Jokerit pudotuspeleissä 2021

  • 40 707
  • 376

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lokomotivin viisikko puolustaa oman siniviivan todella tiukasti. Jokerit ei pääse ilman hyvää liikettä sinisen yli. Ja jos pääsee ja ne lähtevät suoraan laukomaan, maalille ei ole menijöitä tai Lokomotivin pakki ottaa blokin. Ja koska Jokerit ei muutenkaan pelaa tätä peliä vaan pyrkivät jauhamaan ja kuljettaa kiekon maaliin, niin se ei tule edes selkäytimestä.

Ja kuten aiemmin sanoin, jos ei ole poltetta silmässä ja et käy ihan kaikilla sylintereillä = vedät mukavuusalueella, niin ei sinne keskustaan pääse, kun Lokomotivin pakit box-outtaa sut pois. Sieltä olisi tarjolla myös paljon jäähyjä = kampitus, koukkaaminen, estäminen jne.

Ihan asenne- ja tahdonjuttuja.

Joo, tästä samaa mieltä, tuo on sitä asennepeliä ja helpoin asia laittaa tässä vaiheessa kuntoon jos tässä enää mitään on tehtävissä.

Mä uskallan väittää, että huomenna sinne "Shedden" penkin taakse niin tämä toivomani asia tapahtuisi jo seuraavassa pelissä.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Jos ensimmäisessä ottelussa peruspeli oli ihan hyvällä tasolla, niin nyt ei sitten edes ilmestytty paikalle. Kuinka tuolla materiaalilla on ylipäätänsä mahdollista pelata noin huonosti? Jukka Jalonen oli aivan maansa myynyt kun yritti analysoida kuinka ihan alkeelliset perusasiat ovat täysin pielessä.

En ole 40 vuoden kiekkoseuraamisen aikana nähnyt että noin sekaisin oleva joukkue olisi kääntänyt kurssin 0-2-tilanteesta. Aina toivotaan parasta, mutta kokemuksen perusteella syön hatullisen vihanneksia jos nykyisen valmennuksen johdolla tämä sarja käännetään. Tekisi mieli heivata Marjamäki saman tien Jaroslavin asemalle ja lennättää joku vanhan liito puupää paikalle. Yhdet reenit ja IHAN perusasiat läpi. Oma maalinedusta kiinni, yksi yksinkertainen kuvio jolla kiekko siirretään hyökkäyspäätyyn, taistellaan suoli pitkällä ja tehdään 1-2 jos vastustaja tekee pari virhettä.

Mä uskallan väittää, että huomenna sinne "Shedden" penkin taakse niin tämä toivomani asia tapahtuisi jo seuraavassa pelissä.
Täytyy myöntää että mietin myös itse jo kolmannessa erässä missä päin maailmaa Shedden on. Mitä Skudra tekee?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama kuin aiemminkin. Jokerien jatkoon menolle 110%.

Arvostan Keisaria. Hän varmasti jakaa mielipiteet, mutta tuollaisia äijiä tarvitaan, joilla on selkärankaa ja uskoltavat sanoa asiat, joita muut vain varovasti miettivät. Välillä tunne lyö tietenkin yli, mutta mitäpä siitä! Silloin kuin on vaikeinta niin tarvitaan vahvoja tukijoita. Muut vitun hiiret jo itkevät toivonsa menettäneinä, kun kaikki ei menekään heti käsikirjoituksen mukaan
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tätä nyky-Lokoa vastaan pitäisi kairata seuraavat 4/5. Nolla tehtyä maalia ja johtavat pelaajat ovat boksissa tai ottamassa miinuksia joka maaliin. Ei kovin lupaavalta näytä sarjan kääntymisen suhteen.

Yleensä nämä idän ihmeet näyttävät huonon häviäjän merkkejä hakemalla jotain yksipuolisia myllyjä tappion häämöttäessä, mutta tällä kertaa se on Jokerit joka on tekee itsestään nolon kaukalossa. Ihailtavaa kylmähermoisuutta Lokon pelaajilta. Jos eivät eilen vastanneet provosointeihin, niin miksi huomennakaan fokus katoaisi pelin voittamisesta.

Että sellainen "asetelmien" haku Jokereiden puolelta... Lokon pelaajat ja yleisö naureskelee vieläkin tuolle. Muutama huhtalamainen kova taklaus Petterssoniin tai siihen tuomarinhakkaajaan olisi saattanutkin jättää jonkun pienen pelon näiden mieleen seuraaviin peleihin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos itsellä oli vielä ennen eilistä peliä tästä ottelusarjasta fifty fifty-fibat, niin pelin jälkeen meikäläisenkin on ilmoittauduttava valitettavasti tuohon Ykkössentterin mainostamaan "vitun hiiret"- osastoon.

Kovastihan tässä on tosiaan haikuja tuohon kevään-19 Dynamo-sarjaan, mutta itsellä vahvimmat etiäiset menevät kuitenkin viimeiseen liigakauteen 13-14, jolloin homma meni kauden loppua kohden koko ajan sekavammaksi ja sekavammaksi ja kausihan päättyikin sitten niihin reilun vuorokauden kestäneisiin säälipleijareihin Jokereiden osalta.

Vaikka itsellänikin on tämän seuran seuraamisen osalta jo suht paljon kilsoja takana, niin kyllä sitä vaan "vanhakin astuu miinaan" kevät kevään perään, mitä siis tulee pleijareiden menestys mahdollisuuksiin Jokereiden osalta.
Toki jo oikeastaan vuodenvaihteen jälkeen alkanut pelillinen tarpominen antoi osviittaa että eihän tää pleijarikevät nyt kauhean pitkäksi voi venyä, mutta tosiaan Lokoa vastaan näin omassa haavemaailmassani saumoja toki olevan.
Omassa "realismissani" tosiaan näin asian niin että seinä tulee vastaan sitten "vasta" 2.kierroksella TsSKA:n hampaissa.

Itseäni huijaten loin (jälleen kerran) illuusion ja omat toiveeni tässä ottelusarjassa nimenomaan "pleijaripelaaja tyyppeihin" a la Joensuu, Hännikäinen, Pakarinen, Savinainen ja miksei Anttilaankin.
Mitään ei tältäkään osaltolta ole kahteen peliin saatu ja nähtäväksi jääkin tullaanko jatkossakaan saamaan.
Pelillisesti positiivisessa mielessä karvaperseinä pitämistäni äijistä onkin tullut velliperseitä.. Pyydän anteeksi karkeaa kielikuvaani herroista, sillä ei ole tarkoitus loukata kenenkään tunteita tai heitellä ketään erityisesti dösän alle.

Sitten tää joukkueen keihäänkärki tehopiste odottaman muodossa: O`Neill, Schroeder, Jensen, Regin ja kumppanit..
Tarvitseeko muuta sanoa kuin nolla plus nolla on nolla.

Pakistostakin rakentelin omia pilvilinnojani tämän ottelusarjan kynnyksellä että kyllä sieltä nyt äijä tai pari nousee kantamaan alakerran johtajanviittaa vaikka runkosarjan perusteella tuotakaan osastoa ei oma vajavainen asiantuntemukseni pystynyt laittamaan oikeastaan minkäänlaiseen arvojärjestykseen.
Karkeasti sanottuna eilisen pelin perusteella Jokerit tarvitsee enskauden pakistoon vähintään kuusi uutta puolustajaa..

Olen pyrkinyt pitämään Marjamäen jatkojen suhteen itseni positiivisessa mielentilassa pelillisen tarpomisen keskelläkin ja ajattelemaan että kevään pelithän sen sitten viime kädessä näyttävät Latenkin kohdalla.
Ja ovathan nämä 2 peliä näyttäneetkin, että ei hyvältä näytä silläkään (valmennus-) sektorilla.
Vahvasti tosiaan alkaa näyttäämään että Jokeri-purteen tarvitaan uusi "nokkamies", käytetään nyt vaikka tätä koodia mahdollisesta uudesta Jokerikoutsista..

Jotenkin väkisinkin tässä tilanteessa pistää hymyilyttämään vielä muutamia vuorokausia sitten näilläkin palstoilla esiin tuotu mahdollisuus Jokereiden noin pari kuukautta kestävästä pleijarikeväästä.
Nyt tosiaan näyttää siltä että toi pari kuukautta vaihtuu vajaaseen viikkoon Venäjän maalla.

Itse funtsin eilisen "pelillisen helvetin kiirastulen" keskellä omaa suhtautumistani näihin turhankin tutuiksi tulleisiin pelillisiin pettymyksiin koskien siis ennen kaikkea pleijareita. Omat odotukset aina "pilvissä" ja sitten Tu Tum ja takaisin maan pinnalle.

Toki, oma suhtautumiseni Jokereihin on varmasti vuosikymmenten saatossa muuttunut seesteisempään suuntaan, sillä onhan näiden pelejen takia aikanaan tirauteltu niin ilon- kuin surunkin kyyneleitä.
Tuolloin pelejä tuli vielä jännättyä fanin silmin, nykyään lokeroin itseäni "vain" kannattajaksi.

Tais tulla hieman mollivoittoinen kirjoitus tähän aamun alkuun, pahoittelut siitä.
Toivotaan toki Jokeri-purren kurssi kääntyy jo huomenna odottelevassa kolmannessa pelissä. Mitkään ennusmerkit eivät sitä kyllä lupaile, mutta näköjään pääsihän tuo Ari Huuselakin eilen maaliin, joten toivoa on meilläkin.

Eli jos omat arvioni olivat ennen kakkospeliä jatkoon menijästä tässä ottelusarjassa fifty fifty, niin eilisen jälkeen ne ovat luokkaa Loko 95%- Jokerit 5%.
Ja toi viis prosenttiakin vain siitä syystä että joku perkeleen aivon osa ei vaan millään suostu myöntämään eilen nähtyjä pelillisiä surkeuksia jokereiden pelissä.

Täytyy kömpiä takaisiin laatikkoon, niin kuin meillä hiirillä usein tapana on.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä olen epärealistinen mutta kauden aikana pitäisi minusta suunnitella takataskuun ylivoimakuvioita, jotka otetaan käyttöön vasta pleijareissa. Nyt näyttää siltä että Loko on suunnitellut hyvin huolellisesti Jokerien yyveen puurouttamisen. Nyt pitäisi joko a) pelata ylivoimaa salaisella suunnitelma Beellä, tai b) olla huolellisempi, jos mahdollista; jos siellä toisella laidalla on Loko-pelaaja kyttäämäässä, kun Jokerit tuo kiekon alueelle toiselta laidalta, ei tehdä sitä syöttöä vaan reagoidaan ja syötetään jonnekin muualle, tai mennään itse syvälle kiekon kanssa.

5-5-pelissä, kuten studio totesi, Pulkkinen kärkikarvaa ja Jokerit ryhmittyvät ehkä paskimmalla mahdollisella tavalla omaan päätyyn ja avaaminen menee neppailuksi pienessä tilassa lähellä omaa maalia. Kaikenlainen kurvailu takaisin omaa maalia kohden oman siniviivan molemmilla puolilla, etenkin sillä huonommalla puolella pitäisi lopettaa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä nyky-Lokoa vastaan pitäisi kairata seuraavat 4/5. Nolla tehtyä maalia ja johtavat pelaajat ovat boksissa tai ottamassa miinuksia joka maaliin. Ei kovin lupaavalta näytä sarjan kääntymisen suhteen.

Yleensä nämä idän ihmeet näyttävät huonon häviäjän merkkejä hakemalla jotain yksipuolisia myllyjä tappion häämöttäessä, mutta tällä kertaa se on Jokerit joka on tekee itsestään nolon kaukalossa. Ihailtavaa kylmähermoisuutta Lokon pelaajilta. Jos eivät eilen vastanneet provosointeihin, niin miksi huomennakaan fokus katoaisi pelin voittamisesta.

Että sellainen "asetelmien" haku Jokereiden puolelta... Lokon pelaajat ja yleisö naureskelee vieläkin tuolle. Muutama huhtalamainen kova taklaus Petterssoniin tai siihen tuomarinhakkaajaan olisi saattanutkin jättää jonkun pienen pelon näiden mieleen seuraaviin peleihin.

Meinaatko että olisi ollut parempi toimia kuten naapurin nallekarkit ja vain ihmetellä kun omia ajetaan keskialueella vaarallisennäköisesti päähän?

Jokerit teki mitä siinä pitikin tehdä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä olen epärealistinen mutta kauden aikana pitäisi minusta suunnitella takataskuun ylivoimakuvioita, jotka otetaan käyttöön vasta pleijareissa. Nyt näyttää siltä että Loko on suunnitellut hyvin huolellisesti Jokerien yyveen puurouttamisen.
Ei ole muuta kuin huonoa valmistautumista. Kausi toisensa perään ja heikkoa johtamista penkin takaa.

Toinen ulottuvuus mikä tässä näkyy on täydellinen valmistautumattomuus pelata pikkuaskissa. Löövit,Grantit etc on ihmeissään kun ei ole a)tilaa b)aikaa c)näitä molempia vs Areenan leveä aski. Muun muassa.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Meinaatko että olisi ollut parempi toimia kuten naapurin nallekarkit ja vain ihmetellä kun omia ajetaan keskialueella vaarallisennäköisesti päähän?
Hyvähän noihin on jotenkin reagoida, mutta ainakin mulle kunniallisempi tapa olisi ollut antaa seuraavassa vaihdossa itse Pettersonille takaisin pieni muistutus. Ei mitään polven hakemista a'la Skudra, mutta joku pieni jälki muistiin seuraaviin peleihin.

Nyt haettiin kahdet myllyt sattumanvaraisille lokolaisille ja Joensuukin siellä kiehui lopussa kuin mikäkin Ilari Melart. Eri asia jos Loko olisi lähtenyt näihin provoihin mukaan, sittenhän Jokereiden hässäkän aloituksilla olisi jotain virkaa ja Loko ehkä keskittyisi huomenna pelin voittamisen kustannuksella kuittivihkon hoitamiseen, mutta mikään ei eilen viitannut siihen, että Jokereiden touhulla olisi vaikutusta mihinkään.

Se, että kiukku vaan jatkui ja jatkui 3. erän täysin yksipuolisena, näytti mun silmissä harvinaisen nololta ja ei lainkaan tyypilliseltä suomalaisen joukkueen käytökseltä. Täällä naurettaisiin silmät päästä jos vastustaja rupeaisi 5-0 tilanteessa "kovistelemaan" laittamalla urhoollisesti sen isokokoisimman pelaajan mätkimään jotain randompakkia.

Ehkä mä sitten sopisin paremmin sinne sählykentille (heh, itseasiassa pelailen aladivareissa), kun toivon kannattamaltani joukkueelta hyvän urheiluhengen käytöstä häviönkin hetkellä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Se, että kiukku vaan jatkui ja jatkui 3. erän täysin yksipuolisena, näytti mun silmissä harvinaisen nololta ja ei lainkaan tyypilliseltä suomalaisen joukkueen käytökseltä. Täällä naurettaisiin silmät päästä jos vastustaja rupeaisi 5-0 tilanteessa "kovistelemaan" laittamalla urhoollisesti sen isokokoisimman pelaajan mätkimään jotain randompakkia.
Sama fiilis jäi kieltämättä itselle eilen.

Ensiksi varakapu O'Neill heittää kiekon katsomoon turhautuneena. Ottelun loppupuolella Anttila C rinnassaan hakee jonkun pakin täysin yksipuoliseen myllyyn ja vielä tämän jälkeen varakapu Joensuu lähtee repimään jotain nevöhöödiä turhautuneena.

Kapteenisto näyttää esimerkkiä ja loput toteuttaa perässä. Onneksi tämä setäklubi jatkaa ensi kaudellakin.

Tiedän myös ettei pitäisi liikaa tarttua yhteen peliin ja jengin turhautumiseen, mutta voi jeesus että vieläkin hävettää tuo eilinen esitys. Kunnon pellesirkus.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin kuten Jalonen eilen studiossa sanoi, turhautuminen siellä paistaa. Maalittomuus näkyy. Sitä miksi joukkue ei ole yhtenäinen ja näin käy - voidaan vain arvailla. Mutta eiköhän ne syyt ole 99% selvät ja täällä läpikäydyt. Vaikea nähdä että mikään isommin huomenna muuttuisi. Jokerit käy viiveellä, ei pelaa tunteella, muutoin kuin vitutuksella ja tulos on tuo kun vastassa joukkue, jonka pelitapa on hakattu selkäytimeen ja joka on valmistautunut erittäin huolellisesti pelaamaan juuri Jokereita vastaan. Näkyy monessa pienessä asiassa, kuten vaikka miten Grantiin annetaan paine tai alivoimalla ollaan syöttölinjoilla hausta asti tai rännityksiä odotetaan tismalleen oikealla paikalla sekuntia ennen kiekon tuloa jne. Edelleen tämä sarja on mahdollista kääntää mutta vaatisi pienen taktisen ihmeen ensin valmennuksen päästä.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Tota rosteria kun miettii niin onhan se "EHT tason nippu" heittämällä, kyllähän tuosta porukasta olisi pakko saada enemmän irti.

Järkyttävää alisuorittamista eli kyllä se sormi osoittaa sinne penkin taakse.

Voi kuulostaa vähän lapselliselta mutta ainut mikä Jokerit voisi vielä pelastaa olisi Kurrin hyppäämien penkin taakse (eihän Kurri mitään uusia pelillisiä asioita tietenkään toisi mutta uskallan väittää että JOKAINEN pelaisi ensimmäisestä päivästä lähtien enemmän joukkueelle / Kurrille).
Olen pitkälle samaa mieltä. Jokereiden kokoonpano on lähtökohtaisesti Suomen EHT-tasoinen tai jopa ylitse sen, riippuen ulkomaalaisvahvistusten tasosta. Joukkue on alisuorittanut sekä runkosarjassa koko sarja huomioon otettaessa ja jatkanut alisuorittamista pudotuspeleissä kahden ottelun ajan. Jotain merkityksellistä kannattaa tehdä.

Minua alkoi kiinnostaa tuo esittämäsi ajatus Kurrin hyppäämisestä penkin taakse. Entä sellainen vaihtoehto, jonka Spartak toteutti jo runkosarjan lopussa? Spartakin GM Zhamnov nimettiin vahvistukseksi valmennustiimiin seuran oltua tyytymätön Znarokin suoritukseen runkosarjassa.

Olisiko Spartakin malli sovellettavissa Jokereihin niin, että Kurri siirtyisi välittömästi valmennustiimin vahvistukseksi? Voisi olla psykologisesta näkökulmasta tarkasteltuna parempi vaihtoehto kuin Marjamäen heivaaminen ulos aitiosta.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvähän noihin on jotenkin reagoida, mutta ainakin mulle kunniallisempi tapa olisi ollut antaa seuraavassa vaihdossa itse Pettersonille takaisin pieni muistutus. Ei mitään polven hakemista a'la Skudra, mutta joku pieni jälki muistiin seuraaviin peleihin.

Nyt haettiin kahdet myllyt sattumanvaraisille lokolaisille ja Joensuukin siellä kiehui lopussa kuin mikäkin Ilari Melart. Eri asia jos Loko olisi lähtenyt näihin provoihin mukaan, sittenhän Jokereiden hässäkän aloituksilla olisi jotain virkaa ja Loko ehkä keskittyisi huomenna pelin voittamisen kustannuksella kuittivihkon hoitamiseen, mutta mikään ei eilen viitannut siihen, että Jokereiden touhulla olisi vaikutusta mihinkään.

Se, että kiukku vaan jatkui ja jatkui 3. erän täysin yksipuolisena, näytti mun silmissä harvinaisen nololta ja ei lainkaan tyypilliseltä suomalaisen joukkueen käytökseltä. Täällä naurettaisiin silmät päästä jos vastustaja rupeaisi 5-0 tilanteessa "kovistelemaan" laittamalla urhoollisesti sen isokokoisimman pelaajan mätkimään jotain randompakkia.

Ehkä mä sitten sopisin paremmin sinne sählykentille (heh, itseasiassa pelailen aladivareissa), kun toivon kannattamaltani joukkueelta hyvän urheiluhengen käytöstä häviönkin hetkellä.

Eikös Joensuu yrittänyt niistää ensin Pettersonia mutta tämä kurvasi tilanteesta pois karkuun tuomarien suuntaan. Matkalla sitten Jesse sattumanvaraisesti kyseli halukkaita muilta.

Kyllä tuon lopun ylilyönnin näen vain positiivisena asiana, nyt tuo saattoi Jokerit leirissä mahdollisesti alustaa sen kipinän että ei anneta noiden mulkeroiden mennä näin helposti jatkoon.

Jos lopussa olisi vain katseltu omia polvia niin tämän sarjan olisi voinut lopettaa jo tässä vaiheessa, nyt on sentään pienen pieni toivo kytemässä jos pelaajat tästä tosiaan vielä syttyivät perkele taistelemaan talvisodan hengessä!
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Eikös Joensuu yrittänyt niistää ensin Pettersonia mutta tämä kurvasi tilanteesta pois karkuun tuomarien suuntaan. Matkalla sitten Jesse sattumanvaraisesti kyseli halukkaita muilta.

Kyllä tuon lopun ylilyönnin näen vain positiivisena asiana, nyt tuo saattoi Jokerit leirissä mahdollisesti alustaa sen kipinän että ei anneta noiden mulkeroiden mennä näin helposti jatkoon.

Jos lopussa olisi vain katseltu omia polvia niin tämän sarjan olisi voinut lopettaa jo tässä vaiheessa, nyt on sentään pienen pieni toivo kytemässä jos pelaajat tästä tosiaan vielä syttyivät perkele taistelemaan talvisodan hengessä!

Mä olen ihan samaa mieltä. Turhaa jeesustelua tosta lopusta.

Pitää olla työhaalarit päällä, kun kiekko tippuu ekan kerran jäähän.

Kaksinkamppailut pitää voittaa ja syötöt pitää napsua lapoihin, siitä on hyvä lähteä liikkeelle.

Game 2 oli ohipeli, josta pitää ottaa se oikeanlainen raivo mukaan, jotta ollaan töyteliäämpi joukku Game 3:ssa
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Jokerit kunnioittaa omia perinteitään, niin se pelaa huomenna kauden parhaan pelinsä ja kuittaa 3-1/4-1 voiton vain palatakseen sitä seuraavissa peleissä jään pinnalle. Noin muuten tähän asti mennyt niitten odotuksien mukaan mitä runkosarja asetti. Keskialue vuotaa ja virheet korjataan virheellä.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Mä olen ihan samaa mieltä. Turhaa jeesustelua tosta lopusta.

Pitää olla työhaalarit päällä, kun kiekko tippuu ekan kerran jäähän.

Kaksinkamppailut pitää voittaa ja syötöt pitää napsua lapoihin, siitä on hyvä lähteä liikkeelle.

Game 2 oli ohipeli, josta pitää ottaa se oikeanlainen raivo mukaan, jotta ollaan töyteliäämpi joukku Game 3:ssa
Olen samaa mieltä. Huomenna Jokereiden kannattaa lisätä fyysisyyttä samalle tasolle kuin 1. pelissä, jossa joukkue pärjäsi kaksinkamppailuissa vähintäänkin tyydyttävästi. Lokomotivilla on yksi KHL:n nuorimmista joukkueista ja osa pelaajista näyttää vielä aika rimpuloilta.

Tässä yhteydessä hyvä muistaa myös Lokomotivin ylivoiman heikkous. Se on ollut koko kauden ajan joukkueen suurin heikkous, oli heikkoa keskiviikkona ja perjantaina enkä usko sen lähtevän yhtäkkiä rullaamaan. Fyysisyyttä voisi ehkä lisätä jopa muutaman jäähyn riskillä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole tosiaan ihan paras asetelma lähteä kolmanteen peliin 0-2-takamatkalta.

Tsekkasin tuossa seuramme playoff-historiaa tähän asetelmaan liittyen, nopealla laskutoimituksella päädyin lukemaan kolmetoista, siis sarjoja (paras viidestä tai seitsemästä) joissa Jokerit on ollut 0-2 perässä.

Jokainen varmaan arvaa kuinka näissä kyseisissä sarjoissa on lopulta käynyt? Jep, oikeassa olitte.
Joka ikinen kerta Jokerit lauluun..
Tosin lohdutuksen sanana mainittakoon että Jokerit on kyllä itse onnistunut menettämään tuon 2-0- johtoaseman pariinkin otteeseen ja aikas lailla ikimuistettaviin sarjoihin nämä "sulamiset" ovatkin sitten osuneet:
1983 finaaleissa HIFK:lle ja 2011 puolivälierissä HIFK:lle.

No, onneksi nämä ovat "vain" tilastoja..
Toivottavasti tänään Jaroslavissa nähdään kaukalossa Jokerit-niminen jääkiekkojoukkue perjantaina sekavasti esiintyneen varpusparven sijaan.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun silmään tuo Joensuun haastattelu eiliseltä Jokerit.com sivustolla ei kyllä ainakaan uhku mitään tahtoa ja päättäväisyyttä vaan kehonkieli enemmän ennakoiva, selittelevä ja analysoiva että miten *itussa tämäkin kevät taas päättyi näin.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Hyvin on Latella jengi hallussa, tulee lämärin alku mieleen kaikessa irvokkuudessaan. Ainoa ero on, että lämärissä valkku sentään keksi keinot muuttaa suuntaa!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös