Viestin lähetti Nännimäinen
Tuskin taidot piisaavat, mutta yritetään kuitenkin. Kirjoittamani viesti taisi olla ensimmäinen, jossa ilmaisen kyllästymiseni Saariseen (halutessasi voit tutustua kirjoitushistoriaani täällä sekä porkkanamaassa). Sinänsä mukavaa, että heti se huomattiin - sanomisillani on siis painoarvoa.
Tuo postaamani viesti johon katsoit aiheelliseksi tarttua oli lähinnä tarkoitettu yleiseksi ihmettelyksi, sillä mielestäni lainaamani lause edustaa aika huononlaista johtamista ja asennetta ylipäätään. Ei hävityn pelin jälkeen sovi olla noin tyytyväinen - mitä sitten edes lähdettiin sinne Ilmalaan, jos siellä kaikki joukkueet joka tapauksessa häviävät.
Saarinen saa minun puolestani jatkaa kauden loppuun, mutta jos jatkohaluja miehellä on, pitäisi laivan pikkuhiljaa alkaa kääntymään. Siksi se kärsivällisyys alkaa (huom: alkaa) loppumaan.
OK. Sinun viestisi vain sattui sopivasti paikalle. Argumentointitaito kommentti ei ollut sinulle henkilökohtaisesti, vaan yleinen turhautuminen siihen, miten monet ovat varsinkin Tapparan keskustelupalstalla perustelleet mielipiteitään. Minä olen ihmetellyt sitä, miksi sekä täällä, että Tapparan keskustelupalstalla haetaan koko ajan negatiivisia asioita Saarisesta ja käsitellään nykyistä tilannetta sen kautta. Miksi ei puututa joukkueen pelaajien alisuorittamiseen ja Leinosen nihkeyteen vahvistusten suhteen? Aina pitää löytää Saarinen ja Saarisen lausunnot. En minäkään toki tyytyväinen pelisysteemin toimivuuteen ole, mutta mielestäni se on vain pieni osasyy tilanteen kaaosmaisuuteen. Tuo kommenttikin....No, minusta Saarinen antoi hyvää piikkiä Leinosen suuntaan vähän aika sitten, mutta ei tuollainen luovuttamismieliala -sitä minä inhoan.
Minusta Saarinen on ihan oikeassa sanoessaan, että joukkueesta puuttuvat ratkaisijat. Syksyllä joukkueeseen hankittiin Chlubna, joka petti. Nimo tuli mukaan työsulkupelaajana, hän loukkaantui. Puolustuksessa Myllykoski on ollut selkeästi alisuorittaja, Gustafssonin ja Pukan liike ei riitä hyvälle tasolle liigassa. Venäläinen ei ota enään vastuuta. Mistä hemmetistä ne ratkaisijat pitäisi kaivaa? Suurin hyökkäyspään ongelma ei ole se, pystyykö Tappara luomaan näennäisesti tilanteita. Ongelma on niiden päättämisessä. Tällaisessa putkessa ongelmaksi on noussut myös henkinen puoli. Tuska lisääntyy, syötöt eivät enään osu lapaan ja maalipaikoissa puristetaan entistä enemmän. Minä en ymmärrä yhtään Leinosen logiikkaa. Olisi hyvin mielenkiintoista kuulla perustelut, miksi Tappara ei ole vahvistanut ryhmäänsä yhdelläkään pelaajalla(no, Tomik) tässä tilanteessa, jossa pelaajia luulisi olevan saatavilla huomattavasti normaalia monipuolisemmin.
Se, mitä kaksi nimimerkkiä viimeisimmissä viesteissä täällä jauhaa on kyllä surullista luettavaa:
http://tappara.vip.fi/viewtopic.php?t=1859&start=650
Jos meillä onkin toimitusjohtaja, joka onkin jo luovuttanut tässä vaiheessa kautta? Se on tullut vahvasti itsellekin mieleen, vähän eri sävyssä kyllä kuin näille eri vuodessa eläville Jusquille. Rautakorpi-spekulaatiot ja muut turhuudet antavat kyllä osviittaa siitä, että Leinonen ei osaa elää tässä paivässä. Minusta Saarisen olisi pitänyt joko saada täysi työrauha tai sitten olisi vaihdettu valmentajaa. Nyt Leinonen on valinnut p*skamaisemman linjan. Luovutetaan kausi, ehkä jo ennen puolta väliä ja annetaan signaali valmentajalle siitä, että hän saa jatkaa tämän kauden loppuun sillä, mitä nyt sattuu olemaan. Kun huomattiin, että Nimon loukkaantuminen jätti Tapparaan ison loven, silloin olisi pitänyt hankkia vaikka se Cooke. Mutta kun ei ole tarpeeksi hyvä! Annetaan Venäläisten ja Koeskenkorvien jatkaa surffailuaan! Sanotaan suoraan: Leinonen on täysi pelle, jos tämä skenaario pitää edes osittain paikkansa.
En tiedä, olisiko ollut parempi jatkaa tuonne Tappara-puolelle. Jos moderaattorit näkevät aiheelliseksi, niin tämän voi siirtää vaikka Mika Saarinen-ketjuun.
Edit: Cobol: Juup, mutta minä syytän joitakin kannattajia nimenomaan siitä, että kritiikkiä ei ole kohdistettu oikeisiin asioihin. Ne asiat, joita pitäisi kritisoida kovalla kädellä ovat jääneet melkein kritiikittömiksi. Pelkkä valmentajanvaihto ei auta nyky-Tapparaa. Jokainen määrittelee itse oman kannattajansa. Mutta minun fani-määritelmäni sisälle eivät sovi henkilöt, jotka luovuttavat tässä vaiheessa kautta kuten toimitusjohtaja Leinonen näyttää tekevän. Tottakai, tällaisessa tilanteessa ylilyönnit ovat ymmärrettäviä, niitä sattuu itse kullekin. Kyllä minä ymmärrän, jos Saarinen saa "liikaa" kritiikkiä, mutta sitä en ymmärrä, miksi Leinosen asenne on jäänyt vaille kritiikkiä kaiken kohdistuessa Saariseen.