Viestin lähetti #51
Meneekö mahdollisesti syksyyn asti, ennen kun saamme uutta infoa?
Eiköhän.. Uskoisin, että ilmotus tulee sitten kun on jotain ilmotettavaa. En usko, että ennen heinäkuuta mitään ilmotetaan...
Viestin lähetti #51
Meneekö mahdollisesti syksyyn asti, ennen kun saamme uutta infoa?
Viestin lähetti #51
Hesarissa oli muutama päivä sitten juttua Selänteestä. Kuulemma Pohjois-Amerikassa edelleen riittää kiinnostusta Temeä kohtaan. Joten ei ole vielä todellakaan kirkossa kuulutettu Teemun pelaaminen Jokeri-nutussa ensi kaudella.
Tuossa on vielä linkki juttuun: http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979489760
Viestin lähetti #51
Hesarissa oli muutama päivä sitten juttua Selänteestä. Kuulemma Pohjois-Amerikassa edelleen riittää kiinnostusta Temeä kohtaan. Joten ei ole vielä todellakaan kirkossa kuulutettu Teemun pelaaminen Jokeri-nutussa ensi kaudella.
Tuossa on vielä linkki juttuun: http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979489760
Viestin lähetti scholl
Siis miettikää itse, rahaa on riittävästi ja lisäksi halu juhlia etc. Miksi siis pelaisi diibadaabaliigassa enää vanhoilla päivillään, jossa urheilulliset haasteet eivät ole suuret (Stanley Cup puuttuu, ei sm-kulta) ja rahaakaan ei juuri tulisi.
Jos lock-out syksyllä jatkuu niin se on ainoa mahdollisuus saada TS hetkeksi Jokereihin. Tavoite on kuitenkin varmasti kokeilla vielä rapakon takana. Jos taas NHL ei ala pitkiin aikoihin niin eiköhän urakin ole ohi.
Viestin lähetti olle****
Ymmärrän että viestin lähdekritiikki ei ole täysin kohdallaan joten jos joku muu muistaa kyseisen artikkelin niin kertokaa ihmeessä.
Viestin lähetti flintstone
Minä epäilen että Selänteen ykköstavoite on vielä pelata NHL:ssä mutta jos NHL ei ensi kaudellakaan ala niin en sulkisi täysin pois mahdollisuutta että Teme tulisi Jokereihin.
Viestin lähetti cobol
Jokereilla on tällä hetkellä tarjous sisällä kahdelle kanukkisentterille. Molemmat muistuttavat Metroa sekä pisteiden että koon suhteen. Kumpikin pelaa tällä hetkellä AHL:n playoffeja.
Viestin lähetti ennustaja
Kumpikaan ei ole yhtä hyvä kuin Metro.
Toisaalta miksi pitäisi ollakaan.
Viestin lähetti liigajyrä
Niin miten asioita katselee mutta toinen näistä kavereista on Metron luokkaa hieman eri tyylinen mutta kokenut hyvä pelimies.
Viestin lähetti ennustaja
Ottaisin tämän kokeneen hyvän pelimiehen joukkueeseen milloin tahansa. Olen jo muutamana vuonna aiemminkin kyseistä pelaajaa joukkeeseen ehdotellut.
Viestin lähetti Ikijokeri
Itse voisin vihjaista ennustajaa tyhjentelemään hiukan yksityisviestiboksiaan.
Viestin lähetti cobol
Jokereilla on tällä hetkellä tarjous sisällä kahdelle kanukkisentterille. Molemmat muistuttavat Metroa sekä pisteiden että koon suhteen. Kumpikin pelaa tällä hetkellä AHL:n playoffeja.
Peter Sarno jätti Bluesissa pelatessaan itsestään aika vaihtelevan kuvan. Toisaalta hienoja yksilösuorituksia ja mukavasti pisteitä, mutta jotenkin vaikutti kiukuttelijalta ja tuntui turhautuvan turhan (ui, mikä alustus!) useasti. Eli ei pelannut joukkueelleen. Tosin voi olla, että siinä parin vuoden takaisessa Bluesissa joukkuepelaaminen ei ollut muutenkaan kovassa huudossa. Nyt Sarnon parin viime vuoden pistesaldoa katsellessa kulmakarvat hieman kohoavat, aivan helvetin hyvät tehot. Mikäli asenne on jatkossa kunnossa, kelpaisi mun puolesta ensi kauden joukkueeseen.Viestin lähetti MC61
Villi arvaukseni kohdistuu Sarnoon ja Aucoiniin. Bohonos alkaa olla jo aika gamla reppana.
Viestin lähetti Filosofem
Ja Tommi Santala kelpaa kaikesta huolimatta mun Jokereihin ns. anytime.