Mainos

Jokerit-Ilves La 11.12.

• 4 951
  • 32

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Gepardi
Minusta tämän päivän esitys Jokereilta oli suht vakuuttava, mitä edesauttoi kuitenkin Ilveksen munaton pelaaminen, vaikka fanit miten yrittivät huutaa ja hyvinhän Ipa-faneista ääntä lähtikin. :)
Hienoa oli tuo Ipa-fanien elämöinti varsinkin tokassa erässä, mutta ikävää heidän kannalta ettei peli ollut tasaisempi.
Heidän kannustuksensa sai meidänkin porukan vastaamaan haasteeseen ja tuo onkin aika harvinaista Areenassa. Yleensä vierasfanit puhaltelevat muniinsa ja haukkuvat sitten täällä Areenan tunnelmaa. Kiitos Ipa-faneille, toitte vähän tunnelmaa halliin.
Pelistä sen verran, että mistäs saataisiin Metrolle ja muillekkin suoremmat raiteet, turhan vaikeita kiemuroita ja hirveesti hukattuja paikkoja.
Ei kun saunaan hikoilemaan ja nauramaan yksikseen kovimman SM-liigassa pelanneen, minusta se kyllä seisoskeli, NHL-miehen kotiinlähtöä.

seonmoro

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti bozik
Kakkoskoutsin paikka on sun. Tai jos et halua hikeä haistella, laitan sitten niitä puheena olleita kausareita. Kerro vaan montako.

Olen tyytyväinen, vielä ei ole ilmestynyt suurempaa joukkiota haukkumaan peliämme. Jos näin jatkuu, voimme syödä kinkun rauhassa. Tai siis voitte, täällä perkele paistellaan lintuja, kun muu sivistynyt maailma (lue Suomi) laulaa varpusista jouluaamuna ja paistaa Sikaa.

Asiaa, otan kakkoskoutsin paikan vastaan tällä puheella. Kokemustahan mulla ei ole, mutta vastapainoksi mä olen ihan sikakallis. Se yleensä riittää kompensoimaan kokemattomuutta.

Ei meidän pelissä tosiaan mitään haukkumista tänään ollutkaan, toisaalta moni taitaa olla pelin jälkeen baarissa. Huomenna kuultaneen lisää näiltä (jos yön jälkeen mitään enää muistavat). Vielä kun Kärpät häviäväisivät huomenna, niin olisimme sarjakärjessä joulutauolla. Laitetaan siis yksi näätätappio tilaukseen.

Muuten, luulis että nettiaikakaudella jostain löydät paikan joulukinkun ostoa varten. Loppuu se lintujen kanssa pelleily, ei niitä syödä. Mehän ei käytetä böördejä kun kaukalossa!

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Re: Re: Valmentajapeli kuumimmillaan

Viestin lähetti bozik

Tumba näkemyksesi huomioitu, voi olla ens kauden vaparien kanssa nihkeämpää ;)
Eli sulta ei tipu vapareita, koska olen Gagsin kannalla, ja Gagsille mun kannatus ei vaan riitä. Täytyy köyriä Marika Finger-assia, niin pääsen Seiska-lehteen, ja saan Hjallikselta vaparit.

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Viestin lähetti Tomppa#74
Ja vielä: puolustus hoiti tänään tonttinsa. YV:llä olisi joukkueen tosin pitänyt saada enemmän aikaan.
No puolustus oli kyllä todella huono tänään, mutta Ipan onneton peli avitti riittävästi ja loput hoiti Thomas. Lepistö pelasi ehkä huonoimman pelinsä tänä vuonna ja muidenkin pakkien harhasyöttöjen määrä oli käsittämätön. Peli oli kuin hidastetusta filmistä, joten Metrot ja Filppulan kentät pystyivät varsin kivasti pyörittämään kiekkoa, aina kun jaksoivat vähän luistella. Metro olisi voinut kepeästi tehdä useamman maalin, mutta tänään ei paikoista huolimatta maaliin asti kiekkoa saatu. Käsittämätöntä kyllä Latvala ja Hancock näyttivät ihan jääkiekon pelaajilta.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Flu
Peli oli kuin hidastetusta filmistä, joten Metrot ja Filppulan kentät pystyivät varsin kivasti pyörittämään kiekkoa, aina kun jaksoivat vähän luistella. Metro olisi voinut kepeästi tehdä useamman maalin, mutta tänään ei paikoista huolimatta maaliin asti kiekkoa saatu.
Just tämän mä olisin halunnut kuulla joltakin Jokeri-leirin ukolta. Nyt ei voi muuta kuin odottaa Jatkoajan/Ylen/Maikkarin raportteja ja toivoa, että saisivat jonkun kommentin Currelta. Miten meillä aina käy tällainen tuuri, että huonollakin pelillä lopputulokset ovat niin mairittelevia.. 3-0, 0-4, 4-3, 5-1. (ja sitä ennen huolella tauluun joukkueilta, jotka pelasivat "kauden parhaan" pelinsä...)

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
No olin ekaa kertaa Harwall areenalla. Loistava ja toimiva halli, eip sanan sijaa.

Mutta silmään pisti tuo päätyverkko. Siis nimenomaan pisti silmään. Se siis näkyy todella selvästi. Muualla olen tottunut että tuo verkko on valkoinen tai lähes läpinäkyvää nailonia, mutta täällä verkko on "harmaa" tai siis ilmeisesti punottua narua?

Eli onko Jaffalassa aina ollut tuollainen selvästi erottuva päätyverkko? Ei sillä että se pelin seuraamista häiritsisi mitenkään, mutta "sattu silmään"

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta silmään pisti tuo päätyverkko. Siis nimenomaan pisti silmään. Se siis näkyy todella selvästi. Muualla olen tottunut että tuo verkko on valkoinen tai lähes läpinäkyvää nailonia, mutta täällä verkko on "harmaa" tai siis ilmeisesti punottua narua?

Hassua kuinka eri tavalla ihminen kokee jonkin asian. Juuri valkoinen verkko, jonkalainen useimmissa halleissa on, on mielestäni todella näkyvä. Areenan verkko omissa silmissäni katoaa todella kivasti näkyvistä juuri värinsä takia.

Olen istunut sekä verkon takana että pitkällä sivulla, joten siitäkään ei ole kysymys. Kiinnostaisi ammatilliselta kannalta kuulla muidenkin näkökulmia.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Viestin lähetti ejs
Hassua kuinka eri tavalla ihminen kokee jonkin asian. Juuri valkoinen verkko, jonkalainen useimmissa halleissa on, on mielestäni todella näkyvä. Areenan verkko omissa silmissäni katoaa todella kivasti näkyvistä juuri värinsä takia.

Olen istunut sekä verkon takana että pitkällä sivulla, joten siitäkään ei ole kysymys. Kiinnostaisi ammatilliselta kannalta kuulla muidenkin näkökulmia.

Niin, tämähän todella voi olla täysin tottumiskysymys. Ja se tosiasia, että verkko näkyy selvästi Jumbotronia vasten tekee ehkä siitä huomattavamman? Kun muissa halleissa ei tuota ilmiötä juuri ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy