Äh, kun on tuo vakavaraisuusaste hieman heikko tällä hetkellä eikä pääse paikan päälle. Kuten useampi kirjoittaja on jo todennut, taitaa olla Jokereiden heiniä tuo säälipleijaripaikka. Taistellaan nyt huominen kuitenkin ja katsotaan, mikä on 15.3. homman nimi. Itse pyysin joka tapauksessa pomolta 16:nneksi päiväksi krapulavapaan... Pitäähän kausi käydä nollaamassa ja vitutus hukuttaa.
Meikäläinenkin uskoo siihen, että Jokereilla olisi saumaa jatkossa taistella ja tehdä kiusaa kärkijoukkueille. Meistä ei taitaisi olla siellä minkään valtakunnan hyötyä kenellekään. Eihän tätä tosiaan uskoisi kirjoittavansa, mutta jos Jokerit menee jatkoon ja TPS putoaa, minä kannatan (mm.) Jokereita jatkopeleissä (kun Lukkokaan ei ole kehissä)!
Meikäläinenkin uskoo siihen, että Jokereilla olisi saumaa jatkossa taistella ja tehdä kiusaa kärkijoukkueille. Meistä ei taitaisi olla siellä minkään valtakunnan hyötyä kenellekään. Eihän tätä tosiaan uskoisi kirjoittavansa, mutta jos Jokerit menee jatkoon ja TPS putoaa, minä kannatan (mm.) Jokereita jatkopeleissä (kun Lukkokaan ei ole kehissä)!