Jokerit kaudella 2024–2025

• 341 850
  • 1 807

Mesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten Jeskanen voi olla jollain kokoonpanon ulkopuolella? Heittämällä TOP-5 pakki tähän sarjaan vaikkei samalla tavalla pisteillä mässäile kuin vaikka Tuomola. Aivan eri tason ukko kuin vaikka Salmela.
Nostan käden pystyyn. Kaiken järjen mukaan ei voi olla ulkopuolella, mikäli pelikuntoon pääsee toivottavasti hyvin pian, kuten myös Saku.

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Tervetuloa Teemu. Odotukset ei ihan pilvissä ole, mutta kaivattu vahvistus puolustukseen, joka toivottavasti saa ainakin ylivoimaan jotain rotia.

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko mitään tietoa, miksi ei löytynyt Liigasta ottajia? Viime kausien tilastot 20-30 pisteen pakkina on kuitenkin sillä tasolla, että luulisi niiden herättävän kiinnostusta. Joku syy siihen on oltava, että mikään liigajoukkue ei kelpuuta miestä riveihinsä tilastoista huolimatta.

Jos on täydessä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti, on ilman muuta lähtökohtaisesti hyvä hankinta Jokereille. Noilla tilastoilla harvoin tarvitsee Mestiksestä hakea vauhtia.

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule

Suhonen Jokereihin

Olen järkyttynyt. En olisi millään osannut arvata!

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avaatko vähän että miksi näin? Jokereiden viivapelaaminen ei Tuomolan tehoista huolimatta ole maagista ollut.

No joo, mä oon sen neljä peliä kaikkinensa nähnyt, ehkä sitä itsekin toivoi oikeasti jotain isoa nimeä (olisi nyt sitten vaikkapa esim. Dallasin farmista joku (ihan kuka vaan!!!) kelvannut ja sitten tuodaan Klingbergin varjona joku väritön, mauton, iäkäs kuopion kalakukko niin en mä itse ainakaan yläfemmoja tästä hankinnasta heittelisi.

Varmasti nykyiseen pakistoon ihan hyvä lisä mutta en näe tällä Jokerit nipulla kuin ehkä 10 % mahdollisuuden kevällä Liigajoukkuetta vastaan. Nämä plejarit tulee menemään löysäillenkin läpi mutta sitten se muuri todennäköisesti Jukureita vastaan on jo tekemätön paikka.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
No joo, mä oon sen neljä peliä kaikkinensa nähnyt, ehkä sitä itsekin toivoi oikeasti jotain isoa nimeä (olisi nyt sitten vaikkapa esim. Dallasin farmista joku (ihan kuka vaan!!!) kelvannut ja sitten tuodaan Klingbergin varjona joku väritön, mauton, iäkäs kuopion kalakukko niin en mä itse ainakaan yläfemmoja tästä hankinnasta heittelisi.

Varmasti nykyiseen pakistoon ihan hyvä lisä mutta en näe tällä Jokerit nipulla kuin ehkä 10 % mahdollisuuden kevällä Liigajoukkuetta vastaan. Nämä plejarit tulee menemään löysäillenkin läpi mutta sitten se muuri todennäköisesti Jukureita vastaan on jo tekemätön paikka.

Eli liian tuntematon nimi? Ei edes 25 pistettä toissakaudella Sportissa pistä sua heittelemään yläfemmoja?

Sarja on edelleen Mestis, eikä tänne nyt oikeasti tämän hetken isoja nimiä saada.

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli liian tuntematon nimi? Ei edes 25 pistettä toissakaudella Sportissa pistä sua heittelemään yläfemmoja?

Sarja on edelleen Mestis, eikä tänne nyt oikeasti tämän hetken isoja nimiä saada.

En ole Liigaa seurannut vimeiseen kymmeneen vuoteen kuin 3-4 peliä per kausi. Suhosen nimeä en ole ikinä kuullutkaan.

Mikä tässä ei nyt täsmää? Klingbergin nimeä pyöritelty vakavissaan viimeinen viikko ja sitten kun tuleekin joku K-junan tuoma niin tämä on parasta mitä pöytään voidaan tarjota.

No, toivotaan parasta että tulee viemään EK:lta alakerran kynätittelin pois.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmasti nykyiseen pakistoon ihan hyvä lisä mutta en näe tällä Jokerit nipulla kuin ehkä 10 % mahdollisuuden kevällä Liigajoukkuetta vastaan.
Samalla tavalla nähdään tämä. Pelitavasta pitää repiä etu ja aivan kaiken pitää onnistua. Mv ja erikoistilanteet etunenässä.
Nämä plejarit tulee menemään löysäillenkin läpi mutta sitten se muuri todennäköisesti Jukureita vastaan on jo tekemätön paikka.
Eri mieltä. Jokerit ei voita edes Mestistä löysäillen.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mikä tässä ei nyt täsmää? Klingbergin nimeä pyöritelty vakavissaan viimeinen viikko ja sitten kun tuleekin joku K-junan tuoma niin tämä on parasta mitä pöytään voidaan tarjota.

No toivottavasti kukaan ei nyt ihan rehellisesti vakavissaan odottanut Klingbergin saapuvan tänne...

Suhonen on aikalailla parasta, mitä jengiin voidaan näillä resursseilla saada. Tasonsa osoittanut Liigassa aiempina vuosina, kiekollinen, hyvin liikkuva pakki.

Itsellä on suht isot odotukset, vaikka Tappara ei miehelle käyttöä löytänytkään eikä ilmeisesti viime kauden loppu niin vahvasti mennyt.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
En ole Liigaa seurannut vimeiseen kymmeneen vuoteen kuin 3-4 peliä per kausi. Suhosen nimeä en ole ikinä kuullutkaan.

No, toivotaan parasta että tulee viemään EK:lta alakerran kynätittelin pois.
Ei kukaan tänne vakavissaan ollut mitään Klingbergejä tuomassa, se oli palstalegenda joka lähti ihan laukalle. Jos tosissaan luuli että NHL-puolustaja olisi tulossa Mestikseen niin itseään saa syyttää.

Ymmärrän että on rankka paikka K*L:n jälkeen kun joutuukin tyytymään tällasiin "K-junan tuomiin" eikä se kuuluisa pelin tasokaan päätä huimaa. Silti toivoisi jotain realismia näihin.

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Näillä mennään sano Virmanen. En usko, että jengiin lisäpalasia enää tulee. Myös joukkuehengen kannalta hyvä, että tilanne rauhoitetaan ennen pleijareita ja mahdollisia karsintoja.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Näillä mennään sano Virmanen. En usko, että jengiin lisäpalasia enää tulee. Myös joukkuehengen kannalta hyvä, että tilanne rauhoitetaan ennen pleijareita ja mahdollisia karsintoja.
Uskoisin, että maalivahti ja yksi hyökkääjä vielä tulee. Tai ainakin pitäisi tulla. Sekä Klingberg.

Sitten voi sanoa näillä mennään. Ja seuraavana päivänä julkaista Koovee-kolmikon.

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi tosiaan kiva kuulla vielä seuran (OoPeen) suulla onko verko vielä vesillä ja kuinka vakavissaan, että voidaan alkaa asennoitumaan mennäänkö nyt näillä vai odotellaanko vesi kielellä vielä viimeiseen asti jotain täkyjä.

Noin muutoin palikoiden pitäisi riittää Mestiksen läpipelaamiseen, mutta asenteesta lähtien pitää tekemistä oikaista. Mikään vihellellen taivallus tämä loppurykäisy ei tule olemaan. Karsinnat sitten vielä erikseen. Siellä (jos sinne asti päästään) sitten mitataan kellä paukut riittävät steppiä, kahta ylempänä ja kellä eivät. Pääosin Mestiksen hoitamiseen riittää luotto, mutta karsintoihin sitten nöyremmin, joskin avoimin mielin.

Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä, minkä ketjun asiaa, mutta laitetaan tänne.
Onko Jukureissa heitetty karsintavaihde päälle ja palkattu Jonne Virtanen ajatuksella,
et kokemusta Jokereita vastaan pelaamisesta ja tuntee RD:n pelisysteemin?
Vastaan itse, on.
Mielenkiintoista.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
En tiedä, minkä ketjun asiaa, mutta laitetaan tänne.
Onko Jukureissa heitetty karsintavaihde päälle ja palkattu Jonne Virtanen ajatuksella,
et kokemusta Jokereita vastaan pelaamisesta ja tuntee RD:n pelisysteemin?
Vastaan itse, on.
Mielenkiintoista.
Tämä on Viitikon, Saarnin, RDn ja Jonnen salajuoni. Jukurit putoaa ja Jokerit nousee. Jonne ensi kaudella Jokereiden päävalmentaja. Jokereissa mikään ei tapahdu sattumalta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy