Jokerit - SaiPa 04.12.

  • 4 532
  • 60

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Sniper2001, nuo Sun Icen jäätelökiekot ovat ihan hyviä...
 

Wolves

Jäsen
Re: Re: Jokerit - SaiPa 04.12.

Viestin lähetti sniper2001

Jos Saipa voittaa, niin syön hatullisen kiekkoja...:D

Turha tuollaista on mennä lupaamaan, kun et kuitenkaan syö niitä.

Itse veikkaan Kisa-Areenalta voittoa SaiPalle maalein 3-5.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Jokerit - SaiPa 04.12.

Viestin lähetti SaiPa2000


Turha tuollaista on mennä lupaamaan, kun et kuitenkaan syö niitä.

Itse veikkaan Kisa-Areenalta voittoa SaiPalle maalein 3-5.
Älä valita! Minä sentään takasin voiton Saipalle osuvalla lauseellani, ja se tulee toimimaan myös jatkossa.
 

Wolves

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Jokerit - SaiPa 04.12.

Viestin lähetti sniper2001
Älä valita! Minä sentään takasin voiton Saipalle osuvalla lauseellani, ja se tulee toimimaan myös jatkossa.

Niin siitähän se johtui. Kuitenkin on suurempi todennäköisyys sille, että koko SaiPan joukkue halusi nähdä sinun syövän nuo lupaamasi kiekot, mutta kun mies ei ole sanojensa mittainen...

PS. Katos Sniperi on uskaltanut jälleen laittaa suosikkijoukkueensa näkyviin. Ettei vaan takki kääntyisi taas tämän ottelun jälkeen.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Jokerit - SaiPa 04.12.

Viestin lähetti sniper2001

Jos Saipa voittaa, niin syön hatullisen kiekkoja...:D
Kannattaa varmaan aloittaa kiekkojen järsiminen hyvissä ajoin, ettei tarvitse saman vuorokauden aikana syödä koko hatullista - sillä siitä voi koitua suoliston tukkeutumista tai muita ikäviä seurauksia. Jostain syystä Saipa ei ole Jokereille helppo pala, joten Teisa poikineen saattaa viedä pisteet toistamiseen. Tällä kertaa ei siis kannata lähteä soitellen sotaan hokien: "Tiistaina nähdään, kuinka liigan kärkipään nimi jyrää liigajumbon". Viime kerralla sellainen asenne koitui kohtalokkaaksi, eikä se ensimmäinenkään kohtaaminen "pläkki" ollut...Veikkaan Saipan voittavan lukemin 3-2.
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saipan kannalta ottelussa on yksi paha puoli: Jokereita on jo nöyryytetty liikaa (Jyp ja Tappara), joten taitaa Jokereilta tulla jonkunlainen pyörremyrsky. Siis jotain 6-1 Jokereille.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Raato pistää pojat ojennukseen!

On varmasti Raato pitänyt pojille "pikku" puheen tuon vaisun Tappara-pelin jälkeen, jos näin on käynyt, latoo sissuntunut Jokerit SaiPan jäänrakoon 6-2, mutta jos mitään ei ole muuttunut lauantaisesta niin SaiPalla on voiton avaimet käsissään
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
3. peräkkäinen kotitappio olisi jo historiallinen tapahtuma. Sputnikit ovat toki nousukunnossa Ja Ifk on jo haarukassa, mutta silti voitto Jokereille. Areena ei ole niin täynnä kuin lauantaina, joten jätkillä ei ehkä ole paskat housussa ja ehkä uskalletaan jo taklatakkin, puhummattakaan laukomisesta.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Snaipperi

Onnea valitsemallasi tiellä:D . Uskon vilpittömästi, että sinusta tulee Jokerileirissä Paveakin merkittävämpi vaikuttaja. Ehkä jonain syksyisenä päivänä sinun fanipaitasi tullaan ripustamaan Limulaarin kattoon Tikkasen paidan viereen, koska sinun merkityksesi Jokereiden fanikulttuurille tulee olemaan mullistava. Mikäli mummosi ei pääse tilaisuuten, uskon että meitä voi tulla useampiakin saattamaan sinua sinne jäälle.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Snaipperi

Viestin lähetti Birkku
Onnea valitsemallasi tiellä:D . Uskon vilpittömästi, että sinusta tulee Jokerileirissä Paveakin merkittävämpi vaikuttaja. Ehkä jonain syksyisenä päivänä sinun fanipaitasi tullaan ripustamaan Limulaarin kattoon Tikkasen paidan viereen, koska sinun merkityksesi Jokereiden fanikulttuurille tulee olemaan mullistava. Mikäli mummosi ei pääse tilaisuuten, uskon että meitä voi tulla useampiakin saattamaan sinua sinne jäälle.
Kiekkoämpärin kera.:p
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kerrankin meiän tasoinen vastus vastassa

joten meillä on edes pienet voiton mahdollisuudet, antaa Tapparan ja muiden kärkijoukkueiden taistella omalla tasollaan ja taistellaan me näiden muiden keskikastin joukkueiden kanssa pisteistä. Eli tiukka vääntö tulossa meillä, lievä kotietu mutta Saipa kovana vierailija ja isojen (siis rahallisesti ei pelillisesti) kiusaajana pistää varmasti hanttiin kynsin ja hampain. Jos syöttötaito ja luistelu ei ole tuosta viikonlopusta parantunut tippaakaan niin tappio on tästäkin tiedossa, sillä niin pieni tuo joukkueiden ero loppujen lopuksi on.

Veikataan nyt kuitenkin vahvat Jokeri-lasit päässä tulokseksi 2-1, maalintekijöinä ylivertainen Antti Aalto ja Teemu Laine, Saipalla Machulda.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkos tämä nyt Jatkoajan historian ensimmäinen takinkääntö mikä on nähty ja Sniper2001 tekijänä? Korjatkaa jos olen väärässä :D Vielä kun Kale Dale ilmestyisi palstalle niin olisi hauskaa luettavaa. Se Kiekkopesän aikainen Kale Dalen heittämä juttu on mielestäni edelleen kaikkien aikojen paras jääkiekkopalstoilla heitetty juttu. "En voi mennä katsomaan SaiPa-Jokerit playoff peliä kun minulla on matikan kokeet seuraavana päivänä, täytyy keskittyä niihin." :D
 

theref

Jäsen
Henkilöistä...

Sniper on sniper vaikka voissa paistaisi. Sniper myöskin on ja pysyy SaiPan miehenä, vaikkakin kokeekin pientä katkeruutta SaiPaa ja varsinkin Rikua kohtaan jostakin syystä. Sniper ei myöskään ole sanojensa mittainen mies. Toisaalta, sniper saattaisi olla SaiPan pelastus, jos tosiaan vetäisi hatullisen tshekkiläisiä kiekkoja. Johan sillä vaikutemäärällä pitäisi kohtuulliseksi maalitykiksi oppia.

Ikävä nähdä Dale/Kalen poistuminen keskuudestamme. Siinä oli loistava kaveri, joka koskaan ei jäänyt sanattomaksi =) Pelissä oltiin mukana henkeen ja vereen!

Joo, Jokerit-SaiPa... SaiPa taistelee, toivottavasti, mutta pahaa pelkään, että nokottimeen tulee. Tosin, Jokerit on ennenkin yllätetty Areenalla, joten mitä tahansa voi olla odotettavissa!
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Saipa on aina ollut Jokereille paha, mutta veikkaan, että kaikesta huolimatta ärsytetty jokerilauma vie Saipaa selvin luvuin.
Saipa varmasti taistelee, ja on mahdollista, että Jokerit voittaa vain maalilla tai parilla, mutta pidän suurvoittoa todennäköisimpänä.
Jokerit-Saipa 5-0;)
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jos Jokerien hyökkäykset ovat yhtä ideatonta roiskimista kuin Tapparaa vastaan niin takkiin tulee. Veikkaan kuitenkin, että jokerit löytää vaihteen ja voittaa. En osaa sanoa kuinka paljon.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Ajatellaanpa realistisesti.

Jokerit ja Saipa on kaikesta huolimatta hieman eri tasoisia joukkueita. En ollut itse katsomassa Jokerit-Tappara-peliä ja olen kuullut Jokereiden pelanneen huonosti. Kausi on kuitenkin pitkä ja huonoja pelejä sattuu varmasti joka joukkueelle, joten tästä on aivan turha vetää pitemmän päälle johtopäätöksiä.

Jokerit on kotijoukkueena Saipalle aivan liian kova vastustaja, kun vielä kaksi viimeistä peliä on hävitty kotona. Uskon, että Jokerit voittaa pelin 3-5 maalilla, eikä voittajasta ole missään vaiheessa epäselvyyttä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Prkl. Pelataanko tuo matsi huomenna Areenalla? Ja minä kun olin varautunut hallille menoon vasta torstaina. Niin se muisti tekee tepposiaan, onneksi on Jatkoaika. Olisi voinut olla veemäinen yllätys havahtua tekstitv:n äärellä 18:30 ja huomata että kyseessä onkin himamatsi ;)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: Kerrankin meiän tasoinen vastus vastassa

Viestin lähetti flintstone
antaa Tapparan ja muiden kärkijoukkueiden taistella omalla tasollaan ja taistellaan me näiden muiden keskikastin joukkueiden kanssa pisteistä.


Mä toivon että toi oli sarkasmia tai huumoria! Älä nyt maatas myy Tappara-tappion takia. "pää pystyyn!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös