Viestin lähetti Lapanen
Saamarin velttoilijatsekit. Eivät uskalla pelata etelän valoissa. Säikkyvät varmaan kirkkaita hallin valoja, tai pelkäävät että matsin jälkeen kioskilla tulee joku IFK:n kannattaja vetämään turpaan ja vikittelemään tyttöystävää.
Viestin lähetti JHag
...älänyvviitti....teillä on mestarijengi kasassa. Vai tuliko nyt sysättyä liikaa paineita? 2-2:kin olisi ollut helpompi niellä, mutta 0-0 kotikentällä?
Mutta ihan turha tässä on meidän itkeä. Itse sinne ylös olisi pitänyt itsensä pelata, mutta tänään olisi pieni apu kyllä kelvannut.
Ottelun parhaina palkittiin yllättäen veskarit. Ja yllättäen Lehtonen ei pelannut. Se olisi selittänyt nollan edes jotenkin.
Toivottavasti Jyppi joutui edes luistelemaan paljon.
Frank B, I trusted you;)
Viestin lähetti Ikijokeri
Mä en alkuunkaan pidä Jypin pelityylistä, joukkue ei tänään muuta tehnyt kuin puolustanut, ei siinä mitään etteikö se ole hyvä tyyli hyökkäävää joukkuetta vastaan, mutta kun tänään oli kaksi pelaajaa samaan aikaan yhden miehen kimpussa
Viestin lähetti JHag
[BOttelun parhaina palkittiin yllättäen veskarit. Ja yllättäen Lehtonen ei pelannut. Se olisi selittänyt nollan edes jotenkin.
[/B]
*Nyyh nyyh*Viestin lähetti spoonful
Jypin kahvaus ja estämispeli on kyllä omaa luokkaansa. Kyllä siinä Tapparakin kalpenee, Jokerit sai tehdä hartiavoimin töitä voidakseen luoda niitä maalitilanteita.
Viestin lähetti spoonful
Jypin kahvaus ja estämispeli on kyllä omaa luokkaansa. Kyllä siinä Tapparakin kalpenee, Jokerit sai tehdä hartiavoimin töitä voidakseen luoda niitä maalitilanteita.
Viestin lähetti salla
Mites muuten Vostrak? Tyni ainakin kehaisi hänen jatkoaikapelaamistaan, ilmeisesti on lupa odottaa vielä hyviä aikoja.
Viestin lähetti Ikijokeri
Mä en alkuunkaan pidä Jypin pelityylistä, joukkue ei tänään muuta tehnyt kuin puolustanut, ei siinä mitään etteikö se ole hyvä tyyli hyökkäävää joukkuetta vastaan, mutta kun tänään oli kaksi pelaajaa samaan aikaan yhden miehen kimpussa ja jos Tappara on kova kahvaajajoukkue niin kyllä JYP on siinä yliveto.
Itse peli oli Jokereiden hallintaa, ja voi helvetti, kun ei se Peltonen saa mistään kiuekkoa sisään. Koko loukkaantumisensa jälkeísen ajan Ville on ollut karmean tehoton. No onnittelut Jypille pisteestä ja nyt Jyppi varmaan kaataa Hifkin torstaina, hyvä näin:)
Joo täytyy myöntää että Jarkko Glad oli tänään hyvä, siirsi miehet maalin edestä seinälle aika vahvasti
Viestin lähetti Tane
Tonilla oli vielä jatkoajan n. puolessa välissä aika namu paikka ratkaista koko peli, mutta veto meni sitten ohi tai maalivahtiin.. eipä oikeen nähnyt kun olin toisessa päässä..
Viestin lähetti Hypodermic
Onpahan muuten Jokereilla tylsä vastustaja. Radio keskisuomen haastattelussa häneltä kysyttiin jotain tyyliin "Yllättikö JYP tänään vai oliko sellainen kuin odotitte?", Summanen tähän möreällä ja tylsänoloisella äänellä "Ei mikään joukkue SM-liigassa yllätä...". :p
Viestin lähetti Vakio
Vastataan nyt vielä tähänkin osaan. Tunnut olevan sitä mieltä, että Jokerien pitäisi valita pelaava kokoonpano aina sen mukaan, mikä on HIFKille parasta. Ja vaikka siellä olisi pelannut Lehtonen, yhtään vähempää ei olisi voitu päästää. Mitään yllättävää ei ollut siinä, että Ram pelasi maalissa, koska kuten aiemmin totesin, Jokereilla on torstaina helvetin paljon tärkeämpi matsi. Siinä saatetaan jo ratkoa esimerkiksi välierien kotietua tai jopa runkosarjan ykköstilaa. Se on Jokerien kannalta hiukkasen tärkeämpää kuin se, montako pistettä HIFKillä on pleijari-viivaan.
Sitä paitsi Ram on oikein hyvä maalivahti.
Viestin lähetti JHag
-ookoo ja niin onkin. Meinaan Ram hyvä veskari. Olen vain (tänään) huono häviäjä. Mutta myönnä pois, että onhan tämä 0-0 juuri nyt aika hämmentävä tulos...ja kyllä, oma vika kun pitää naapurin pelaamista kytätä. Ehkä Moger nasauttaa kypärätempun lauantaina...
Viestin lähetti Vakio
Selittäisitkö, mitä tuo viestisi tarkkaan ottaen haluaa sanoa. Tylsä vastustaja? Vai pitäisikö olla valmentaja?
Mitä tuossa Summasen kommentissa on ihmeellistä?
Viestin lähetti Hypodermic
Mutta tietenkinhän JYP pelasi hirveetä kahvausta ja kiinnipitoa ja pikkusikailua, kun narrit nollille jäivät.
Viestin lähetti Tenho
Niin et nimim. Vakion ei kannattaisi hirveästi ruveta "provosoimaan" (jos niin teit) ketään mistään "omat pojat" projektista varsinkin kun kannattaa Jokereita, jonka dynastia-jutuille on nauraneet Tourujoen sorsatkin...
Mutta sinänsä aivan kuten Vakio sanoi "parempi myöhään kuin ei milloinkaan" -harmi sinänsä et Moger on aika persuuksista noin pelaajana..(Huom! Kenenkään ei tarvitse vastata, oma mielipide jne...)