Viestin lähetti eagle
Mites meidän superhyper vahvistu Jeff Williams mahtoi pelata? Tuli luettua lähteä(olisikohan ollut HS), missä kovasti kehuivat Jeffin peliä, eli oliko hän oikeasti hyvä?
Viestin lähetti spoonful
Vaikka Tappara puolusti mahtavasti, niin loput he hoisivat kyllä kaikenlaisilla koiruuksilla, osaan tuomaritkin puuttuivat (mm. takajalkataklaukset).
.
Viestin lähetti t4
Onhan se mukavaa, että täällä jaetaan jo mestaruuksia tämän pelin perusteella - odottavan aika on pitkä;)
Viestin lähetti Leevi
Olen odottanut, että koska nämä TPS-fänit alkavat jokavuotisen kuittailun ja itkun kaikesta väärästä, mitä heitä kohtaan on tehty. Itku alkoi jo ajoissa, mutta nyt vasta se muistuttaminen Töpselin olemassaolosta tuli, kun muutama rohkaiseva voitto on tullut.
Viestin lähetti Leevi
Kiva kuitenkin huomata, että TPS on tehnyt jo nyt ne virheet, mitkä teettävät loppukauteen ne miinusmerkkiset tulokset siihen tulokseen, mikä kauden jälkeen jää käteen. Ehkä tämä kausi on se, milloinTps alkaa syöksymään?
Viestin lähetti flintstone
t torjunnan läpi. Jos näit kiekon menevän maaliin tuossa tilanteessa niin rohkeasti vaan kättä ylös.
:confused:
Viestin lähetti TM
On se kumma kun yksi turkulainen idiootti tässä ketjussa taas yrittää nostaa itseänsä esille. Ilman hänen kirjoituksiakin tämä viestiketju kyllä pysyy pystyssä. Minä vain ihmettelen sitä että mikä elämäntehtävä tällä t4:llä on jos täytyy hänen pistää ne "älykkäät" kommentinsa Jokereiden ja Tapparan peliä käsittelevään viestiketjuunkin, huoh! Olisikohan mitenkään mahdollista että tässä viestiketjussa voitaisiin vielä jatkaa keskustelua itse pelistä joka varmasti puhuttaa vielä pitkään sillä loppuunmyydyssä Hartwall Areenassa oli varmasti myös paljon jatkoaikalaisia paikalla.
Viestin lähetti flintstone
Ja en ole vieläkään nähnyt tuota Hassisen maalia muualta kuin Jumbolta, ja sieltä katsoen se ei mielestäni ollut maali, mutta jos Ripari olet tuon tilanteen nähnyt esimerkiksi tulosruudusta ja se meni noin niin kuin kerroit niin eipä sitten tuossakaan ole enää mitään jossiteltavaa.
Viestin lähetti mission16W
Jos itse tökkii muurahaiskekoa kepillä, on turha alkaa parkua kun muurahaiset purevat käteen. Leevin viesti oli sitä verran provosoivaa kamaa, että ei sitä oltu voitu muussa kuin ärsytysmielessä kirjoittaa.
Viestin lähetti TM
Mitä ihmettä sinä nyt Leeviä olet syyllistämässä? Luitko tämän viestiketjun kommentit vähän huolimattomasti kun et huomannut sitä t4:n viestiä jossa hän tuli ensimmäisenä vittuilemaan että mestaruutta ollaan tämän pelin perusteella jakamassa jne. Siis sekö mielestäsi on tärkeätä että kun pelin nähneet kommentoivat peliä niin siihen väliin pitää sitten t4:n tulla sitten kommentoimaan ihan omiaan, just joo, niinpä.
Viestin lähetti TM
Ehkä kuitenkin muut sallivat että Tappara-fanit ja Jokeri-fanit jatkavat keskustelua pelistä vaikka t4 ei kumpaakaan joukkuetta kannata.