Olen puhdas amatööri, mutta uskoisin, että myös valmistautumisella on suuri merkitys. Turnaukseen osallistuminen on jo tiedetty hyvissä ajoin, vaikka virallinen ilmoitus on tullutkin vasta heinäkuussa. Eikö tämä voisi tarkoittaa sitä, että kaikki treenaus ja valmistautuminen sekä koko kauden kestävä road map on tehty sillä silmällä, että joulukuussa pelataan kovia matseja
Itsekään en ole näissä asioissa kuin amatööri, mutta juuri siksi en luota toisen amatöörin kuvitelmiin vaan siihen mitä ammattilaiset asiasta sanovat. Jos tällainen olisi jotenkin hyväksi - siis oikeassa elämässä, ei vain Jatkoajassa - eiköhän esimerkiksi NBA ja NHL ottaisi rahat pois ja olisi lyöneet vähintään yhden lisäturnauksen jopa viisi peliä viiteen päivään joulun ja vuodenvaihteen väliin. Pelitahti on muutenkin sellainen, että keväällä ylimääräiset jutut näkyvät. Ja siksi ne eivät sitä ole tehneet.
Sanon vielä kerran: Jokerit menee koska KHL haluaa positiivista näkyvyyttä. Putin on kuitenkin vienyt kaikkien alta maton joten Venäjä vituttaa myös paikallisia yhä enemmän on siellä Spenglerissa Jokerit tai ei.
Ja jos Erkka & Kurri saisi päättää niin 100 varmasti ei Jokereita tuolla nähtäisi. Ja olen myös 100 varma, että jompi kumpi tai molemmat kehuu turnausta vielä ennen sinne menoa ja kertoo kuinka koko joukkue odottaa kuumana pääsyä Spengleriin. Tämä kuuluu paitsi etikettiin, myös muistaakseni sopimukseen eli osallistujat eivät voi antaa negatiivisia lausuntoja missään muodossa. En tiedä mitä Jokerit nyt saa, mutta Virmasen eikun Virmanovin aikana Jokereille maksettiin kaikki kulut viimeisen päälle + huippuylöspito + rahaa otteluista.
Mutta se tästä. Muut jatkakoon, mun pointti on varmaan tullut selväksi eikä se samaa asiaa toistamalla ja alleviivaamalla enää avaudu jos ei ole avautunut tähän asti.
Viimeksi muokattu: