Sopimusten valossa ensi kauden joukkue näyttää tässä vaiheessa erittäin hyvältä. Toisaalta Filppula, Moses ja Eronen ovat ainakin sellaisia pelaajia, joiden jatkamisesta ei voi olla täysin varma, vaikka sopimus onkin takataskussa. Väänänen tulisi myös saada pidettyä, optiohan ensi kaudesta hänen sopimuksestaan löytyy, mutta vieläkö Ossi halajaa maailmalle? Toivottavasti ei, sillä itse pidän Ossia meidän ykköspakkina.
Pakisto ensi kaudella:
Eronen-Väänänen
Nordlund-"Lepistö"
Lindbohm-x/Dehner
Niemi, Lindell, Saari, Rantakari
Itse hieman vielä miettäsin tuota Dehnerin jatkoa, koska mies vie kuitenkin yhden ulkomaalaispaikan. Näin olisi kaikki ulkomaalaispaikat jo käytetty ennen kauden alkua, tosin niin oli tähänkin kauteen lähdettäessä. Mielestäni olisi kuitenkin hyvä, jos yksi ulkomaalaispaikka olisi vapaana. Helpottaisi kummasti Keklun työtä, mikäli tulee tarve heittää verkot vesille kesken kauden. No aika näyttää..
Pakisto ensi kaudella:
Eronen-Väänänen
Nordlund-"Lepistö"
Lindbohm-x/Dehner
Niemi, Lindell, Saari, Rantakari
Itse hieman vielä miettäsin tuota Dehnerin jatkoa, koska mies vie kuitenkin yhden ulkomaalaispaikan. Näin olisi kaikki ulkomaalaispaikat jo käytetty ennen kauden alkua, tosin niin oli tähänkin kauteen lähdettäessä. Mielestäni olisi kuitenkin hyvä, jos yksi ulkomaalaispaikka olisi vapaana. Helpottaisi kummasti Keklun työtä, mikäli tulee tarve heittää verkot vesille kesken kauden. No aika näyttää..