massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Ja kun se Karvinen on kuin kinder muna konsanaan niin sen varaan ei myöskään voi valmennus kovin paljon laskea.Yllätykseksi Karvinen lähestyy pelikuntoa
Ja kun se Karvinen on kuin kinder muna konsanaan niin sen varaan ei myöskään voi valmennus kovin paljon laskea.Yllätykseksi Karvinen lähestyy pelikuntoa
Ja tämä on myös täysin typerää verrata Rimpistä Jokereiden nykykaksikkoon. Kas kun ei Kari Lehtoseen. Ai niin, sehän oli jo tehty. Rimpinen on käynyt koko Leijonapolun läpi, Risikko ja Heikkeri on katsellut telkkarista ne pelit.
Poikii tasan niin kauan Liigajoukkueiden hyväksi, kun Jokerit pelaa Mestistä. Siksikin, jos sieltä kokeneempi ja parempi mv löytyy, on myös Jokereiden juniorityön etu mikäli Liigaan päästään mahdollisimman nopeasti.Omiin junnuihin luottaminen poikii pitkässä juoksussa
Tämä ei ole näin yksinkertaista.Poikii tasan niin kauan Liigajoukkueiden hyväksi, kun Jokerit pelaa Mestistä. Siksikin, jos sieltä kokeneempi ja parempi mv löytyy, on myös Jokereiden juniorityön etu mikäli Liigaan päästään mahdollisimman nopeasti.
Minä en ole nähnyt yhtään Rimpisen ja Heikkerin ottelua kun pelasivat junioreissa. Rimpinen on varmaan ollut silloin Sisua edellä koska on edustanut Suomea junnuissa. Tällä kaudella olen nähnyt Heikkerin pelaavan ja Sisu on vakuuttanut minut taidollaan. Voi olla, että päävalmentaja Riston on myös vakuuttanut otteillaan. Saattaa olla, että Sisu on kehittynyt hitaasti mutta varmasti ja kehitys sen kuin jatkuu.Ja tämä on myös täysin typerää verrata Rimpistä Jokereiden nykykaksikkoon. Kas kun ei Kari Lehtoseen. Ai niin, sehän oli jo tehty. Rimpinen on käynyt koko Leijonapolun läpi, Risikko ja Heikkeri on katsellut telkkarista ne pelit.
Mitäs jos Sisu loukkaantuu tai sairastuu.Sisu riittää oikein hyvin karsintoihin.
Sitten mennään Risikolla, yksinkertaista.Mitäs jos Sisu loukkaantuu tai sairastuu.
Laittaisin Risikon vielä vähintään kahteen seuraavaan peliin maaliin. Ei mitään järkeä antaa pelata yksittäinen Hermes-peli, joka menee heikohkosti ehkä siksi, että ei ole pelituntumaa.
Eikös Risikko ollut flunssassa juuri viime vuoden Hermes sarjan aikana? Tämmöinen muistikuva on, että jompikumpi oli kipeenä. 2008 loukkaantui juuri Markkanen sekä ykkössentteri oli kuumeessa. Onhan se epäonnea, jos näin käy. Kyseessä on sen verran iso kausi, niin sikäli olisi ollut kiva hankkia yksi maalivahti lisää.Sitten mennään Risikolla, yksinkertaista.
E: Lisätään nyt vielä, että tuo loukkaantuminen/sairastuminen on niin häviävän pieni riski, että en ymmärrä miksi siitä on panikoitu koko talvi?
Ja kuka Risikkoa parempi tänne haluaa tulla lähtökohtaisesti istumaan penkille?
En tiiä yhtään, mutta veikkaisin Hanlonin aikakautta. Olikohan silloin joukkueellakaan kolmea maalia pelissä?En löytänyt silmäyksellä sopivampaa ketjua niin yhtään hattutemppuilijaa ei olla tällä kaudella nähty. Otteluita jossa on päästy kahteen on kymmenen (10). Kuinka pitkälle pitää mennä, että löytyy kausi jolloin yhtään hatullista ei sivallettu?
Jos Rikkilä ei pysty enää pelaamaan ja ketään ei hankita, niin pakkohan jompi kumpi on saada mukaan. Halusi pelata Jokereissa tai ei. Loukkeja tulee playoffeissakin.Mielenkiintoista nähdä mitä Jokerit tekee Haakanan ja Laukkasen kanssa loppukauden osalta.
Pappojen peluuttamisesta sen verran että olen itse alkanut miettimään että olisiko Filppulan ja Aaltosen erottaminen toisistaan ihan kamalaa? Jos vaikka Lausniemi (tai Heikkinen) pelaisi laituripappojen kanssa niin meidän lähtökohtaisesti paras pelaajamme ei olisi niin riippuvainen JMAn pelifiiliksistä.Papat pitäisin yhdessä, koska kukaan muukaan ei Filppulan ja Aaltosen kanssa saa parempaa aikaan kuin Bill Ström. Kakkosketju oli paras kahdessa viime matsissa ja pitäisin yhdessä Forslundin ketjun. Tämän lisäksi nelonen, joka on ainoa ketju, josta voi sanoa Jokereissa, että on enemmän kuin osiensa summa.
Kyllähän ne erotettiin kahdeksi eräksi ja siitä ei tullut sen paremmin Filppulan kuin Aaltosenkaan osalta mitään.Pappojen peluuttamisesta sen verran että olen itse alkanut miettimään että olisiko Filppulan ja Aaltosen erottaminen toisistaan ihan kamalaa? Jos vaikka Lausniemi (tai Heikkinen) pelaisi laituripappojen kanssa niin meidän lähtökohtaisesti paras pelaajamme ei olisi niin riippuvainen JMAn pelifiiliksistä.
Kyllähän ne erotettiin kahdeksi eräksi ja siitä ei tullut sen paremmin Filppulan kuin Aaltosenkaan osalta mitään.
Ja toisella laidalla kiekollinen musta auko eli Lind Jr. Vaihtoehto voisi olla Heikkisen ja Aaltosen laittaminen yhteen, mutta luulen, että 50 ja 51 pysyvät samassa ketjussa koko kauden.Filppulan osalta sen verran, että tuossa pelissä miehen piti hoitaa myös ruotsalaisen valtamerilaivan puolustusvelvoitteet, joten ei siinä paljon muuta energiaa sitten jäänyt.
Olen myös melko varma, että tämä on molempien omakin toive.Ja toisella laidalla kiekollinen musta auko eli Lind Jr. Vaihtoehto voisi olla Heikkisen ja Aaltosen laittaminen yhteen, mutta luulen, että 50 ja 51 pysyvät samassa ketjussa koko kauden.