Filosofem kirjoitti:Itse olen Tuuskin kanssa samoilla linjoilla siitä, että vieraskannattajien sanahelinät ja pahoittelut esimerkiksi Valtteri Filppulan lähdöstä ovat enemmän tai vähemmän paskaa. Suurin osa vastustajista on muna pystyssä nauramassa, kun vastustaja ja tässä tapauksessa vielä kaikkien vihaama Jokerit heikkenee. Itsekään tuskin menisin pahoittelemaan SM-liigan laskevaa tasoa, mikäli Kärpät menettäisi Bäckströmin, Viuhkolan ja Jokisen. Tai voisin ehkä pahoitellakin, mutta tuskinpa sitä tosissani tarkottaisin.
Paskan marjat. Kyllä mua ainakin aidosti tympäisee sarjan tason lasku! Ja miksi se pitää tapahtua näin myöhäisessä vaiheessa???! Jokerit on joutunu kunnon kuppauksen kohteeksi ja ainakin minua se tympii.
Jos pari kovinta haastajaa (HIFK ja Jokerit) menettää pakkansa kauden alussa niin kyllä se tympäsee. EDIT: okei, HIFKi kussut hommansa itse ja aiemmin eli ei hyvä rinnastaa Jokereihin. IFK ja Jokeripelit oli parhaita pelejä sarjassa viime kaudella! Itse olen harmitellut sitäkin kun pari vuotta sitten TPS menetti myös kauden kynnyksellä nuoren ja lupaavan ykkösketjun, oliko Hagmanin, Pärssisen ja kuka se kolmas oli NHL:n (joku tarkemmin muistava voi korjata).
Kuka ei ollut viime kaudella tyytyväinen NHL-vahvistuksiin liigassa? Kovia pelaajia liigassa mutta myös vastustajan paidassa..harmittiko Jokerikannattajia kun Jokisen Olppa pelas IFKissä? Tai kun Lukko signasi Hall Gillin? Itse seuraan liigaa ja tietysti haluaisin että sarja tasainen ja mahdollisimman kova. Kovat pelaajat tekee kovan sarjan.
Eri asia olisi jos tilanne olisi sellainen että Jokerit olisi ennakkoon ylivoimaisen kova. Silloin olisin vahingoniloinen että sarja tasottuu,mutta nyt tämä viime hetken kuppaaminen ei sytytä minua millaan tavalla. Positiivisena puolena se että Jokereilla varmasti on muutama euro sukan varressa ja plan-b lienee olemassa. Kuka tietää ketä vielä lähtee ja ketä tulee? Sarjan alkuun mennessä tulee vielä tapahtumaan ja mites se menee..kovimmat pelit pelataan keväällä.
Ei nämä asiat ikinä ole niin yksioikoisia. Kaikilla änäriin lähteneillä lienee unelma siellä ja toivotan onnea. Nykytilanne ei vaan palvele mahdollisimman kovaa ja mielenkiintoista SM-liigaa.
Viimeksi muokattu: