Jokerit kaudella 05/06

  • 491 978
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Renegade
..ja vielä kerran tästä case Sundinista:
Case Sundinissa minulla on vaan niin varmat lähteet että pystyin/pystyn olemaan varma että Cobol/Tuomas on tässä tapauksessa saanut väärää tietoa.

Sulla mitään lähteitä ole.
Johan se on nähty jo. Luovuta jo ajoissa, Sundinia on tarjottu Jokereille piste.

Jätkä kirjottaa perjantai-iltapäivänä "lähteiden" kautta saadun tiedon perusteella että Jokisen sopimus julkaistaan vasta maanantaina.
No voi härregud mikä tietäjä! Mä oletin että IFK julkasee Jokisen sopimuksen lauantaina.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Tommy, lähteet on tässä tapauksessa kondiksessa. On se ihme, että espoossakin tämä homma ärsyttää.
Kenties Sundinia on tarjottu myös Bluesiin =)

Jokisen suhteen, kunhan vaan mainitsin koska porukka ihmettelee täällä että miksi HIFK ei julkaise sopimusta.

Viikonloppuja,
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Renegade
..ja vielä kerran tästä case Sundinista:
Case Sundinissa minulla on vaan niin varmat lähteet että pystyin/pystyn olemaan varma että Cobol/Tuomas on tässä tapauksessa saanut väärää tietoa. En kai muuten olisi noin kivenkovaa väittänyt vastaan, ja vielä kaiken lisäksi Suurta Cobolia vastaan =) ?? Toki uskon että he ovat sisäpiiriläisiä, ja Tuomas onkin varmaan 99% oikeassa kaikesta mitä kirjoittaa. Se vaan hieman ihmetyttää, miten tilannetta katsotaan niin mustavalkoisin silmin että jos joku muu väittää vastaan niin hänen on aina oltava väärässä..
Typerää enää tästä Sundinista jauhaa mutta laitan nyt mun osalta viimeisen viestin. Kuulo ja näkö mulla pitäis toimia joten enköhän tiedä mitä pelaajalistaa Virmanen mulle näytti ja mistä puhui.

Tässä vielä tuo viestini muutaman päivän takaa: "Virmasen kanssa viime keväänä jutellessa hän näytti jenkkitoimiston pelaajalistaa missä oli mm. Mats Sundin, kertoi että toimiston edustaja oli käynyt juuri Masan kanssa juttelemassa näiden pelaajien mahdollisesta pelaamisesta Euroopassa työsulun aikana."

Jokainen voi etsiä mun kirjoittamat viestit noin vuoden takaa, mainitsen siellä IMG Hockeyn ym joten eiköhän tiedot ole oikeita?

Tuo ei tietenkään tarkoita että sopimuksesta on neuvoteltu mutta sitä se tarkoittaa Jokereiden kiinnostusta Sundiniin on kysytty. Tosin tätä samaa kiinnostusta on kysytty varmasti kymmeniltä muiltakin eurooppalaisseuroilta.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Tuomas

Tuo ei tietenkään tarkoita että sopimuksesta on neuvoteltu mutta sitä se tarkoittaa Jokereiden kiinnostusta Sundiniin on kysytty. Tosin tätä samaa kiinnostusta on kysytty varmasti kymmeniltä muiltakin eurooppalaisseuroilta.

Ei välttämättä tarkoita!
Jos joku näyttää pahvinpalasta missä on pelaajien nimiä niin takoittaako se nimenomaan sitä, että Jokereiden kiinostusta kaikista pelaajista on kysytty? Ei!
Minäkin saatan esittää asiakkaille kaikkea mitä edustan, mutten silti tarjoa kaikkea.
Sundin pelaa vain ja ainoastaan Djurgårdenissa mikäli ylipäänsä pelaa Euroopassa. On ihan samantekevää onko Sundinin agentti mahdollisesti kysynyt Jokereiden kiinnostusta. Sundin pelaa vain Djurgårdenissa. Piste.
Tämä tieto on pitkäaikaisen Djurgårdenilaisen (sisäpiiriläinen) tieto, jota olen tuntenut vuosia. Ja tämä tieto on ollut varma koko tämän kauden vaikka useita svedujengejäkin on roikkunut Sundinin perässä.
Jossain vaiheessa Sundin sanoi itse, että mikäli NHL kausi peruuntuu hän pelaa vain Djurgårdenissa, jos sielläkään. Nyt ei pelaa ja huonolta näyttää loppukausikin.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse kelpuuttaisin mielelläni Malmivaaran Jokereihin takaisin ensi kaudeksi. Olli on kehittynyt SaiPassa kovasti ja esityksiä kentällä on seurannut ihan mielellään. SaiPan kannattajat ovat kovasti toivomassa jatkosopimusta, joten saas nähdä miten käy. Saatan toki olla yksin mielipiteeni kanssa, jos Hulkkonen, Eskelinen jne saapuisivat, mutta siltikin.
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti Teacup
Itse kelpuuttaisin mielelläni Malmivaaran Jokereihin takaisin ensi kaudeksi. Olli on kehittynyt SaiPassa kovasti ja esityksiä kentällä on seurannut ihan mielellään. SaiPan kannattajat ovat kovasti toivomassa jatkosopimusta, joten saas nähdä miten käy.

Paitsi että saipafanit.com sivuston haastattelussa Olli itse kertoo näin:

Mä en tiedä mistä tämä 1+1 vuoden sopimusjuttu tulee. Silloin kun mä tein tämän sopimuksen se oli kahden vuoden sopimus. Suora kahden vuoden sopimus. Mua ihmetyttää kun ihmiset tulevat kyselemään option käyttämisestä. Ei mulla ole sellaista.

Eli Malmivaaralla on SaiPan kanssa sopimus ensi kaudestakin! Ja Olli kuuluu tällä hetkellä SaiPan TOP2-pakkeihin aivan ehdottomasti.

Kuuluu pomminvarmasti SaiPan ensi kauden suunnitelmiin eli ei ole kaupan.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti theref
Kuuluu pomminvarmasti SaiPan ensi kauden suunnitelmiin eli ei ole kaupan.

Jaa, no tämä asia on sitten selvä. Enpä tuota tiennytkään vaan uskoin noita huhuja. Hyvä, että selvensit. Saattaapa tuo SaiPassa saatava peliaika olla Ollille parempikin vaihtoehto.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Re: Re: Re: Re: Juttelin eilen

Viestin lähetti Tumba
Mä alan olla jo liian vanha.

Heh heh no koskaan ei ole liian myöhäistä :)

Mielenkiintoisin tilanne on Thomasin ja Metron kohdalla eli jos äijät lähtevät on aukot isot, tosin eihän Thomas on kummoinen liigassa joku 10-11.paras joten eiköhän Kuokkasen voisi hommata Saipasta.
 

JokeriJoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Montreal Canadiens
Pistetääs nyt oma värkkäys tuosta ensi kauden tiimistä.

Maalivahdit:
On hyvin epätodennäköistä, että Thomas jatkaa, koska monet NHL-seurat ovat kiinnostuneita hänestä ensi kautta ajatellen. Ja on myös kovin epätodennäköistä, että Häkä täällä enää pelailee. Ensi kaudeksi Hallikaiselle uusi soppari käteen ja Joonas kakkoseksi. Ykköseksi sitten ehkä jotain tyyliin Puurula, tai sit joku ulkomaalainen supermies.

MV:
Thomas/Puurula/X
Hallikainen

Puolustajista valmis sopimus Lepistöllä ja Martikaisella, lisäksi heittäisin uutta sopimusta Kanteen, Kaltevan, Kankaanperän ja Konttisen käteen. Siihen päälle Eskelinen joka tuntuu olevan aika varmasti Jokerinutussa ensi kaudella, sitten lisäksi Hulkkonen ja mister X, joka voisi olla Tom Koivisto? Paljos Tompalla on sopimusta jäljellä siellä routsissa?

Näin puolustus näyttäisi tältä
Lepistö-Koivisto
Martikainen-Hulkkonen
Eskelinen-Kankaanperä
Kalteva-Kantee
Konttinen

Sitten hyökkääjiin. Ensi kaudelle Jantunen, Valtonen, Pakaslahti ja Dahlman jatkavat edellisen sopimuksen alaisena. Monelle muullekin jatkosoppari. Hancock viimeistään ensi kaudeksi ulos, ellei lennä aikaisemmin. Senttereistä Filppulalle jatkoa, ja ykköseksi sitten Metro/Santala. Tosin Metron jatkosta on vaikea tietää.. Uusia miehiä hyökkäykseen voisi olla ainakin Rita. Ehkä muuta uutta ei tarvitsisikaan. Jotain tällaista voisi hyökkäyksessä olla:

1.Jantunen-Metro/Santala-Valtonen
2.Rita-Filppula-Lind
3.Dahlman-Pakaslahti-Mäki
4.Oksa-Kuki-Koivisto

Näyttäisi hyvältä ja nuorille nälkäisille jokereillekin peliaikaa löytyisi. Tohon vielä päälle joku ulkomaalainen maalintekijä, jos ei muuten..

Ohhoh, jopa kohtalaisen realistinen tiimi tuli! Valmentajaehdokkaat mulla on Jortikka ja Jukka Jalonen.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JokeriJoska
Ykköseksi sitten ehkä jotain tyyliin Puurula, tai sit joku ulkomaalainen supermies.

Huumorimiehiä, jep,jep. En voi kuvitellakaan, millaisen valituksen ja itkun tämä siirto saisi aikaan Hämeenlinnassa, kun Huikean Jampan sopimus julkaistaisiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manitoba moose,NJD
Jaa-a....siirtoraja oli ja meni...mitäs me hommattiin....ei mitään!
Ja aamun uutisissa sanottiin, että Temen kausi/ura on vaarassa koska vamma ei ole parantunut odotetulla tavalla, eli Temekään ei pelaa tod näköisesti koko kaudella.
Kyllä ois tarttettu ainakin se yks vahvistus, vaikka hyvä poppoo onkin!
UGH!
 

Alkiolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue ja Jokerit
Torstaista

Tuli tässä vaan mieleen moinen: kun kerta Hjallis haluaa olla mukana torstain tiedotustilaisuudessa, jossa Jortikan jatko julkistetaan, niin olisikohan näin, että siellä tiedotettaisiin jo jostakin ensi kauden vahvistuksestakin? Jokin syyhän siihen täytyy olla, että Hjallis haluaa paikalla olla... OK, tiedän, että herra nauttii tai on ainakin joskus nauttinut julkisuudessa terhentelystä.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Re: Torstaista

Viestin lähetti Alkiolainen
Tuli tässä vaan mieleen moinen: kun kerta Hjallis haluaa olla mukana torstain tiedotustilaisuudessa, jossa Jortikan jatko julkistetaan, niin olisikohan näin, että siellä tiedotettaisiin jo jostakin ensi kauden vahvistuksestakin? Jokin syyhän siihen täytyy olla, että Hjallis haluaa paikalla olla... OK, tiedän, että herra nauttii tai on ainakin joskus nauttinut julkisuudessa terhentelystä.

Veit jalat suusta.Arvelisin että ensi kauden toisiks kiinnostava hankinta paljastetaan torstaina.Arvatenkin siinä tapauksessa joku joka jonka pelit loppuvat kohta tai sitten Teemun osuus Jokereista kasvaa.Jotain ilmeisesti on ilmassa.En jaksa uskoa että pomo itse pelkästään Jortikan vuoksi haluaa olla paikalla.Näkyvyyttä on muutenkin riittävästi.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No liigapelaajien sopimuksia ei voi julkistaa, paitsi omat jatkosopparit. Eli olisikohan sorvattu sopimus Thomasille ja Metrolle?
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti Stolk-2
Eli olisikohan sorvattu sopimus Thomasille ja Metrolle?
Haluamatta pilata odotustanne, veikkaan että molemmat herrat haluavat ensin katsoa mm. NHL-korttinsa ennen kuin sainaavat Jokerit-sopimusta ensi kaudeksi.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Stolk-2
Eli olisikohan sorvattu sopimus Thomasille ja Metrolle?

Kumpi tahansa näistä olisi kyllä melkoinen lottovoitto. Kuten epeli tuossa edellä sanoo, niin eiköhän näitä kavereita olla aika vahvasti roudaamassa takaisin himaan ja olihan Metron kohdalla myös vahvoja huhuja Sveitsiin. Suoraan sopimukseen kummankaan kohdalla en jaksa uskoa, mulle riittäisi samanlainen kättä-päälle-sopimus kuten Metron kanssa viime keväänä, jos pelaavat Euroopassa, pelaavat Jokereissa. Tätä parempaan tuskin tässä vaiheessa päästään. Nautitaan näiden pelaajien esityksistä niin kauan kuin voimme, mahdollisimman pitkään keväälle tietenkin.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
nyt kun Jortikan jatko lienee

selvä niin voi ruveta pikkuhiljaa miettimään keitä Jortsu haluaa ensikauden Jokeri rosteriin ja keitä Virmanen on metsästänyt kiireiltään.

Eli protyyppi n172-182cm painoa 75-85 kiloa. Nopeat kädet ja jalat taklaustaito olematon eli hankinta listan ykkönen on Steve Kariya.
 

ludvig

Jäsen
Nyt kun Jortikka lähti, toivon sydämeni pohjasta joukkueeseen
värikkäitä fyysisiä pelaajia niin hyökkäykseen kuin puolustukseen.
Maalinedustapeli kuntoon molemmissa päissä!
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mustelma
Nyt kun Jortikka lähti, toivon sydämeni pohjasta joukkueeseen
värikkäitä fyysisiä pelaajia niin hyökkäykseen kuin puolustukseen.
Maalinedustapeli kuntoon molemmissa päissä!

Tämä tullee toivottavasti parantumaan. Lisäksi joukkueeseen voidaan kelpuuttaa myös slaavilaista verta.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mika Strömberg?

Eikai Strömberg muuten oikeasti ole tulossa takaisin? Toivottavasti tämä on vain väärä huhu.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mika Strömberg tulee takaisin, ei ole pelkkä huhu.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Mika Strömberg?

Viestin lähetti Finisher
Eikai Strömberg muuten oikeasti ole tulossa takaisin? Toivottavasti tämä on vain väärä huhu.

Näin Strömbergin syksyllä Djurgårdenin paidassa Linköpingiä vastaan ja samassa kondiksessa Strömberg on kyllä Jokereille vahvistus.

Viime keikalla Ströba kärsi Summasesta samalla tavalla kuin Peltonenkin: jalat olivat kuin pari rautakankea treenautuksen takia, siksi meno näytti hieman kankealta.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Strömberg on ihan kelpo peruspakki, toki hyökkäyksen/ylivoiman suhteen miehestä ei ole mitään apua.
Hoitaa oman hommansa, tarvitsee huippupakin viereensä (pelaa nyt ex-Jokeri Daniel Tjärnqvistin parina).

Kelpo hankinta, mutta ei kyllä missään nimessä vahvistus sanan todellisessa merkityksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös