna on päättyäkseen? On se huikea jamppa.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
timppa kirjoitti:
Onnea Jokereille play off paikasta. Käytännössä ainoa, mikä teillä on esteenä, on Ilves. Toivottavasti hoidatte homman kotiin, jotta TPS:n pelaajien ei TARVITSE enää kentälle tämän kauden aikana ryömiä.

Sanokaa takinkääntäjäksi tai miksi tahansa, mutta minä en jaksa tuota TPS:n tarjoaamaa paskaa enää pelin peliä. Jokereilta löytyi tänään sellaista tahtoa kolmannessa erässä, mitä TPS:n peleistä ei ole (TPS:n puolelta) löytynyt yhdestäkään tämän kauden pelistä.
Äläs nyt vielä, luulen että Tepsukka on kuitenkin sääläreissä.
Padalta huomenna varamiehinen ryhmä Turussa.

Poissa luultavasti ainakin Nickerson ja Kivenmäki. (toki Mave metsästää pistepörssin voittoa...)
Muita voi olla Forrest,Kaipainen,Kuparinen,Saarinen.
Kaikilla näillä herroilla näyttää kymppitili siten että seuraavasta tulee huili.
Saa nähdä myös saako Nissinen peliaikaa huomenna...

Itse ajattelin mennä lyömään tepsiä pitkään heti kun Veikkaus julkistaa kertoimet, kuitenkin laskevat kerrointa tai sulkevat kokonaan...

Ei silti, toivotaan että pata hoitaa, fanienkin kannalta vaikka junnupitoinen ryhmä taitaa turkkusessa olla.

PS. Nämä mitä kirjoitin ei ole faktaa vaan mutua, paitsi tietenkin kymppitilit =)
 
Viimeksi muokattu:

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tomppa#74 kirjoitti:
Niin sitä nyt sanotaan =). Kuitenkin porukalla olitte kieli pitkällä rantapalloja jäälle heittelemässä, mutta kun ei niin ei...
Pitää sen verran puollustella että ois kai sieltä Jokeri-leiristäki palloja lennelly jos ois ollu tilaisuus Kärpät upottaa (eiköhän se kuulu asiaan)? Jos pelaatte hyvin niin kyllähän tuo on mahollista pistää Kärpillekkin vielä pallosadetta, ei siinä mitään ..

Jos Kärpät olis voittanu sillon Tepsin niissä rankuissa niin eroa olis jo tavoittamattomat 3p. Nyt kato tasapuolisuuden mukaisesti hävittiin teillekin että saatte keskenänne ratkoa.. nojoo.. oishan se ollu tietysti kiva niitä pallojakin nakella, ei voi kieltää ; )

(vaikeaa Oulusta käsin, tosin ..)

edit. Mitäköhän mä tässä sekoilen, siis jos Tepsi ois voittanu suoraan niin ero ois ollu se 3p. Parasta kai alkaa nukkumaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
charger kirjoitti:
Jos pelaatte hyvin niin kyllähän tuo on mahollista pistää Kärpillekkin vielä pallosadetta, ei siinä mitään ..

Äh. Meidän tämän vuoden "joukkue" on sellainen lottokone, että sieltä ei tiedä yhtään mitä tulee. Yksi asia on kuitenkin melkoisen varmaa: tasaista suoritusta jonkun kaatamiseen playoff-sarjassa en usko löytyvän. Joukkue jolla vaihtelee vaihtojenkin välillä pelitaso ihan älyttömästi ei voi pitkässä juoksussa voittaa mitään. Te jyräisitte rutiinilla koheltavan jokerinipun ohi niin että kuuluisi vain vieno pohjoinen tuulenvire.

p.s. Eikä me saada itte tätäkään säälipaikkaa ratkoa. Pojat tekee huomenna parhaansa (vai tekeekö?) ja "katsotaan mihin se riittää" (=onnistuuko tepsi munimaan huomennakin).

Edit: olisi kiva kuulla setä Jortsun pikku "motivointipuhe" huomenna ennen matsia. Taitaa olla jotain mallia: "Jos joskus meinaatte pelata niin nyt. Ei mua kiinnosta voitatteko vai häviittekö. Mä saan liksani joka tapauksessa ja pääsenpähän aikasemmin lomille. Just katoin että äkkilähtö Kanarialle huomenna tarvittaessa" "Mut pojat hei, koittakaa ny jumalauta edes yrittää ettei tarvii taas pelin jälkeen tulla selittelemään kuinka ei nauhat pysy kiinni ja on vähä kuumettaki oikeestaan ollu".
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös