Jokerit kaudella 2021–2022 – joukkueen rakentaminen

  • 401 528
  • 2 904
Olisi Jokereissa täysin rotaatioroolissa jossain kolmosketjussa. Veikkaan että tässä vaiheessa tehot olisi 2+5. Siinä on syynsä miksi Jokerit on kärkikahinoissa ja Vitjaz lännen jumbona.

Vähän eri pelata Vitjazissa kärkiminuuteilla kärkikentässä, kun Jokereilla on siinä Jensen ja O’Neill nyt ensimmäisenä syömässä minuutit.

Ja joo, tosiaan. Audette ja Aaltonen ovat niin hyviä senttereitä, että toi Vitjaz voittaa pelejä silloin, kun mä pelaan niitä vastaan pitkävedossa kuten tänään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Aamulla mahtava herätys Vuorisen mukahauskaan säätwiittiin. +4 ja räntää sataa. Sumuista.

Akuuttiin sentterivajeeseen on siis vihdoin reagoitu!

Iltapäivästä sitten julkaistaan Janne Hauhtosen 3+1 vuotinen sopimus.

Matka jatkuu.

Tulihan tuolta Siperiasta jo ensilumi-twiitti. Hereillä nyt!
 
Viimeksi muokattu:

Klokoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Finnish Defence Forces, Ukraine
Jännityksellä odotan, tuodaanko omaan päähän huippuvahvistusta vielä TÄMÄN vuoden verorajaan Joonas Jalvannin tai Rasmus Rissasen muodossa. Olisihan tuolla tietysti myös saman profiilin Oskari "kari" Korpikarille oma paikkansa. *hymiö*
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ehkä Harjavallan Yevgeni laittanu kassakaapin säppiin.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Jarihan juuri uskollisen aisankantajansa kanssa työnsi "merkittävän" kottikärryllisen Neva-joen rannalta Ilmalan lämpiöön. Mihin ne jo hävisivät? Vai oliko kottikärryn rengas tyhjä?
Laitettiin säästöön. Kurssilla 85 ruplaa = 1€ tällä hetkellä on parempi odottaa nousukurssia.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jarihan juuri uskollisen aisankantajansa kanssa työnsi "merkittävän" kottikärryllisen Neva-joen rannalta Ilmalan lämpiöön. Mihin ne jo hävisivät? Vai oliko kottikärryn rengas tyhjä?
Ei hätää. Sen verran saatiin ruplia, että sain upgreidattua käsipumpun kompuraan. Paineella. Setelit Jarin patjan välissä. Rasmus Rissasen 3v diiliä hiotaan. Valmis verorajalla 2024.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rasmus Rissasen 3v diiliä hiotaan. Valmis verorajalla 2024.

Jarilla kovat piipussa pitkällä tähtäimellä. Tämän vuoden verorajalle huhuntynkää. Juuri Jumbon lihatiskiltä kotiutuneena, mystisen miehen mukaan Nico Manelius olisi vihdoin harkitsemassa paluuta takaisin kotiin ja kiinnostus on kuulemma molemminpuolista. Tehokaksikko ollut jo vuosikausia Manen perässä isolla ruplapinolla ja vihdoin olisi tämäkin jalokala uimassa katiskaan. Jäädään odottelemaan Vuorisen säätwiittiä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tehokaksikko ollut jo vuosikausia Manen perässä isolla ruplapinolla ja vihdoin olisi tämäkin jalokala uimassa katiskaan. Jäädään odottelemaan Vuorisen säätwiittiä.

Ruplan kurssilla saa vaikuttavan pinon jo melko pienellä rahalla. Ei se paskin kurssi ikinä ole, mutta kyllä tuolla saa kylpyammeen aika hyvin täytettyä sadan ruplan (vai oliko näitä enää?) seteleillä. Mutta vaikka Maneliuksen suurin antifani olenkin, niin katiskavyyhtiin en häntä ikinä liittäisi tai toivoisi liitettävän. Hieno mies, vaikkakin toivoin pois narripaidasta ennen kuin lähti.

Vakavasti puhuen, uutta jätkää on aivan pakko saada sisälle. Lehtonen olisi pitänyt saada pistettyä Sveitsiin, itään tai edes toiseen konffaan, mutta kun SKA... Jos toi ei realisoidu kovalla tekijällä juuri tällä kaudella, niin ikävä kirosana on sanottava ja mietittävä koska seuraavan kerran Ilmalaan päätyykään. Pakille on suurin toive, mutta peliverkkareita en revi, jos sieltä tulee hyökkäyksen hidalgo. Mutta jos jäädään tasolle "Kunlunin ylijäämä" tai muu vastaava sankari, niin aivan hyvin voidaan hypätä suoraan vaikka SS:n riveihin. Meinaan Suomen kolmostasoa lätkässä, en sitä yhtä porukkaa Saksasta.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Jos Holm tippuu pidemmäksi aikaa kuten tosta vois päätellä niin hyvin vedetty Krejcikin ulostamisen jälkeen.

Matka jatkuu.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Heh. Jos puolessa vuodessa ei saada edes yhtä niin kaksi on jo utopiaa.

Mulla on teoria miten tää on mennyt. Ei fakta, ei huhu tai edes 1+1 laskemisen tulos, vaan pelkkä teoria. Teoria voi olla lopulta tyystin satuakin ja en uskalla sanoa minkään näistä tapahtuneen varmasti. Todennäköisesti jopa kaikki osoittautuu lopulta vääräksi. Mutta hey, It's a theory.

Heinäkuun alussa Vuorisen puhelin soi kesken mökkeilyn. Kesken rankan saunomisen ei puhelimeen jouda, joten kunnon löylyjen jälkeen kuunnellaan jätetty ääniviesti. "Se ois Late moro. Toivottavasti mökillä on kivaa. Mutta hei me puhuttiin tossa koutsien kanssa ja tultiin siihen lopputulemaan, että Krejcik ei muuten sitten ensi kaudella pelaa sekuntiakaan. Tiedät vissiin mitä tehdä, moro!" Ja Vuorinenhan tietää, se on pari viikkoa kun soppari on purettu.

Sarja-avaus lähestyy ja Marjamäki tsiigaa pakistoaan. Ei yhtään tuntematonta nimeä tai uutta naamaa. Pari on uusi viime kauteen verrattuna, mutta ainakin näiden jätkien numerot löytyvät jo Marjamäen puhelimen muistista ja naamatkin osaa yhdistää nimiin. Ei muuta kuin uusi iPhone korvalle ja Vuorinen pikavalinnoista.
- Se ois Late moro, tota toi Jakubin case...
- Mä tein just niin kun sä pyysit. Ei pelaa meil enää.
- Nii nii, se oli oikein hyvä se. Mutta korvaajaa ei oo näkyny, onko verkot vesillä?
- Mato-onki on mun juttu, en mä verkkokalastuksesta pidä. Itseasias oon just mökillä kalastamassa.
- Siis pakkia tarkotin.
- Jaa. Tota en mä oo mit... Tai siis kuivat markkinat on. Joo, markkinat on kuivat. Niin se on.
- Tossa olis Vatane ilman sopparia ja NHL-kortti taitaa tällä haavaa päättyy.
- Ei. Sil on mua parempi tasotu... Siis ei ku piti sanoo et Thrashersiin tekee varmaan sopparin, ei viitti tuhlata aikaa.
- Atlantaan? Eihän se jengi oo ollu siel enää vuosiin.
- Sori ajoin just tunneliin ja vähä pätkäs. Tarkotin siis Kazanii.
- Just just... Auton ikkunastako ongit? Ihan sama, mut mites sit Leppä?
- Taitaa kukkii, oon allergine.
- Siis Lepistö. Sami Lepistö. Sami vitun Lepistö. Skarppaa ny Juki.
- No hei mä hommaan jonku. Sami Leppä menee muute Nordikselle, en kong king kong tiiäks. Niin ne siel sanoo, tai ainaki jotai sen suuntaista.
- Mites olis Bobi, näyttää vähän pahalta NHL-ura.
- Jarin kaa puhuttii. Massii on nii paljo ettei yleisöö tarvita. Jos se ei än-äf-ällään mahdu niin pelaa varmasti meil. Mut ny pitää mennä alistaa. Faneja Twitteriin. *click*


Puhelun jälkeen Marjamäki tuijottaa hetken tyhjyyteen. Ei auta kuin luottaa hän ajattelee. Luottaa Grantin palaavan tasolleen ja pysyvän ehjänä. Että korona ei harvenna pakistoa ja loukkeja ei tule. Ehkä Leskinen on uusi Bobi, vanha Bobi palaa ja Holm taistelee näiden kanssa ykköspakin roolista. Tai ehkä Vuorinen vitsaili, olihan lyhyeen puheluun mahtunut Atlanta Thrashers, HIFK:n engång-sanoma muuttunut kummaksi ja NHL NFL:ksi. Hope dies last.

Marraskuun alussa Holm on telakalla, Marjamäki katsoo rosteria Barysia vastaan ja huokaisee. Pari kuukautta käytetty iPhone korvalle, Vuorinen pikavalinnasta ja ei muuta kuin puhelua. Monotoninen naisääni langan päästä kertoo ikävät sanat. "Valitsemanne numero ei ole käytössä". Maunulaa ei viitsi matsin alla häiritä ja Kurrin helsinkiläiseksi yllättävän savolaistyylinen puhe ei iske. Hän miettii hetken ja päättää yrittää riskillä. Josko Karalahti osaisi kertoa miten Vuoriseen saisi yhteyden. "Hei vittu Late, sä oot iha vitu äijä. ÄIJJJJÄ vittu, huikee äijä. Vuorine on... Ihan vitun huikee äijä. Tuuks Late mun podcastii vittu hei?" Late lyö luurin korvaan, kääntyy selin kohti jengiä ja sanoo valitut sanat vakavalla äänellä:"Marko sit varaa Levin reissun tuttuun aikaan. Kattokaa et lapsille löytyy hoitaja jos vaimot ei ehdi katsoa perään."

Edit: Himos -> Levi.
 
Viimeksi muokattu:

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@sekolust teoria oli tuohon Himokseen asti uskottava. Levi. Levin kevät on pitkä tänäkin vuonna.

Jos paska osuu kunnolla tuulettimeen ja Holm ottaisi tuosta jonkun 3-4kk saikun niin jännän äärellä oltaisiin. 2kpl pakkeja täytyisi kaivaa jostain. 1 mallia kiekollinen ja 1 mallia puolustava. Ei mitään karlstolleryja tai frankcorradoja kiitos. Kyllähän tässä alkaa jo ne KiVan miehet Tuhkanen etc lähestymään Marjamäen kannalta uhkaavasti pelaavaa kokoonpanoa tällä menolla. Mukavasti vielä Friman ja Skele pyörimässä EHT:lla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös