Jokerit - Lukko 27.12.2002

  • 4 124
  • 55

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kyllähän lippuja oli vaikeata saada haluamalleen paikalle, mutta matsin alkaessa halumalleen paikalle kyllä pääsi kun ne olivat tyhjiä.
Minulle taas oli yllätys, että paikalla oli edes se n. 6849 katsojaa mitä siellä oli.
Mitä positiivista löytyisi eilisestä? Urkuri, joka veti tiukkaa linjaa vaikka peli olisi menossa päin vittua. Laine, joka teki maalin 2 sekkaa sen jälkeen kun huusin "laita maalille". Jatkot kuppilassa ja paskan jauhaminen Freukkareitten ansiokkaan edustajan ja kumppaneitten kanssa. Mutta minkä takia kädessäni lukee "Leta 66"? Ufoa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Ruikutus jatkuu

Viestin lähetti Senior
Tätä mä en tajua teidän jutussa. Miten on mahdollista, että yleisömääräksi järjestäin ilmoitetaan montatuhatta katsojaa enemmän, kuin mitä paikallaolijoita on? En oikein 'osta' selitystä, että Jokerit on sponssisopimusten yhteydessä velvoittanut sopimuskumppaneitaan ostamaan joka matsiin montatuhatta lippua enemmän, eikä ne montatuhatta ole ikinä paikalla. cobol?

Mä olen tietysti väärä henkilö vastaamaan tähän, mutta joskus olen kuullut seuraavaa: Jokerit myy osan lipuista erilaisten sponsorisopimusten mukana. Näin esimerkiksi yritys A saisi xxxx.xx euron hintaisella sopimuksella sopimuksesta riippuen xx-xxx lippua kaikkiin tai osaan otteluista. Nämä liput yritys sitten hyödyntää tai ei hyödynnä. Lisäksi klubipaikkojen omistajat voivat ilmeisesti edelleen ilmoittaa rajoitutetusti omat paikkansa uudelleen myyntiin, jos siitä ajoissa ilmoittavat eivätkä aio itse ottelua katsoa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Ruikutus jatkuu

Viestin lähetti cobol
Mä olen tietysti väärä henkilö vastaamaan tähän, mutta joskus olen kuullut seuraavaa: Jokerit myy osan lipuista erilaisten sponsorisopimusten mukana. Näin esimerkiksi yritys A saisi xxxx.xx euron hintaisella sopimuksella sopimuksesta riippuen xx-xxx lippua kaikkiin tai osaan otteluista. Nämä liput yritys sitten hyödyntää tai ei hyödynnä. Lisäksi klubipaikkojen omistajat voivat ilmeisesti edelleen ilmoittaa rajoitutetusti omat paikkansa uudelleen myyntiin, jos siitä ajoissa ilmoittavat eivätkä aio itse ottelua katsoa.

Ei täällä oikeampaakaan ole :)

Tolla Sun selityksellä voisin 'ostaa' muutaman sadan eron, en muutaman tuhannen. Jatka, jos tiedät enemmän. Tää vielä mättää: ''Nämä liput yritys sitten hyödyntää tai ei hyödynnä.'', sillä ei ne 'kaikki jätä kaikkia aina hyödyntämättä', You know...

(ps huomenna matsissa kaffet)
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Tää oli taas tätä

Kyllä oli taas todella huonoa peliä Jokereilta! Silmiin pistävää on, ettei Jokerit taklaa ollenkaan. Pesoselta ja Kankaanperältä voisi odottaa kunnon niitteejä, muttakun ei. Puhumattakaan Valtosesta, joka voisi suosiolla unohtaa haaveet playmakerin tai sniperin roolista ja keskittyä puhtaasti koviin taklauksiin ja karvaukseen, jäähyjenkin uhalla. Oikeen tulee ikävä Tuomo Ruutua... Tai parin vuoden takaa Rodrigo Lavinsia, joka aina haki hyviä pommeja keskialueella. Pitää toivoa että Mikko Ruudusta olisi edes jotain iloa tällä saralla.


Lisäksi Lukko-pelaajien annettiin vapaasti tulla Jokeri-maalille, kun Jokeripuolustuksesta ei ilmeisesti löydy Haakanan kaltaista pelotetta. Porkan ja Niskalan annettin hakata ja roikkua, eikä kukaan tehnyt asialle mitään = ajanut niitä kunnolla, siis puhtaasti.


Jokereiden ylivoima on luokatonta, kiekkoa ei saada alueelle muuta kuin päätyyn roiskimalla(lukuunottamatta Peltosta) ja yv-kuviota ei saada rauhoitettua, vaan painitaan kulmissa josta vastustaja sitten viimein purkaa tilanteen. Ilmeisesti käsiä löytyy vain Peltoselta, kun Nemirovskiltakaan ei tunnu kiekon kuljetus onnistuvan, eilen tosin pari todella hyvää syöttöä, joista sitten joku Vertala jäätyy täysin kun kiekko pitäisi vetää 1,5 metristä maaliin. Puolustuksesta käsiä ei löydy senkään vertaa.


A. Aalto pelasin mielestäni taas eilen hyvin, samoin kuin Laine, jolta aina riittää yritystä. Hentunen, Vertala, Sihvonen, Valtonen & koko puolustus olivat vaihteeksi hieman pimennossa. ;)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Ruikutus jatkuu

Viestin lähetti Senior
Ei täällä oikeampaakaan ole :)

Tolla Sun selityksellä voisin 'ostaa' muutaman sadan eron, en muutaman tuhannen. Jatka, jos tiedät enemmän. (ps huomenna matsissa kaffet)

En tiedä enempää. Mutta oisko noita klubipaikkoja jokunen tuhat ja ainakin meidän paikkojen ympärillä väki vaihtuu lähes jokaiseen otteluun. Vaihdoksista osa lienee ns. uudelleenmyyntiä eli sama paikka on sekä lipullisen klubituolin omistajan lunastama että myyty sitten uudelleen...Niin tai näin, selvitänpä tämän asian ensi viikolla. Kaffet sopii.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Re: Tää oli taas tätä

Viestin lähetti Jimisola
Jokereiden ylivoima on luokatonta, kiekkoa ei saada alueelle muuta kuin päätyyn roiskimalla(lukuunottamatta Peltosta) ja yv-kuviota ei saada rauhoitettua, vaan painitaan kulmissa josta vastustaja sitten viimein purkaa tilanteen. Ilmeisesti käsiä löytyy vain Peltoselta, kun Nemirovskiltakaan ei tunnu kiekon kuljetus onnistuvan, eilen tosin pari todella hyvää syöttöä, joista sitten joku Vertala jäätyy täysin kun kiekko pitäisi vetää 1,5 metristä maaliin. Puolustuksesta käsiä ei löydy senkään vertaa.

Ylivoimalla minullekin pisti silmään tuo kiekon ylöstuonnin vaikeus, mutta sama vika oli koko ottelussa. Jotenkin tuntui, että kukaan ei oikein saanut tuotua kiekkoa ylös. Ville sitä yritti, mutta hänkään ei oikein onnistunut. Kiekkoa roiskittiin päähän korkeintaan josta sitten Lukon puolustus sen poimi. Tai tuo siis ainakin minun muistikuvani ottelusta oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös