Jokerit takaisin Liigaan – seurantaketju

• 237 090
  • 1 569

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Klingbergiin uskojat
Urheilucastin uusimassa jaksossa Esko puhunut Jokereista. (00:15 kohdilla alkaa) Otetaan tää tornarina ainakin vielä!

Seppäsen Esko:

Mestis tai oikeastaan Liiga katsaus vielä ennen SuperBowl ennakkoa.

Mä siteeraan erästä tahoa Jokerien sisältä. Sieltä todettiin mulle näin:

"Täällä pelataan ensi syksynä SM-Liigaa tavalla tai toisella".

Heidän PR-osastonsa voi kertoa ihan muuta, jauhaa ikuista jargoniaanaa pitkäjänteisestä rakennusprojektista. Paskanmarjat, ketunpaskat. Se on tässä ja nyt.

Toi joukkue nousee SM-Liigaan.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #51 #14 #65
Urheilucastin uusimassa jaksossa Esko puhunut Jokereista. (00:15 kohdilla alkaa) Otetaan tää tornarina ainakin vielä!

Seppäsen Esko:

Mestis tai oikeastaan Liiga katsaus vielä ennen SuperBowl ennakkoa.

Mä siteeraan erästä tahoa Jokerien sisältä. Sieltä todettiin mulle näin:

"Täällä pelataan ensi syksynä SM-Liigaa tavalla tai toisella".

Heidän PR-osastonsa voi kertoa ihan muuta, jauhaa ikuista jargoniaanaa pitkäjänteisestä rakennusprojektista. Paskanmarjat, ketunpaskat. Se on tässä ja nyt.

Toi joukkue nousee SM-Liigaan.
Olin tulossa samaa laittamaan. Musta kuitenki jotenki erikoista et lähetään Eskolle tohon tyyliin kommentoimaan tässä vaiheessa

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Klingbergiin uskojat
Olin tulossa samaa laittamaan. Musta kuitenki jotenki erikoista et lähetään Eskolle tohon tyyliin kommentoimaan tässä vaiheessa

On kyllä todella erikoista. Harvemmin Esko on kuitenkaan väärässä ollut huhujen suhteen? Tuntuu saavan ihan hyvää sisäpiiritietoa.

Toki toi loppusegmentti missä puhutaan et nousee Liigaan ja puheet elokuvakäsikirjoituksesta Viitikon kanssa yms. täysin hänen omaa settiä. Saa nähdä

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä todella erikoista. Harvemmin Esko on kuitenkaan väärässä ollut huhujen suhteen? Tuntuu saavan ihan hyvää sisäpiiritietoa.

Toki toi loppusegmentti missä puhutaan et nousee Liigaan ja puheet elokuvakäsikirjoituksesta Viitikon kanssa yms. täysin hänen omaa settiä.
Jaksosta ei puuttunut kuin Valavuori. Olisi sinetöinyt Jokereiden paikan Suomi-sarjassa. Muistetaan, että Eskon ainoa tehtävä on saada klikkejä/kuuntelua. Siksi nämä heitot "sisäpiiristä" ei yllätä.

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Jaksosta ei puuttunut kuin Valavuori. Olisi sinetöinyt Jokereiden paikan Suomi-sarjassa. Muistetaan, että Eskon ainoa tehtävä on saada klikkejä/kuuntelua. Siksi nämä heitot "sisäpiiristä" ei yllätä.

Samaa mieltä. Tyhmempikin tajuaa, että kulisseissa varmasti tapahtuu kaikenlaista, Saarni ja kumppanit aivan varmasti eivät jätä kiveäkään kääntämättä yrittäessään junailla Jokereita Liigaan kevään urheilullisesta menestyksestä riippumatta. Pidän silti aika itsestäänselvänä, että mikään ei ole vielä varmaa, ja että on paljon todennäköisempää, että Jokerit pelaa ensi kaudellakin Mestistä. Tähän epävarmuuden tilaan betsieskojen ja muiden korppikotkien on kuitenkin helppo iskeä; on täysin mahdollista, että Jokerit on ensi kaudella Liigassa, milloin voi paukutella henkseleitä ja näytellä kovaakin insideäijää. Jos taas hommat kusee, sen voi ohittaa olankohautuksella ja syyttää ”Liigaa”, ”Kiekkoliittoa”, ”byrokratiaa” jne ketään kuitenkaan nimeämättä ja vannoa, että kaikki oli ihan milleistä kiinni.

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Just näin. Vaikka tuohon Eskon tietoon uskonkin, en Eskon takia vaan muita reittejä, niin onhan sen jutut välillä ihan vaasalaisen rahtarin tasoa, klikit edellä.

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit | Neule |Vaasalainen rahtari (2025)
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei ole mitään Liigapaikkaa sinetöity.

Jokerit halutaan Liigaan, se on selvä juttu, mutta kannattaako Liigaan mennä väkisin ja maksaa itsensä kipeäksi siitä lystistä? Kuten olen aikaisemminkin sanonut: ei kannata.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Just näin. Vaikka tuohon Eskon tietoon uskonkin, en Eskon takia vaan muita reittejä, niin onhan sen jutut välillä ihan vaasalaisen rahtarin tasoa, klikit edellä.

Hei, vaasalaisen rahtarin vedätys oli sentään taidetta! Edelleen hymyilyttää.

Eskossa vituttaa sen sijaan jo miehen ääni, puhumattakaan jutuista.

Panostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole mielipide asia mutta olen sitä mieltä että Saarni, Viitikko ja liigan herrat on asiaan sopinut plan B:een areenan sauna-aitiossa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: julB

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Jokerit halutaan Liigaan, se on selvä juttu, mutta kannattaako Liigaan mennä väkisin ja maksaa itsensä kipeäksi siitä lystistä? Kuten olen aikaisemminkin sanonut: ei kannata.
Tässä palataan nähdäkseni silloin siihen, että miten Jokerit saa yhtenä skenaariona taloudellisesti toimimaan yhtälön Areena + Mestis. Nyt kun näyttää siltä, että sarjatasosta riippumatta siellä ensi kaudella pelataan. Toki sama asia koskee yhtä lailla Liigaa, mutta huomattavasti helpomman yhtälön äärellä silloin, mitä tulee katsojalukuihin. Yli 10kilon katsojamäärät voi suoraan budjetoida jullipelit x määrä jne.

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Boldaus oma. Kyllä kannattaa. Se väen vähyys joka seuraavalla Mestis-kaudella odottaa Areenassa, tulee muuten kalliiksi. Aika on nyt.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Boldaus oma. Kyllä kannattaa. Se väen vähyys joka seuraavalla Mestis-kaudella odottaa Areenassa, tulee muuten kalliiksi. Aika on nyt.
Olen eri mieltä. Väen vähyyttä on ounasteltu niin ekalle, kuin tokallekin Mestis-kaudelle. Ja nyt ounastellaan myös mahdollisille tuleville Mestis-kausille.

Edelleen: ei se sarja, missä pelataan vaan se seura joka pelaa. Jokerit ei ole minkäänlaisessa pakkoraossa tai taloudellisessa ristitulessa, jotta Liigan olisi pakko nousta ensi kaudeksi. Antaa pelien näyttää.

Lisäksi uusi sarjajärjestelmä siintää tulevaisuudessa. Pelataan siellä mihin taso riittää. Hallille tulee ne, kenelle Jokerit on tärkeä. Mä uskon, että Meitä on riittävästi myös kannattavaan toimintaan Mestiksessä, jos reitti sitä kautta vielä jatkossakin kulkee.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen eri mieltä. Väen vähyyttä on ounasteltu niin ekalle, kuin tokallekin Mestis-kaudelle. Ja nyt ounastellaan myös mahdollisille tuleville Mestis-kausille.
En sanoisi välttämättä väen vähyyttä, vaan aika lailla siitä Areenan mahdollisesta break-evenistä lienee kyse. Nordiksella 4k - Areenalla 6k? En tiedä.
Edelleen: ei se sarja, missä pelataan vaan se seura joka pelaa.
No ei se ihan näinkään kyllä mene jos puhutaan ainoastaan katsojaluvuista. Tällä analogialla Jokereiden katsojaluvut olisivat viimeisten Liigakausien tasolla.
Lisäksi uusi sarjajärjestelmä siintää tulevaisuudessa
Tämä on totta.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tämä "aikuisjonne" on jutuissaan pelottavan usein oikeassa.
Onhan se "usein" oikeassa kun laukoo satoja "totuuksia" viikossa niin jotkut osuu väistämättä. Esmerkiksi ei muuten tule Karjalainen Lukkoon, vaikka Eskolla oli niin pirun hyvät lähteet ja tiesi aivan kaikesta kaiken.

Lähtökohtaisesti podcastaajat ovat podcastaajia, koska eivät halua täyttää/tai muuten vain täytä journalismin vaatimuksia.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se "usein" oikeassa kun laukoo satoja "totuuksia" viikossa niin jotkut osuu väistämättä. Esmerkiksi ei muuten tule Karjalainen Lukkoon, vaikka Eskolla oli niin pirun hyvät lähteet ja tiesi aivan kaikesta kaiken.

Lähtökohtaisesti podcastaajat ovat podcastaajia, koska eivät halua täyttää/tai muuten vain täytä journalismin vaatimuksia.

Seppäsen kohdalla lienee kyse siitä, että tekee isoa tiliä tuolla yrityksellään. Rahaa jota ei normi journalismilla tee.

Ettei asiasta nyt kuitenkaan mennä ohi, niin minä toivon Jokereiden paluuta liigaan ja siinä mielessä näkemykseni poikkeaa valtavirrasta. Liiga kaipaa vastakkainasettelua.

Onhan se lisäksi selvää, että Jokereilla on kohta halli, yleisömäärät jopa Mestiksessä Liigan keskitason yläpuolella. Kyllä se nyt pitää olla iskun paikka ottaa se Liigapaikka. Pelaamalla se on aina vähän kuitenkin myös arpapeliä eli vaikka Filppulan loukkaantuminen olisi paha takaisku. Kyllä minä uskon, että kaikki kortit siellä käännetään Liigapaikan eteen. Vaikka sitten vähän rumatkin. Toki ensin yritetään nousta romanttisesti pelaamalla.

Vaikka siis itse paikallispelejä haluan, niin silti kevään peleissä olen teitä vastaan, koska ei kissa karvoistaan pääse. Aika ristiriitaista.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kyllä mä nyt Seppäs-Eskon juttuihin suhtautuisin ihan samalla varauksella kuin Valavuoren vedonlyöntivinkkeihin.
Betsi-Eskohan teki tätä ihan samaa affihommaa eli kusetti peliongelmaisia omien vihjeiden ja linkkien kautta pelaamaan saaden aina osan näistä itselleen.

En pidä tuota pelleä kuuntelevia missään arvossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy