Onhan se "usein" oikeassa kun laukoo satoja "totuuksia" viikossa niin jotkut osuu väistämättä. Esmerkiksi ei muuten tule Karjalainen Lukkoon, vaikka Eskolla oli niin pirun hyvät lähteet ja tiesi aivan kaikesta kaiken.
Lähtökohtaisesti podcastaajat ovat podcastaajia, koska eivät halua täyttää/tai muuten vain täytä journalismin vaatimuksia.
Seppäsen kohdalla lienee kyse siitä, että tekee isoa tiliä tuolla yrityksellään. Rahaa jota ei normi journalismilla tee.
Ettei asiasta nyt kuitenkaan mennä ohi, niin minä toivon Jokereiden paluuta liigaan ja siinä mielessä näkemykseni poikkeaa valtavirrasta. Liiga kaipaa vastakkainasettelua.
Onhan se lisäksi selvää, että Jokereilla on kohta halli, yleisömäärät jopa Mestiksessä Liigan keskitason yläpuolella. Kyllä se nyt pitää olla iskun paikka ottaa se Liigapaikka. Pelaamalla se on aina vähän kuitenkin myös arpapeliä eli vaikka Filppulan loukkaantuminen olisi paha takaisku. Kyllä minä uskon, että kaikki kortit siellä käännetään Liigapaikan eteen. Vaikka sitten vähän rumatkin. Toki ensin yritetään nousta romanttisesti pelaamalla.
Vaikka siis itse paikallispelejä haluan, niin silti kevään peleissä olen teitä vastaan, koska ei kissa karvoistaan pääse. Aika ristiriitaista.