Vastuunpakoilija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Hienosti järjestetty turnaus kun 30min Googleteltuani esim. team Kanadan kokoonpano on edelleen arvoitus ja nettisivut tuntuvat vaan olevan saksaksi.
Hyvä @attendo, kyllä minä ymmärrän ettei Spenglerissä pelaaminen ole jokereiden valinta. Ymmärrän KHL:n intressit peluuttaa Jokereita näyteikkunassa. Väitteesi ettei "Jokereilta varmaan ole edes asiasta kysytty" pitänee kaiketi sekin paikkansa. Ei sinun tarvitse niiden asioiden perusteluun käyttää aikaasi. Voit ihan rauhassa "luovuttaa rahan ja siihen liittyvän paskan edessä" ja tyytyä asioihin sellaisenaan vitutuksesi niellen. Ethän näe asiassa mitään ihmeellistä ja se kertoo samalla, kuinka laajasti asioita lopulta katsot.
Meille sana 'ymmärtää' näyttäytyy kuitenkin hieman eri muodossa. Mä en suostu ymmärtämään asiaa, jos olen asiasta voimakkaasti eri mieltä tai sen hyväksyminen on minulle pakon sanelemaa. En ymmärrä, niinkuin alusta asti olen kirjoittanut, että Jokereiden pitää kesken kauden pelata käskettynä merkityksetöntä harjoitusturnausta, koska rahamiehet sanoo että on pakko. En näe, että rahamiesten toiminta täyttää järjellisen toiminnan kriteerit tilanteessa, jossa sarjan imagoa yritetään nostaa yhden (tai no, kahden) joukkueen kilpailukykyyn kajoamalla. Ymmärrystä vaille jää moni muukin rahamiesten toiminta Jokereiden toiminnan pyörittämisessä, mutta tässä ketjussa keskustellaan Spengleristä.
Muista että tämä on keskustelupalsta. Jos jokin asia vituttaa, sen voi täällä kertoa ja sen syihin pureutua sen sijaan, että vain ilmoittaa tyytyvänsä tilanteeseen sellaisena kuin se on, koska ei sille kuitenkaan mahda mitään.
Ja lopuksi, en koskaan hermostunut sinulle ManU-vertauksestasi, mutta kun sen toistuvasti nostat esille, niin kerrottakoon etten ymmärtänyt seurajohdon toimintaa siinäkään tilanteessa. Seuran kilpailukyky ja urheilulliseen puoleen panostaminen pitää olla omistusportaan prioriteetti numero yksi. Sen jälkeen tulee viisi kuormaa heinää, ja sitten vasta fanipipojen myynti ja PR.
Onko sulla joku klippi tilanteesta jossa Juhis lopettaa puolustamisen jos kaveri on karkaamassa yksinläpi? Vai vaan periaatteen vuoksi tähän väliin sopi huutaa JMA?
Meillä on varmaan eri Google koska löysin sen noin minuutissa ja ihan enklanniksi: https://www.spenglercup.ch/en/turnier/teams/team-canadaHienosti järjestetty turnaus kun 30min Googleteltuani esim. team Kanadan kokoonpano on edelleen arvoitus ja nettisivut tuntuvat vaan olevan saksaksi.
Sammuin.Mahtoi nolottaa kun ei miestä (?) sitten näkynytkään enää täällä hehkuttamassa tasaisin väliajoin vastustajien kertoimia, kun peli kääntyikin meille. Mikäs sulle tuli? Rahat tais mennä? Hahhaa.
Kirjoitit sanasta sanaan " Mä en suostu ymmärtämään asiaa, jos olen asiasta voimakkaasti eri mieltä...." ja tuossa on mielestäni silloin jo lähtökohta sekä keskusteluun että asioiden kritiikittömään tarkasteluun helvetin huono, jos kerran lähtökohta on se, ettei suostu ymmärtämään kuin oman näkökantansa asioihin.
Lisäksi muistutit minua siitä, että tämä on keskustelupalsta, jossa on syytä pureutua vitutuksen syihin eikä vain hyväksyä niitä. No jos minä tuon hieman toisenlaista näkökulmaa asioihin enkä ole heti tuomitsemassa KHL:n tai Rotenbergin toimia vaikka nyt Jokereiden osallistumisesta Spengleriin, niin eikö se ole juuri sitä vitutuksen syihin pureutumista?
Kyllä täällä ihan kiitettävästi muiden nimimerkkien taholta tuomitaan KHL ja Rotenberg ilman minuakin, niin eikö ole hyvä tuoda myös toisenlaista näkökulmaa keskusteluun mukaan?
Ja uskon muuten vilpittömästi, että ainakin niin kauan kuin Jokerit KHL:ssä pelaa, niin KHL:n etu on pitkässä juoksussa ja isossa kuvassa myös Jokereiden etu.
Onko jotain streamia mistä pelin näkee?
onhockey olisi otsikko. Ja loppuosio .tv
Ei jumalauta. Jaakolalle veto jalkaan ja nilkutetaan vaihtoon.
Olipa onni, ettei vetänyt käteen.
Joo se ois ollu ranne paskana, leikkaus ja kausi paketissa.
Henkilökohtasesti oon monestikki onnistunu vetämään käteen ilman mainitsemiasi seurauksia. Haluan vaan sanoa että voi siinä joskus tulla happy endiki.