Jokerit-Tps 23.9.2003

• 17 583
  • 177

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Voi äiti

Viestin lähetti Gags
Minun laskujeni mukaan seitsemän (7) postausta Stounin kommenteista, joista yksi TPS- ja yksi HPK-kannattaja. Viisi kommenttia siis "Jokeri-leiristä", täyttää itkun tunnusmerkistön ?

Happamia, sanoi...ja silleen. En olisi uskonut.

edit:

Tästä olen kanssasi samaa mieltä, kannattaisi oikein tarkkaan miettiä kuka mokasi ja kuinka pahasti.

En ole todellakaan väittänyt, että kaikki Jokerileiristä kirjoitetut viestit ovat itkemistä. (Hämeenlinnalaisista ollut kommentti poistettu.)

Kyllä Sinä tiedät varsin hyvin, mitä viestejä tarkoitin.

Edit: Kyllä se mokaaja on ihan selvillä.

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Vakio
No, itse asiassa tilanne oli minunkin mielestäni ryntäys, mutta kun ei vihelletty, ei vihelletty. Mitä sitä enää poraamaan.

Hra Vakion kommentti on kuin omasta kynästäni. Turhaan yrittää veli cobol "lämmittää" minua tämän asian tiimoilta :). Kovaa taklauspeliä, oikeaa sellaista, kannatan totta munassa vieläkin. Joukkueesta riippumatta. Samoin molemminpuolin vapaaehtoista senkka nenästä -toimintaa. Asiaa epäilevä voi vaikkapa vilkaista kommenttejani Mäki / Vopat -taklauksen tiimoilta. Annoin kehut ja täydet pinnat Mäelle ja pistin homman Vopatin oman varomattomuuden piikkiin. Näin myös Vopat itse, jonka tyyliin ei juurikaan kuulu uralla sattuneiden kolhujen kommentointi, jälki-itkemisestä puhumattakaan.

Eilisestä nyt sen verran näin yllytettynä, että näin taklauksen takaviistosta ja sanoin jo ennen osumaa vieruskaverille; "tulee kädet liian ylhäällä". Tuolloin en tunnistanut kumpaakaan pelaajaa. Asian "vakavuudesta" itselleni kertoo myös oma ensimmäisen kommenttini jäähyarvio eli se, mitä olisin itse tuominnut; 2min ryntäys. En todellakaan 5+20. Joten piste minun osaltani tähän keskusteluun. Niin, ja taklaukset takaisin peliin.

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Voi äiti

Viestin lähetti Oloneuvos
Näitä kaikkien alojen asiantuntijoitalausuntoja riittää joka lähtöön. Sanompahan mielipiteeni, vaikka en ole koko tilannetta nähnytkään... yleisellä tasolla you know. Kaikkiin tilanteisiinhan on aina yleispätevä selitys.

Pahoittelut, etten jaksanut tarkentaa sanomaani ensimmäisellä kerralla riittävästi. Uskoin tuon loppukommentin riittäväksi selventämään sen, etten ottanut kantaa Kiviharjun oikeutettuun näkemykseen Järventien taklauksesta. Sen sijaan halusin kritisoida tapaa, jolla kyseinen näkemys tuotiin julki.

Tähän saakka pelaajat ovat näkyneet julkisuuden suuntaan yhtenä rintamana, jonka mahdolliset ristiriidat on selvitetty joko kulisseissa tai perinteiseen tapaan kentällä. Roskalehdistöllä on riittänyt reviteltävää valmentajien ja seurapomojen - unohtamatta faneja - sanomisista, mutta pelaajat ovat pääasiassa seisseet toistensa takana.

Sikäli kun julkituomani mielipide ei liity kuin sivuavasti itse taklaukseen - vaan tapahtuman uutisointiin - katsoin voivani tuoda mielipiteeni julki näkemättä lähtökohtana toiminutta tapausta. Siinä olen samaa mieltä, että mielipiteen muodostaminen radiosta tai aamun lehdestä nähdyn perusteella on tylsämielistä, mutta valitettavan yleistä.

EDIT: Tuo ylläoleva JHagin kommentti Vopatista on juuri se ajatus, joka toimi kommenttini motiivina.

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
Re: Re: Re: Re: Voi äiti

Viestin lähetti Oloneuvos
En ole todellakaan väittänyt, että kaikki Jokerileiristä kirjoitetut viestit ovat itkemistä. (Hämeenlinnalaisista ollut kommentti poistettu.)

Kyllä Sinä tiedät varsin hyvin, mitä viestejä tarkoitin.

Edit: Kyllä se mokaaja on ihan selvillä.

Ei herran pieksut itkemistä! Taklaushan oli "siinä ja siinä" puhdas josta olis voinut joku tuomita jäähynkin - ei se kuitenkaan sitä iloa poista että Kiviharju niitattiin ja kunnolla.

Älä ainakaan laske minua itkijäksi - Kiviharju vähän itki elämän kovuutta... Minua sen sijaan naurattaa :)

Turnipsi

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Voi äiti

Viestin lähetti boretus
Ei se kuitenkaan sitä iloa poista että Kiviharju niitattiin ja kunnolla.

Niin, sehän on aina mukavaa kun joku loukkaantuu, ja vielä mieluusti niin että luita murtuu ja veri lentää, kenties jopa halvaantuu, vai mitä?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järventie - Kiviharju -keissin melko läheltä nähneenä ja ilman värilaseja oma mielipiteeni taklauksesta:

Ei ollut puhdas, muttei myöskään törkeä. Tuomiota avitti loukkantuminen ja Mara taklasi tavoilleen uskollisena käsiään apuna käyttäen. Kaksi minuuttia ei olisi ollut oikeusmurha.

Muutoin: olin ihan varma, että kun Turunen ja Vertala maalaavat, Mike tuulettaa täällä heitä puolijumalaksi :)

Luulisi SM-Liigahallituksen olevan huolissaan romahtavista katsojaluvuista...

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Senior
Järventie - Kiviharju -keissin melko läheltä nähneenä ja ilman värilaseja oma mielipiteeni taklauksesta:
Sori Senior, mutta ei mene läpi...

Edit: Ai niin menasi unohtua kommentoida tuota Kiviharjun lausuntoa raportissa kun piti taklausta tahallisena.

Kiviharju on aivan oikeassa, taklaus oli taysin tahallinen ja sitä paitsi en ole koskaan nähnyt kenenkään taklaavan vahingossa, mutta tormäyksiä olen nähnyt tapahtuvan vahingossa.

Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hull16
Sori Senior, mutta ei mene läpi...

Omalta osaltasi Sinä päätät sen toki itse. Tarkoihin lähinnä lasittomuudella, etten ole sen enempää Tepsin, kuin Jokereitten kannattaja. Vaikka kannatan IFKta, ei minulla ole mitään Jokereitakaan vastaan. Tuskinpa muuten kävisin katsomassa myös kaikki/lähes kaikki heidän pelit. Mitä vielä Järventiehen tulee, olen seurannut kaverin edesottamuksia, suht läheltä, yli kymmenen vuotta ja uskon omaavani käsityksen, jopa hyvän, pelityylistään.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Senior
Omalta osaltasi Sinä päätät sen toki itse.
Punaisten lasien läpi ei sininen näytä siniseltä, mutta valkoinen lähes punaiselta.

En toki nyt kyseen alaista näkemystäsi ko. tilanteestasi kun itseltäni se meni täysin ohi ja kun ajattelee tätä meidän leirien välistä keskustelun vaihtoa yleensä niin tuo kommenttisi "ilman värilaseja" oikeasti nauratti, siis positiivisessa mielessä. Hyvä kommetti, kuin kukka keskellä autiomaata.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Re: Re: Voi äiti

Viestin lähetti Gags
Minun laskujeni mukaan seitsemän (7) postausta Stounin kommenteista, joista yksi TPS- ja yksi HPK-kannattaja. Viisi kommenttia siis "Jokeri-leiristä", täyttää itkun tunnusmerkistön ?
Eh... Lienen tuo HPK-kannattaja. Laskettiinko minut nyt mukaan tuohon itkukaartiin vai nou? Tuliko oma kontribuutioni Stounin kommenteista vai Ihan Jostain Muusta? Olo on kuin Per-Olof Svenssonilla.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Re: Re: Re: Voi äiti

Viestin lähetti Ossi
Eh... Lienen tuo HPK-kannattaja. Laskettiinko minut nyt mukaan tuohon itkukaartiin vai nou? Tuliko oma kontribuutioni Stounin kommenteista vai Ihan Jostain Muusta? Olo on kuin Per-Olof Svenssonilla.

Vaikka minulle tuleekin tästä viestistä tikku silmään vanhojen muistelusta, niin ehdotan, pakko erikseen todeta virtuaalisodan välttämiseksi, huumorimielellä, että Ossille avataan oma ketju aihepiiristä palloseura-kiviharju ja kumpanit sekä epäpätevät lääkärit.....sinne voisi sitten aina so jokaisen pelin jlk käydä avautumassa. Ei näin vakavat traumat parane ellei asioista pääse keskustelemaan perusteellisesti. Muutoin saattaa käydä niin että vuosienkin jälkeen tulee esim keskellä päivää matka menneisyyden tapahtumiin ja kipukynnys ylittää sietokyvyn rajan.

Ei silti, ja nyt olen vakavissani, henkilökohtaisesti en ole enää vuosiin käsittänyt miksi Kiviharjun sallitaan roikkua palloseurassa vuodesta toiseen ilman muita näyttöjä kuin se, että ihan tosissaan saa hävetä ja pelko perseessä pelätä minkä tyyppisen pelleilyn herra järjestää joko kentällä tai niinkuin nyt sen ulkopuolella. Kyseessä lieneekin jonkin tyyppinen kierrätysongelma, sillä halukkaita ottajia ei ole jonoksi Ruissalon sillalla parveillut.

Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Eikäs tämä ole...

Niin, eikös tämä Jaana Piriharjun toitottaminen ole juuri sitä mitä Jortikka on aina pelaajilleen opettanut.
Jauhetaan paskaa vastustajan aition edessä ( ei tapahtunut tässä pelissä, miksiköhän *virn*) mutta ainakin pelin jälkeen yritetään psyykata julkisuudessa, vaikuttaa julkiseen mielipiteeseen . Puhumattakaan tuomareiden toimintaan vaikuttaminen.

Nyt vaan on niin, että tuo julkinen apina, nimeltä Kiviharju, on täysi Minni-hiiri ja hänen julkinen itkunsa saa lähinnä naurun ja säälin sekaisia tunteita. Menis saatanan pelle vaikka pelaamaan ringetteä. Siis että pitää oikein perustella tapahtumia hänen pelikäsityksellään... Joopa joo, no mulkku mikä mulkku!

Tällästen pelletekstien, kuin Jaana Kiviharjun teksti, lukeminen matsien jälkeen ei oikein kuulu lajin luonteeseen. Esitänkin julkisen pyynnän Jokereiden pelaajille, etteivät lähtisi ikinä tälle linjalle!

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Ilmala
Tämä nyt ei ole mitään uutta, että turussa luullaan sairasloman pituudeksi jotain muuta, kun mitä se oikeasti on.
Kuten käytäntönä on, kotijoukkue "tarjoaa" lääkäripalvelut. Joten mahtoikohan diagnoosin tehdä Jammu Öunap vai Ismo Syvähuoko?

No, pääasia on että pelaaja ei loukkaantunut vakavasti. Aineksia oli. Joukkueisiin ja pelaajiin ei asia liity.

Re: Eikäs tämä ole...

Viestin lähetti Töölön Vesa
Tällästen pelletekstien

Kaiken kaikkiaan aamun parasta antia. Mitähän uusia haukkumanimiä Töölön Vesa tänään oppii koulun välitunneilla...

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Kiviharjun pelitapa

Ottamatta kantaa pelissä tapahtuneeseen tilanteeseen on pakko sanoa että turha Kiviharjun on narista kovista otteista.Kiitos ei väitellä oliko tilanne oikein vai ei tuomittu.Muistan vain haastattelun missä Kiviharju oli esimerkkinä kovasta pelaajasta ja tahallisesta ärsyttäjästä.Herra vain totesi jotain tyyliin aina sattuu ja tapahtuu että se on hänen roolinsa.Kauheasti ei kannattaisi narista jos itse joutuu vaikka vääränkin taklauksen kohteeksi.
Olisiko ollut joku Juhan Granan tekemä juttu jääkiekkoväkivallasta.Joka tapauksessa Ylen ohjelma oli kyseessä.

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Re: Voi äiti

Viestin lähetti profiler
Voi äiti, mitä itkua ja omaan pesään kusemista!

Tähän mennessä pelaajien keskinäisten tekemisien kommentoinnit ovat tulleet joukkueen taustavoimien ja fanien suunnalta. Pelaajien komentit vastaavissa tilanteissa ovat olleet enemmän tyyliä "rapatessa roiskuu, kuuluu peliin... vahinkoja sattuu".

Toisaalta useimmat ovat jättäneet asiat julkisesti jopa kommentoimatta. Itkikö T.Ruutu Sihvosen taklausta julkisesti...

No, Tuomo pelaa tällä hetkellä itseään läpi Chigago Blackhawksien sentteriosastolla.

Eräät ovat pelanneet uransa rottana SM-liigassa ja rotiksi jäävät.

Vissi ero.

Urheilijan menestys ja eteneminen uralla on yhtä lailla kiinni hänen henkisistä ominaisuuksistaan kuin fyysisestä lahjakkuudestaan.

Suosikkijoukkue
Re: Re: Eikäs tämä ole...

Viestin lähetti Ohmi
Kaiken kaikkiaan aamun parasta antia. Mitähän uusia haukkumanimiä Töölön Vesa tänään oppii koulun välitunneilla...

Niin, itse kerroin mielipiteeni liittyen jääkiekkoon tai pelaajaan. Sinä sen sijaan päätit jollain kumman lailla liittää sen minuun tai koulutukseeni. Olisithan voinut kyhätä oikein jonkin sortin vastineen mielipiteineen, vaan tapansa kullakin ohmi hyvä.
Aika turhaa ja ehkä juuri siten tähän Jaana Kiviharjuun liittyvää...

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JanJ
Kuten käytäntönä on, kotijoukkue "tarjoaa" lääkäripalvelut. Joten mahtoikohan diagnoosin tehdä Jammu Öunap vai Ismo Syvähuoko?

Tämä on tosiaan käytäntö. Aina loukkaantunut vierailija ei tosin käytä hyväkseen kotijoukkueen "tarjoamaa" palvelua. Viime kaudella kohua herätti Tenkratin käden loukkaantuminen Espoossa. Tällöinhän oululaiset eivät antaneet Bluesin lekurin tutkia Tenkratia ja kertoivat sitten loukkaantumisen pituudeksi aikamoista huttua.

Sitä en tiedä, miten tässä Kiviharjun tapauksessa on käynyt.

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Eikäs tämä ole...

Aika turhaa ja ehkä juuri siten tähän Jaana Kiviharjuun liittyvää...

Keskustelussa olevan taklauksen näin aitiopaikalta ja minusta se olisi ollut 2 min jäähyn arvoinen. Ironista kyllä, niin ottelun lähes kaikki muut jäähyt molemmille joukkueille olisi vaikka voinut jättää viheltämättä. Kyllä oli turhan pikkutarkka lija tuomarilla siistissä pelissä.

Kiviharjun kaltaiset rottaroolin pelaajat ovat kyllä kaikkea muuta kun neitejä. Rottia kyllä, neitejä ei. Itse asiassa tarvitaan aimo annos rohkeutta pelata tuollaista roolia tietoisena siitä, että takaisin tulee taklauksia ja lujaa. Ja välillä turpaan.

Mitään rohkeutta ei taas osoita olla 2 metriä pitkä ja mukiloida 20-30 cm pienempiä pelaajia. Joku voisi tällaista jopa pitää raukkamaisena.

En pidä myöskään erityisen fiksuna sitä, että kirjoittaja nimittelee erilaisilla haukkumanimillä kaikkia niitä pelaajia, jotka eivät joko miellytä tai vaan muuten pelaa omassa suosikkijoukkueessa.

Kommenttini ei ole kannanotto rottakiekon puolesta, vaan tuoda edellä mainitutkin näkökulmat keskusteluun.

Ja lievä provosoituminen asiattomasta kirjoitustyylistä myös sai sormet laskeutumaan näppäimistölle.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Eikäs tämä ole...

Viestin lähetti Jet-Ace
Keskustelussa olevan taklauksen näin aitiopaikalta ja minusta se olisi ollut 2 min jäähyn arvoinen. Ironista kyllä, niin ottelun lähes kaikki muut jäähyt molemmille joukkueille olisi vaikka voinut jättää viheltämättä. Kyllä oli turhan pikkutarkka lija tuomarilla siistissä pelissä.

Kiviharjun kaltaiset rottaroolin pelaajat ovat kyllä kaikkea muuta kun neitejä. Rottia kyllä, neitejä ei. Itse asiassa tarvitaan aimo annos rohkeutta pelata tuollaista roolia tietoisena siitä, että takaisin tulee taklauksia ja lujaa. Ja välillä turpaan.

Mitään rohkeutta ei taas osoita olla 2 metriä pitkä ja mukiloida 20-30 cm pienempiä pelaajia. Joku voisi tällaista jopa pitää raukkamaisena.

En pidä myöskään erityisen fiksuna sitä, että kirjoittaja nimittelee erilaisilla haukkumanimillä kaikkia niitä pelaajia, jotka eivät joko miellytä tai vaan muuten pelaa omassa suosikkijoukkueessa.

Kommenttini ei ole kannanotto rottakiekon puolesta, vaan tuoda edellä mainitutkin näkökulmat keskusteluun.

Ja lievä provosoituminen asiattomasta kirjoitustyylistä myös sai sormet laskeutumaan näppäimistölle.

Minä en puhu hänen pelaamisistaan, vaan nimenomaan hänen itkemisistään julkisuudessa. Huom. erittäin suuri ero!! Hieman sisälukutaitoa peräänkuuluttaisin. Nyt kun otetaan sitten tämä kivipojan pelityylikin mukaan, saa se hänen itkuvirtensä julkisuudessa kuulostamaan yhä ihmeellisemmmältä. Ottais vastaan ja antais takasin, mutta jättäis noin akkamaiset itkuvirret pois.

Enempää en kyseiseen, "rottaan", kuten itsekin sanoitte, jaksa kiinnittää huomiota. Mielestäni muutenkintäysin turha poika...

PS. Mitä tulee tuohon 2m pelajan joka mukiloi 20-30cm pienempiään, olen samaa mieltä. Jos viittaat Heleniukseen, niin en oikein tajua. Kenties kerrot lisää...

Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Eikäs tämä ole...

PS. Mitä tulee tuohon 2m pelajan joka mukiloi 20-30cm pienempiään, olen samaa mieltä. Jos viittaat Heleniukseen, niin en oikein tajua. Kenties kerrot lisää...

En viitannut Heleniukseen. Jos olisin halunnut, niin olisin maininnut nimeltä. Tarkoitin sitä, että en pidä isoja, itseään pienempiä ruhjovia tai piekseviä pelaajia miehekkäinä. Yhtä vähän on miehekästä hakata toista mailalla jaloille ja käsille.

Ja koko jupakka taklauksesta ei voisi vähempää kiinnostaa kuin viheltämättä jääneen 2 minuutin osalta.

Irtisanoudun jyrkästi "te"-ilmaisusta. Käsittääkseni en ole kertaakaan Jatkoajassa ollessani ollut itkemässä tuomarien antamista tuomioista. Itse asiassa koko tuomaritoiminnan arvostelu täältä käsin on turhaa yksittäisten tuomioiden osalta. Tuomarilinjasta keskustelu yleisellä tasolla taas on ihan ok.

Videoiden kelailu päiväkausia ottelun jälkeen ja tuomarien haukkuminen sitten on aivan turhaa. Se on tilanteessa muutamassa sekunnissa tehty ratkaisu ja se on siinä. Jälkikäteen on helppo arvostella.

Stavjana

Jäsen
Jani Kiviharjulla edessä parin viikon lepo (SM-liiga 24.9. 15.50)

Kiviharjun mielestä tilanne oli täysin tahallinen.

- Jollei kiekkoa yritä pitää alueella viidellä kolmea vastaan pelattaessa, vaan mielummin pelataan kaveria. Se on minun näkemykseni asiasta.

Mikko Eloranta perää taklattavan vastuuta (Oloneuvos 18.9. 07.15)

Tilannetta en nähnyt paikanpäällä tai televisiosta, eli olen täysin lukemani varassa. Jotenkin vain tuli tästäkin tilanteesta mieleen nyky liigan suurin epäkohta. Taklauksia ei tarvitse koskaan odottaa, vaan vastuu on pelkästään taklaajalla.

Jos tilanne olisi toisenlainen, kuten jossakin toisessa liigassa on, niin Kiviharjun kommentti olisi luultavsti ollut: "Olin vetänyt pitkän vaihdon alivoimalla, maitohapot haittasivat jo näköäkin ja jouduin varomattomuuttani pahasti jyrätyksi. En ota kantaa siihen oliko kädet ylhäällä, sen jätän tuomareiden vastuulle."

Ikävä kyllä liigalla ei tunnu olevan mitään halua korjata tilannetta. Maalaisjärjellä tuntuisi vain siltä, että loukkaantumiset saattaisivat hyvinkin vähentyä jos pelaajat olisivat koko ajan varpaillaan ja odottaisivat taklauksia. Niin ja näkisimme taklauksia nykyistä enemmän, kun taklauksista ei joka toinen kerta napsahtaisi 5+20min.

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Stavjana
Jani Kiviharjulla edessä parin viikon lepo (SM-liiga 24.9. 15.50)

Kiviharjun mielestä tilanne oli täysin tahallinen.

- Jollei kiekkoa yritä pitää alueella viidellä kolmea vastaan pelattaessa, vaan mielummin pelataan kaveria. Se on minun näkemykseni asiasta.
)

Tilannetta en nähnyt paikanpäällä tai televisiosta, eli olen täysin lukemani varassa. Jotenkin vain tuli tästäkin tilanteesta mieleen nyky liigan suurin epäkohta. Taklauksia ei tarvitse koskaan odottaa, vaan vastuu on pelkästään taklaajalla..

Minäkin ihmettelin tuota Stounin kommenttia. Siis jos pelataan 5-3 YV:llä, joukkue ei saa takalata? Missäs säännössä niin sanotaan. En itse taklausta ole nähnyt joten siitä ei sen enempää. Yleensä kyllä nämä rotta roolin pelaajat hyväksyvät itsekin sen että heitä aina välillä otetaan. En nyt äkkiä muista esim. Mäkisen tai Nilviäisen itkeneen heihin kohdistuneista taklauksista.

Selän kääntämisestä laidan vieressä voisi antaa suoraan penaltia. Väitän edelleen että esim. Jani Nikon ura loppui vain ja ainostaan sen takia että kaverilla oli tapana roikuttaa päätä alhaalla ja hautoa kiekkoa laidan vieressä. Kiinnitin asiaan huomiota jo Janin pelatessa IFK:ssa ja viimeksi muistan päivitelleeni kaverin pelitapaa siinä IFK-Ilves maraton ottelussa. Asiaa ei mitenkään auta tämä liigan linja antaa aina kovasta niitistä iso rangaistus.

Kaiken kaikkiaan TPS-käyttää "ihailtavasti" hyväkseen SM-liigan virallista taklauksien vastaista linjaa ja harrastaa kunnon mediapeliä aina kun on mahdollista itkemisen muodossa. Myönnän että Alpossa oli samaa vikaa, toivottavasti Ara ei siihen syyllisty.

PS. Mikäli taklaus oli kädet ylhäällä tehty, Stouni olisi voinut todeta kaverin tulleen kädet liian ylhäällä.Piste. Eikä alkaa marista tahallisesta taklaamisesta 5-3 YV tilanteessa.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti JV
PS. Mikäli taklaus oli kädet ylhäällä tehty, Stouni olisi voinut todeta kaverin tulleen kädet liian ylhäällä.Piste. Eikä alkaa marista tahallisesta taklaamisesta 5-3 YV tilanteessa.

No mutta. Siitähän nimenomaan on kyse:

- Pelasimme kolmella viittä vastaan ja kiekko meni kulmaan. Järventie lähtee siniseltä täyttä vauhtia ja hyppää kyynerpää edellä. Ei se puhdaskaan ollut se taklaus, toteaa Stouni.

Koittakaapa Jatkiksen kotigoonit rauhoittua.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Huoh,

Kuinka te jaksatte...

On se Kiviharju huono. Samaa mieltä suurimman osan kanssa, muuta eikai siitä nyt tarvitse näin kauan jauhaa ?
On tämä liiga ja jatkoaika melkoisen kiinnottomaksi mennyt, kun päivätolkulla jahkaillaan jotain olemattomia lausuntoja..

Toisaalta, on TPS jossain tällä kaudella onnistunut. Sen tekemisistä tapellaan jo kahdessa ketjussa...
(case nielikäinen)

K

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy