Jokerit kaudella 2024–2025

  • 124 499
  • 678

Satanelonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole minkäänlaisia huhuja mistään suunnasta. Mahtaako tämä tarkoittaa, ettei ole tehty mitään kiinnityksiä, vai onko palkattu sellaisia rivimiehiä, jotka eivät ylitä uutiskynnystä? Kuitenkin on vielä monta paikkaa täyttämättä, ja jos halutaan taistella noususta, luulisi, että haettaisiin edes jonkinlaista laatua.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole minkäänlaisia huhuja mistään suunnasta. Mahtaako tämä tarkoittaa, ettei ole tehty mitään kiinnityksiä, vai onko palkattu sellaisia rivimiehiä, jotka eivät ylitä uutiskynnystä? Kuitenkin on vielä monta paikkaa täyttämättä, ja jos halutaan taistella noususta, luulisi, että haettaisiin edes jonkinlaista laatua.
Tony Virta vapautui juuri Kerhosta
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole minkäänlaisia huhuja mistään suunnasta. Mahtaako tämä tarkoittaa, ettei ole tehty mitään kiinnityksiä, vai onko palkattu sellaisia rivimiehiä, jotka eivät ylitä uutiskynnystä? Kuitenkin on vielä monta paikkaa täyttämättä, ja jos halutaan taistella noususta, luulisi, että haettaisiin edes jonkinlaista laatua.

Tulihan se Rasmus Lahnaviik tms. sieltä. Kivenkova palanen nousijajoukkueen rosteriin Tenhovuoren tilalle.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tony Virta vapautui juuri Kerhosta
Odotellaan, että Helminen vapautuu SaiPasta niin laitetaan keskikaista kuntoon.

Itse ainakin olen siinä käsityksessä, että Jokerit aloittaa kauden nykyisellä miehistöllä. Ja kunnon vahvistuksia, ei lahnahaukia, tulee mahdollisesti kauden jo alettua - jos silloinkaan. Riippuen miten nykymiehistö suoriutuu. Rivimiehiä uskon vielä tulevan 1-3 kpl joka tapauksessa kauden mittaan, jotta rosteri on määrällisesti täysi kevättä silmällä pitäen.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Odotellaan, että Helminen vapautuu SaiPasta niin laitetaan keskikaista kuntoon.

Itse ainakin olen siinä käsityksessä, että Jokerit aloittaa kauden nykyisellä miehistöllä. Ja kunnon vahvistuksia, ei lahnahaukia, tulee mahdollisesti kauden jo alettua - jos silloinkaan. Riippuen miten nykymiehistö suoriutuu. Rivimiehiä uskon vielä tulevan 1-3 kpl joka tapauksessa kauden mittaan, jotta rosteri on määrällisesti täysi kevättä silmällä pitäen.

Ainakin yhdellä pelaajalla on vielä kuviot "auki" tulevan kauden osalta. Varmaan selittää sen, miksi sopimusta ei ole vielä julkaistu.

Ei kyllä vakuuta tulevan kauden joukkue alkuunkaan, oikeastaan ainoa mielenkiinto kohdistuu Lindin ja Haakanan kehitykseen. No, ehkä se tuosta taas syksyllä lähtee..
 

Satanelonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainakin yhdellä pelaajalla on vielä kuviot "auki" tulevan kauden osalta. Varmaan selittää sen, miksi sopimusta ei ole vielä julkaistu.

Ei kyllä vakuuta tulevan kauden joukkue alkuunkaan, oikeastaan ainoa mielenkiinto kohdistuu Lindin ja Haakanan kehitykseen. No, ehkä se tuosta taas syksyllä lähtee..
Olisiko tämä pelaaja rivimies, vai selkeä vahvistus?
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei kyllä vakuuta tulevan kauden joukkue alkuunkaan, oikeastaan ainoa mielenkiinto kohdistuu Lindin ja Haakanan kehitykseen.

Pelaajia tulee varmasti vielä joitakin, mutta ei tuota rosteria katsomalla kyllä oikein näe, että miten sinne Liigaan yritetään pelaamalla nousta. Uskon että rosteri on hyvissä asemissa taistelemassa Mestiksen voitosta, mutta Liiga-seuraa haastamaan.. Noh, on ainakin Iirolla tehtävää yksilövalmennuksessa.

Nautitaan nyt kesä kuitenkin ensin ja jatketaan murehtimista sitten taas syksyllä.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Pelaajia tulee varmasti vielä joitakin, mutta ei tuota rosteria katsomalla kyllä oikein näe, että miten sinne Liigaan yritetään pelaamalla nousta. Uskon että rosteri on hyvissä asemissa taistelemassa Mestiksen voitosta, mutta Liiga-seuraa haastamaan.. Noh, on ainakin Iirolla tehtävää yksilövalmennuksessa.

Nautitaan nyt kesä kuitenkin ensin ja jatketaan murehtimista sitten taas syksyllä.
Muistakaa nyt, että on olemassa mahdollisuus vahvistaa joukkuetta keväällä. Eli nyt katsotaan ja lopulta mennään. Tämä siis viesti muualta.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Teemu puhuu asiaa:

– Porkkana HIFK:ssa voisi olla mestaruus. Jokereissa taas tuhkimotarina. Minulle iso juttu oli, että olin nostamassa Jokereita liigaan. Valle (Filppula) on fiksu mies, hän tietää mitä tekee.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en ole juuri elätellyt toiveita, että Filppula ihan oikeasti lähtisi Mestistä tahkoamaan, mutta kunhan ei kaikista maailman jengeistä julleihin menisi...
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Itse en ole juuri elätellyt toiveita, että Filppula ihan oikeasti lähtisi Mestistä tahkoamaan, mutta kunhan ei kaikista maailman jengeistä julleihin menisi...
Olisiko sun jo aika julkisesti uskaltaa tunnustaa väriä?
Vai häpeätkö Jokerien kannattamista?
Ja miksi?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisiko sun jo aika julkisesti uskaltaa tunnustaa väriä?
Vai häpeätkö Jokerien kannattamista?
Ja miksi?
Siis? Pointtini oli siinä, etten kovin korkeana ole pitänyt todennäköisyyttä sille, että Filppula, yksi kaikkien aikojen suosikkipelaajistani vielä Jokereissa pelaisi, mutta yhtä lailla se kirpaisisi nähdä hänet paikalliskilpailijan riveissä.
 

Wayne_99&17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&Kärpät ja Tappara
welcome home valtteri, vain yksi jengi stadista. Toivottavasti tulet meille one more year
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei Jokerit niin menisi Filppula Espooseen.
Se sattuisi vielä enemmän jos Filppula tekisi ratkaisevan maalin Jokereita vastaan karsinnoissa. Toki K-Espoo todennäköisesti pääsee vähintään sääleihin, mihin pääsee 5-12 sijalla olevat joukkueet.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Jos ei Jokerit niin menisi Filppula Espooseen.
Jotenkin tuntuu helpolta upottaa edes ehdotuksena, ellei Filppula ole maailman suurin Anti-HIFK henkilö. Halvalla ei minnekkään mene, enkä usko että budjetissa on 200-250k€ upotettavaksi nelikymppiseen sentteriin. Itse veikkaan että joko menee IFK:hon kalliimalla sopimuksella kuin Genevessä, tai sitten Jokereihin / eläkkeelle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valitettavasti seurauskollisuuskulttuuri on lähes kuollut Suomessa. Toivotaan nyt, että Filppula ei naapuriin menisi, mutta en toisaalta yllättyisi vaikka menisi Lepistön tavoin. Jokainen, Lepistö ja Filppula varmasti tietää Jokerit - IFK -asetelman. Ihmetyttää vaan, että yhden kauden takia ollaan valmiita vetämään seuralegendastatus fanien silmissä vessanpöntöstä alas menemällä pahimman vihulaisen riveihin. Tai no siksihän siihen ollaankin valmiita, koska seurauskollisuuskulttuuria ei enää ole, eikä seura merkitse enää muuta kun vain mahdollisimman hyväpalkkaista työpaikkaa. Ihmiset unohtavat juurensa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös