Mainos

Jokerit-Kärpät to 18.09 Hartwall Areena.

• 13 455
  • 155

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol:
''Näistä asioista sinun ei kannata huolestua, ne kyllä Jokereissa osataan hoitaa. Jo ties monetta kautta peräkkäin... ''

En ole niinkään huolissani ollut Jokereitten hoitamisesta, vaikka lähikokemuksia löytyy omasta takaa...

Ilmaisin vain omia mielipiteitä. Toivottavasti se sopii Sinullekin tällä keskustelupalstalla. Menköön Sami minun puolestani kuittivihotta vaikka koko kauden, jos siltä tuntuu puheiden jälkeen.

''Sen sijaan sinun kannattaisi huolestua siitä, että kuinka Jere Karalahti pystyy palatessaan IFK:ta auttamaan. Vai pystyykö lainkaan? Puolentoista vuoden pelaamattomuus ei tule tekemään yhtään helpommaksi muutenkin vaikeita vierasotteluita.''

Taitaa Jeren auttamisista huolehtia minun sijaan muut tahot.

Mitä Jeren apuihin tulee, luen kommenttiesi 'rivien välistä' ikäänkuin haasteen. Pystyykö lainkaan... Siitä, kun olen Jeren nähnyt viimeksi kehissä, on vuosia aikaa. Uskallan silti lyödä kanssasi vetoa, että Jere tulee olemaan yhteisesti sovituin mittarein suurempi apu IFKille, kuin Helenius Jokereille. Vedon säännöt ehdotan sellaisiksi, että ne eivät jätä tulkinnanvaraa, sillä siinä Sulla taitaa olla ns musta vyö. Käykö? Voimme palata yksityiskohtiin yyvee-tasolla, jos lähdet messiin.

Tsorgen muille, totaalisivussa ollaan topicista... johtuneeko siitä, että ottelu on käsitelty.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
Uskallan silti lyödä kanssasi vetoa, että Jere tulee olemaan yhteisesti sovituin mittarein suurempi apu IFKille, kuin Helenius Jokereille. Vedon säännöt ehdotan sellaisiksi, että ne eivät jätä tulkinnanvaraa, sillä siinä Sulla taitaa olla ns musta vyö. Käykö? Voimme palata yksityiskohtiin yyvee-tasolla, jos lähdet messiin..

Vetosi on otettu vastaan. Sovitaan yv-tasolla yksityiskohdat erikseen.

JanJ

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Jep jep

Viestin lähetti Tumba
Toi lipputankojuttu ei aukea, mutta on varmaan kova sana Porissa.
Tuskin, sillä kovinkaan moni porilainen ei istunut 106-katsomossa.
Ajattelin että uhosta päätellen olet joku bröm bröm-jätkä fanikatsomossa. No, jos olisit ollut pelissä niin olisit huomannut että toisen ison fanilipun varsi katkesi. Olin ihan varma että Sinä heilutit sitä.

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jep jep

Viestin lähetti JanJ
Tuskin, sillä kovinkaan moni porilainen ei istunut 106-katsomossa.
Ajattelin että uhosta päätellen olet joku bröm bröm-jätkä fanikatsomossa. No, jos olisit ollut pelissä niin olisit huomannut että toisen ison fanilipun varsi katkesi. Olin ihan varma että Sinä heilutit sitä.
Sä etsit vääristä paikoista. Ehkä tää on liian iso kaupunki sulle? Mä olen kannattaja, en fani. Enkä helvetissä pidä fanipaitaa matseissa. Mistä helvetin uhosta sä muuten höpiset?

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Teidän keskusteluja seuratessa olen ilokseni todennut että lätkäkausi on todellakin lähtenyt käyntiin. Vähän mennään asian vierestä mutta eipä se haittaa, sillä sehän kuuluu asiaan.

Tän siis sanon ihan positiivisessa mielessa.

ps. Pitäsköhän sille Heleniukselle pistää oma ketju tohon sm-liiga osioon ku jokaisella näyttää olevan sanansa sanottavan siitä äijästä. Ihan vaan ajattelen ääneen.....tai tekstiin...ihan miten vaan...

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Patelan pipomies
Pitäsköhän sille Heleniukselle pistää oma ketju tohon sm-liiga osioon ku jokaisella näyttää olevan sanansa sanottavan siitä äijästä.

Ihan hyvä idea muuten, mieluiten vaikka niin että jokaisen joukkueen omaan osioon ketju Samista. Samaa melkein toivoisi Nielikäisestä, niin paljon mielipiteitä hänestäkin vaihdetaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy