Jokerit-Jaro

• 4 108
  • 56

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Viestin lähetti Jaska85

Abi ja kumppanit.

Ei kai tuo vain viittaa minuun? Abu on Abu, kai sen pitäisi olla selvää jopa suomenruotsalaisille. Kirjoita nimimerkki oikein, vai alanko kutsua sinua nimellä Paska85?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vahingonilosta

Onnittelut Jarolle liigapaikasta! Hieno homma.

Rehellisesti sanoen en ole pätkääkään vahingoniloinen Jokerien putoamisesta. Pientä vahingoniloa tunnen useinkin urheilussa, mutta minkään seuran putoamisesta sarjaporrasta alaspäin tai vaikkapa lopullisesta kaatumisesta en pysty tuntemaan mitään iloa. Surullista se aina ennemminkin on, kun sitä tarkemmin ajattelee.

Tosin ei minua nyt kauheasti Jokerien putoaminen suretakaan. Enemmän surettaa Jazzin tilanne. Murheita riittää siis omasta takaa.

Huvittavaa vain nähdä, kuinka paljon täälläkin on vahingoniloisia kommentteja. Vielä huvittavampaa on, kun samaan hengenvetoon lisätään, että "ei mua suomalainen potkupallo silti paskaakaan kiinnosta" (silloinkin, kun pyritään "puolustamaan" Jokereita). Jotain hyvää se Hjallis sai siis kumminkin aikaan. Viitsitte innostua edes hetkeksi tuosta surkeasta potkupallosta.

Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Re: Perisuomalaisesta kateudesta - mistäpä muustakaan!

Viestin lähetti flintstone
Eli epäilisin että tässäkin on syynä tuo perisuomalainen kateus ja muualla Suomessa havaittavissa oleva inho stadilaisia kohtaan, joka on vielä vaikeammin ymmärrettävissä kuin tuo kateus rahojen ja medianäkyvyyden suhteen.
En kyllä ymmärrä, miten tässä asiassa voisi olla kateellinen helsinkiläisiä kohtaan. Tai no, tulihan HJK hienosti hopealle. Mutta noin yleensä, mistä tulee käsitys, että muualla asuvat olisivat kateellisia helsinkiläisille? Ihmetystä herättää lähinnä median pääkaupunkikeskeisyys, joten kieltämättä ikänsä pääkaupunkiseudulla asuvalle ja mediaan suht kritiikittömästi suhtautuvalle saattaa tulla yllätyksenä, että kaikki eivät pidäkään kehä kolmosen sisäpuolta maanpäälisenä paratiisina.

Helsinkiläisten omalla käytöksellä ja suhtautumisella saattaa olla ihan pieni vaikutus siihen, miten muualla asuvat heihin suhtautuvat. Jos liki 200000 asukkaan kaupungissa asuvana olen "maalainen", niin on toki selvää, etten pidä kyseisen viisauden lausujaa ihan reaalimaailmassa elävänä tyyppinä. Miten se sananlasku metsästä ja huutamisesta meni?

Btw, tämä on juuri niin käsittämätön ilmiö kuin Flintstone kirjoitti.

HIFK1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, muut narrienkaatajajoukkueet
HJALLIS KÖP ANTLANTIS FC!

Hjallis köp Antlantis!
Veckans investeringstips.

SÄLJ; JOKERIT FC aktier
Laget tynar bort, Väyrynen säljs efter säsongen. Ingen substans
Mäklarens rekommendation; sälj omedelbart när du ännu får någå för dina aktier, om en tid kan du tapetsera WCn med dem.

KÖP; ANTLANTIS FC
Laget består av lovande f.d. HJK och Jokeritspelare, enorma skulder (jfr Jokerit HC 1990!!)
Mäklarens rekommendation; definitivt köprekommendation!!!
:D

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ei kai tuo vain viittaa minuun? Abu on Abu, kai sen pitäisi olla selvää jopa suomenruotsalaisille. Kirjoita nimimerkki oikein, vai alanko kutsua sinua nimellä Paska85?
Pelkkä kirjoitusvirhe. Sitäpaitsi mä en osaa sanaakaan ruotsia... sori bubu

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Kangaroo:

Viestin lähetti Designer
Kieltämättä pitää paikkansa, näiden viestiketjujen perusteella. Ja sitten päästäänkin pohtimaan melko olennaista kysymystä: Miksi näin on?

Niin, sitä mäkin ihmettelen. Todellakin. Mä en voi kyllä sitä käsittää, mulla on maalaisserkkuja iso läjä, samoin kavereita, jotka ovat muualta tulleita tai asuvat jossain ihan muualla. Mä oon helvetin ylpeä omasta kotikaupungistani, jossa on se kaikki.

Onko syynä sitten ne "hesalaiset", jotka ovat viikon Helsingissä asuttuaan valmiita mollaamaan vanhoja kavereitaan lantavarpaiksi ja junteiksi, koska he asuvat hieman pienemmässä kaupungissa. Vaiko suuri kateus suurta kaupunkia kohtaa, koska täällä on enemmän mahdollisuuksia tehdä asioita, rahaa on paljon esimerkiksi juuri urheiluseurojen kokoamiseen ja se jos mikä lisää kateutta.

En tiedä mistä Designer on saanut ladattua itseensä vihaa Helsinkiä kohtaan, kerro sinä se, kun varmasti sen parhaiten tiedät.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Olematonta ei voi selittää

Viestin lähetti Rebel
En tiedä mistä Designer on saanut ladattua itseensä vihaa Helsinkiä kohtaan, kerro sinä se, kun varmasti sen parhaiten tiedät.
Kuten otsikko kertoo, en voi selittää jotain mitä ei ole. Jos luet kirjoitukseni, niin huomaat sen itsekin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy