Jokerit kaudella 05/06

  • 492 014
  • 2 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

saattaa hyvinkin olla niin että infoa uusista pelaajista tulee Elokuussa,monestakin syystä. Suurin syy on se että Metron tilalle olevaa pelaajaa ei ole löytynyt tai olisi löytynyt mutta lähes 100% kaverit ovat halunneet sopimukseen NHL pykälän.

Eli mitään mullistavaa tuskin tapahtuu tai..?
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Toiveajattelua

Mikähän lienee 1982 syntyneen Yan Stastnyn sopimustilanne? USA:n joukkueessa hyvät MM-kisat ja Saksan pistepörssin neljäs. eurohockey.netin kertomaa
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Metropolitin jäähysaldot Jokereissa: 77 ja 42 jäähyminuuttia.

Eipä tuo Stastny muutenkaan liene tulossa tänne pohjolaan, niin aivan sama.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Selänne

Viestin lähetti #51
Hesarissa oli muutama päivä sitten juttua Selänteestä. Kuulemma Pohjois-Amerikassa edelleen riittää kiinnostusta Temeä kohtaan. Joten ei ole vielä todellakaan kirkossa kuulutettu Teemun pelaaminen Jokeri-nutussa ensi kaudella.
Tuossa on vielä linkki juttuun: http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979489760

Niin jos NHLää pelataan niin Teemu pelaa siellä. Sopimuksia on varmasti tarjolla tosin palkkapusssi alentuu roimasti. Mutta yllätyn, jos NHL alkaa ainakaan ajallaan.
 

scholl

Jäsen
Re: Selänne

Viestin lähetti #51
Hesarissa oli muutama päivä sitten juttua Selänteestä. Kuulemma Pohjois-Amerikassa edelleen riittää kiinnostusta Temeä kohtaan. Joten ei ole vielä todellakaan kirkossa kuulutettu Teemun pelaaminen Jokeri-nutussa ensi kaudella.
Tuossa on vielä linkki juttuun: http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979489760

Montas kautta Kurri pelasi SM-liigaa lopetettuaan NHL:ssä? Niin sitä minäkin. Jos ja kun NHL alkaa niin TS varmasti kokeilee vielä, pärjääkö siellä. Se mitä itse olen kuullut niin haluja SM-liigassa pelaamiseen ei juuri ole. Siis miettikää itse, rahaa on riittävästi ja lisäksi halu juhlia etc. Miksi siis pelaisi diibadaabaliigassa enää vanhoilla päivillään, jossa urheilulliset haasteet eivät ole suuret (Stanley Cup puuttuu, ei sm-kulta) ja rahaakaan ei juuri tulisi.
Jos lock-out syksyllä jatkuu niin se on ainoa mahdollisuus saada TS hetkeksi Jokereihin. Tavoite on kuitenkin varmasti kokeilla vielä rapakon takana. Jos taas NHL ei ala pitkiin aikoihin niin eiköhän urakin ole ohi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tottahan se on, ettei Teemulla hillosta ole pulaa ja sm-liigassakin se tärkein on saavutettu. En kuitenkaan näkisi asiaa ihan schollin tapaan. Paha tietenkään sanoa mitään Teemun puolesta, mutta ei se minusta ihan mahdoton ajatus ole, että ukkoa edelleen kiinnostaa pelaaminen. Totta kai NHL on ensisijainen vaihtoehto, mutta jos nahilaa ei pelata ja silti hinku jäälle on kova, niin miksipä ei mies yhtä kautta voisi liigaakin pelata.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Selänne

Viestin lähetti scholl
Siis miettikää itse, rahaa on riittävästi ja lisäksi halu juhlia etc. Miksi siis pelaisi diibadaabaliigassa enää vanhoilla päivillään, jossa urheilulliset haasteet eivät ole suuret (Stanley Cup puuttuu, ei sm-kulta) ja rahaakaan ei juuri tulisi.
Jos lock-out syksyllä jatkuu niin se on ainoa mahdollisuus saada TS hetkeksi Jokereihin. Tavoite on kuitenkin varmasti kokeilla vielä rapakon takana. Jos taas NHL ei ala pitkiin aikoihin niin eiköhän urakin ole ohi.

Minä epäilen että Selänteen ykköstavoite on vielä pelata NHL:ssä mutta jos NHL ei ensi kaudellakaan ala niin en sulkisi täysin pois mahdollisuutta että Teme tulisi Jokereihin. Ensi kaudella pelataan Olympia-kisat ja Olympiakullan tavoittelu voisi olla siis se juttu jonka vuoksi rahallisesti mitätön Jokeripesti sopii kuvioihin. Jos Teemu haluaa vielä rahaa niin eiköhän Sveitsistä tai Venäjältä löydy seuroja joille Selänne itseään kaupittelisi. Ja en usko että Teemun kipinä pelaamiseen olisi vielä kuollut, vaikka rahallisesti tulevaisuus on pelaamalla jo saatu turvattua.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eköhän asia ole aika selvä että mikäli NHL ei ala ajallaan niin Teemu aloittaa meillä tai pelaa koko kauden. Jos NHL alkaa niin Teemu pelaa siellä. En näe mitään muita vaihtoehtoja.
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
En tarkkaan muista missä lehdessä kyseinen artikkeli oli mutta TS ilmaisi hyvin selvästi että NHL:llän status oli hänen silmissä saanut kovan kolauksen. Stanley Cupin tavoittelu ei ole enään itseensäselvyys mutta halu pelata lätkää on vielä kova.

Teemu ei pelaa vain mammonan takia vaan myös ymmärtää pelata fanien takia (oma mielipiteeni) joten en pidä ollenkaan mahdottomana että herra pelaa Jokereissa tulevana kautena tapahtu rapakon takan mitä tahansa. Pari kautta faneille ja sitten paita Hartwallin kattoon..

Ymmärrän että viestin lähdekritiikki ei ole täysin kohdallaan joten jos joku muu muistaa kyseisen artikkelin niin kertokaa ihmeessä.
 

Charlie Lucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maple Leafs, Jokerit, Kiekko-Vantaa
Valtonen Venäjälle?

Tämän päivän Veikkaajassa oli juttua, että Valtonen on saanut tarjouksen Venäjältä (joukkueen nimeä ei kerrottu). Jutussa oli myös, että Tomekin lähtö Venäjälle ei ole kovin todennäköistä.

JOS Valtonen lähtisi, niin siinä olisikin paljon paikattavaa, eikä ainoastaan pelillisesti koska Tomek on fanien suurimpia suosikkeja.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti olle****

Ymmärrän että viestin lähdekritiikki ei ole täysin kohdallaan joten jos joku muu muistaa kyseisen artikkelin niin kertokaa ihmeessä.

Eikös tämä artikkeli julkaistu Iltalehdessä? Ainakin kyseisen uutisen olen lukenut jostain..

Ensi kauden rosterista sen verran, että kyllä meillä on hyvin pullat uunissa, kun vertaa vaikka naapuriimme, jossa sekoillaan valmentajasta lähtien.
 

Kalteva#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit Harkkamatsit

Tässä olisi mitkä on jo sovittu pelattavaksi. Palataan harkkamatseihin sitä mukaa, kun niitä sovitaan lisää.
Jokerit:
12-13.8 Marski Cup, Mikkeli (Jokerit, Jukurit, HIFK ja SaiPa)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti flintstone
Minä epäilen että Selänteen ykköstavoite on vielä pelata NHL:ssä mutta jos NHL ei ensi kaudellakaan ala niin en sulkisi täysin pois mahdollisuutta että Teme tulisi Jokereihin.

Näin juuri. Ja jos NHL ei ala, Teemu pelaa hyvin paljon todennäköisemmin Jokereissa kuin muualla. On muuten liittymässä harjoitusvahvuuteen loppukesästä.

Jokereilla on tällä hetkellä tarjous sisällä kahdelle kanukkisentterille. Molemmat muistuttavat Metroa sekä pisteiden että koon suhteen. Kumpikin pelaa tällä hetkellä AHL:n playoffeja. Kolmanneksi on ollut esillä pisteiden valossa yhtä hyvä, mutta kokonsa puolesta pikkaisen isompi kanukkissentteri. Saas nähdä sitten miten käy, sillä Virmanen haluaa uuden vahvistuksen ilman mitään NHL-pykäliä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy todella toivoa, että Masa löytää sentterin ison veden takaa. Tämä jo siksikin, että kun katselee Lukko-ketjussa spekulaatioita Killeri Sahlstedin hinnasta (200 000), niin siinä saa herkempi kaveri sydärin. Toki nuo ovat vain spekulaatioita, mutta ei esim. Killeri ole millään mittakaavalla sellainen sentteri, jonka "kuuluisi" ansaita yli 100 000 kaudesta. Nyt Masa tarkkana niiden hankintojen suhteen.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Re: Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti cobol
Jokereilla on tällä hetkellä tarjous sisällä kahdelle kanukkisentterille. Molemmat muistuttavat Metroa sekä pisteiden että koon suhteen. Kumpikin pelaa tällä hetkellä AHL:n playoffeja.

Kumpikaan ei ole yhtä hyvä kuin Metro.
Toisaalta miksi pitäisi ollakaan. Filppulan ainakin itse odotan ottavan ykkössentterin paikan tulee sieltä kuka tahansa.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Re: Re: Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti ennustaja
Kumpikaan ei ole yhtä hyvä kuin Metro.
Toisaalta miksi pitäisi ollakaan.

Niin miten asioita katselee mutta toinen näistä kavereista on Metron luokkaa hieman eri tyylinen mutta kokenut hyvä pelimies. Voihan myös olla että kumpikaan näistäkään herroista ei ssavu Jokereihin mutta aikaa on riittävästi.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti liigajyrä
Niin miten asioita katselee mutta toinen näistä kavereista on Metron luokkaa hieman eri tyylinen mutta kokenut hyvä pelimies.

Ottaisin tämän kokeneen hyvän pelimiehen joukkueeseen milloin tahansa. Olen jo muutamana vuonna aiemminkin kyseistä pelaajaa joukkeeseen ehdotellut.
Siltikin väittäisin että Filppula on meidän ykkössentterimme.

Kiinnostava huomio noista AHL pudotuspeleistä on se että viime nuorten MM-kisojen tähdet tuntuvat tekevän aikamoista tuhoa myös AHL:n pudotuspeleissä. Muutenkin AHL:n pistepörssi on kovin nuoren näköinen.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti ennustaja
Ottaisin tämän kokeneen hyvän pelimiehen joukkueeseen milloin tahansa. Olen jo muutamana vuonna aiemminkin kyseistä pelaajaa joukkeeseen ehdotellut.

Lonny Bohonos?

Kiintoisaa vihjailua täällä. Itse voisin vihjaista ennustajaa tyhjentelemään hiukan yksityisviestiboksiaan.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti Ikijokeri
Itse voisin vihjaista ennustajaa tyhjentelemään hiukan yksityisviestiboksiaan.

Heh. Tuo vihjaisu tuli tarpeeseen. Tyhjennetty on.

Mitä itse aiheeseen tulee, niin ei tarvitse olla suurikaan ennustaja jotta tietää ketkä pelaajat ovat Jokereiden kiikarissa kun ajatellaan puuttuvaan sentterin paikkaa. Ei niitä vaihtoehtoja montaakaan ole.

Cobolin vihjailut oikeastaan karsii sen määrän 2-3 nimeen, vaikkakaan en ota kantaa sen enempää noihin vihjailuihin.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti cobol
Jokereilla on tällä hetkellä tarjous sisällä kahdelle kanukkisentterille. Molemmat muistuttavat Metroa sekä pisteiden että koon suhteen. Kumpikin pelaa tällä hetkellä AHL:n playoffeja.

Niin, siellähän on neljä jengiä jäljellä, joten pikaraakkauksen suoritettuani profiiliin sopivat seuraavat nimet:

Keith Aucoin
Peter Sarno
Tommi Santala (Metroa isompi tosin)
Lonny Bohonos

Villi arvaukseni kohdistuu Sarnoon ja Aucoiniin. Bohonos alkaa olla jo aika gamla reppana.
 

Filosofem

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Selänne

Viestin lähetti MC61
Villi arvaukseni kohdistuu Sarnoon ja Aucoiniin. Bohonos alkaa olla jo aika gamla reppana.
Peter Sarno jätti Bluesissa pelatessaan itsestään aika vaihtelevan kuvan. Toisaalta hienoja yksilösuorituksia ja mukavasti pisteitä, mutta jotenkin vaikutti kiukuttelijalta ja tuntui turhautuvan turhan (ui, mikä alustus!) useasti. Eli ei pelannut joukkueelleen. Tosin voi olla, että siinä parin vuoden takaisessa Bluesissa joukkuepelaaminen ei ollut muutenkaan kovassa huudossa. Nyt Sarnon parin viime vuoden pistesaldoa katsellessa kulmakarvat hieman kohoavat, aivan helvetin hyvät tehot. Mikäli asenne on jatkossa kunnossa, kelpaisi mun puolesta ensi kauden joukkueeseen.

Ja Tommi Santala kelpaa kaikesta huolimatta mun Jokereihin ns. anytime.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Filosofem
Ja Tommi Santala kelpaa kaikesta huolimatta mun Jokereihin ns. anytime.

Tottakai. Ehdottomasti ja aina ovat omat pojat tervetulleita takaisin. Sillä ei ole väliä että on rahastanut HIFK:ta välillä. Ei ollut aikanaan Ariman ja Melametsänkään kohdalla väliä, ainakaan sen jälkeen kun palasivat takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös