Hieman ristiriitaiset fiilikset näistä jatkoista.
Molemmat herrat ovat tervepäisiä joukkuepelaajia, joista erityisesti nuorten pelaajien tulisi ottaa mallia. Esimerkiksi se polku minkä Beaveskin on urallaan kulkenut. Täytyy nostaa kaverille hattua, että on lukuisista vastoinkäymisistä huolimatta nostanut itsensä edes tähän pisteeseen. Silti, ainakin minua kalvaa takaraivossa pelko siitä, että seuraava iso tälli siihen surullisen kuuluisaan polveen saattaa tietää lopun alkua. Suoraan sanottuna kaverin pelillinen panos varsinkin hyökkäyssuuntaan on ollut tähän mennessä ainakin itselleni pettymys. Voihan se olla, että itselläni on alun pitäenkin ollut liian suuret odotukset, mutta sellaista odottamaani maagisuutta hyökkäyspäässä on näkynyt ainoastaan hetkittäin. Toki Eaves on monipuolinen pelaaja, joka hoitaa molemmat päät moitteetta ja olen aidosti iloinen siitä, että kaveri on saanut paikkansa siihen kuntoon, että pystyy tällä hetkellä täysipainoisesti tekemään sitä mitä rakastaa.
AJ Niemen kaltaisten ikääntyvien seuraikonien tilanne on aina hieman hankala. Ikää tulee vuosi vuodelta lisää ja jalka alkaa väistämättä painamaan, mutta en minä silti halua nähdä Niemeä enää vanhoilla päivillään toisessa liigaseurassa. Kun intoa tuntuu vielä riittävän muutamaksi vuodeksi, niin se hänelle suotakoon Jokeripaidassa. Onhan AJ kuitenkin kyennyt nostamaan tasoaan tälle vuodelle, mikä antaa myös toivoa tuleville vuosille.
Itse olisin Keklun saappaissa rustannut molemmille yksivuotiset sopimukset, maksimissaan 1+1. Isoja kysymysmerkkejä kun leijuu molempien herrojen yllä ja vaikka tämän kauden palkoista ei voi mitään varmaa sanoakaan, niin toivon silti että molempien palkkoja on hieman tarkistettu uusia sopimuksia rustatessa.