Re: Re: Tim Thomasin Länget
Viestin lähetti thUNDer
Pakko heittää tähän väliin yksi itseäni ihmetyttävä asia! Eli, miksi ihmeessä porukka hehkuttaa sitä, että Jokerit ovat "isossa" kaukalossa "paha", "liikkuva" jne. MIKSEIVÄT he sitten sitä Oulussa olleet? Raksilassa on lentokenttä, Jokerit pelaa kotipelinsä lentokentällä..
Eikös Ilmalassa ja Raksilassa ole ne isoimmat kaukalot (muistaakseni Jaffalassa isoin ja tuliko jopa Raksila seuraavana?)? Eli ei tästä minun mielestä mitään sen kummempaa etua Jokereille ole?!?
Aika pitkälle vastasit jo itse tuohon kysymykseen. Raksilassa on pikkaisen pienempi kaukalo, se on VIERASkaukalo ja siellä tuli jatkoajalla tauluun. Jos pohditaan areenaa, niin siellä on pikkaisen isompi kaukalo ja se on KOTIkenttä. Näihin ja Jokerien kotipelien saldoon varmaan nämä olettamukset perustuu.
Se on sitten toinen juttu, miten nämä "lääkkeet" tehoavat juuri Kärppiin, joka perustaa pelinsä samoihin asioihin kuin Jokerit. Sen näemme illalla, mutta esim. iso ja fyysinen Lukko olisi ollut Jokereille jonkinlainen toivevastustaja. Pettinen, Gill ym. olisivat olleet huomattavasti suuremmissa vaikeuksissa areenalla kuin esim. Vallin, Mikkola tai joku vastaava.
On tämä taas päivä. Olen koettanut aikaa tappaa perehtymällä elukkaan jota Kärpäksi kutsutaan. Enpä minä paljon uutta tietoa löytänyt, turkki vaihtuu jatkuvasti ja eikös se näin ole pelipaitojenkin kanssa, nehän vaihtelevat peräti yksilöittäin. Sekin oli ennakkoon tiedossa, ettei kärppä ravinnoksi kelpaa ja sitä metsästetään lähinnä paidan/turkin takia ja enimmäkseen huvikseen. Sitä en tiennyt, että suunnilleen näihin aikoihin kärppä parittelee. Vallin perkele, sulla mikään pää kipeä ole. Taisi Tenki siinä takana arvelluttaa.
Juu sellaista. Aloitetaanko taas pelit. Voisi järki voittaa.