Semmoinen "varoituksen" sana jo tässä vaiheessa, että jos tässä kävisi niin paskaisesti että Pelicans putoaisi Mestikseen karsinnoissa teitä vastaan, taidan olla ensi kaudella Liigassa Jokereiden kannattaja, sillä täytyyhän mulla olla pääsarjatasolla joku joukkue mitä seurata, ja puhdasverisenä stadilaisena Jokerit on aika ilmeinen valinta, sillä IFK:ta en voi sietää ja muihin ulkopaikkakuntalaisiin jengeihin kuin Pelsuun ei oo koskaan ollut vastaavaa tunnesidettä. Ja tokihan mä jo puolifanitin teitä KHL-vuosina ennen valitettavaa Ukrainan sotaa.
Näin. Aattelinpa vaan varottaa. En tietenkään toivo että joudutaan olee se joukkue, jonka Jokerit pudottaa Liigasta, mutta kaikkeen pitää varautua. Ja tiedättepähän nyt tekin mitä on luvassa jos ns. pahin toteutuu!
Edit: ja tokihan ei se teidänkään Mestis-mestaruus vielä ole mikään kiveen hakattu juttu, mutta Mestistäkin kohtalaisesti seuraavana näkisin, että Jokerien pahin este mestaruuden tiellä on Jokerit itse. Niin ylivertainen tuo pelaajamateriaali on Mestikseen.