Tätä samaa olen itse pohtinut aiemmilla kausilla. Tästä kaudesta en voi sanoa, mutta sama meno tuntuu jatkuvan. Periaatteessahan areenan pitäisi olla vierasjoukkueille oikea paratiisi pelata. Yleensä ei ole vaaraa menettää kuuloaan ja vierasjengin vaihtoaitioonkaan en ole koskaan nähnyt kenenkään huutelevan saati heittelevän irtaimistoa.Viestin lähetti Senior
Mikähän tossa Hartwall Areenassa on pelaajille erilaista pelata? Olen nyt 4 pleijaripeliä siellä nähnyt ( 3 Ilves ja 1 Kerho), eikä vierasjoukkue ole kertaakaan ollut hereillä, että siellä on pleijarit käynnissä. Täysin mitäänsanomatonta pelaamista, ei edes mukayrittämistä. Kai nyt pitäisi vetää veren maku suussa ja panna itsensä peliin. Jokerit on vienyt kävelyvauhdilla ilman, että pojille lie tullut edes hiki.
On mulla yksi teoria vailla mitään uhoa tai leveilyä. Onko Jokerit päässyt siihen tilanteeseen, että vierajoukkue jotekin alitajuisesti ajattelee että areena ja Jokerit, me ei voida voittaa ? Jotenkin tämä heijastuu jo näissä keskusteluissa, esimerkiksi Ilves-sarjasta en muista yhdenkään takkuturkin uskoneen voittoon areenalla. Kerho-kannattajat toki uhosivat, mutta tuskin asiaan itsekään aidosti uskoivat.
Kärpät on joukkue joka uskaltaa areenalla pelata. Hifk taas on paikallisvastus, joten matsit on aina 50-50. Sitten on Pelicans ja Saipa, jotka ilmeisesti ovat kääntäneet tämän "areenakammon" itselleen aseeksi. Kaanit ja Saipa ilmeisesti ajattelevat, että what a hell, pelataan ja katsotaan mihin se riittää. Harmittavan usein on riittänyt.
Tyytyväinen toki tarvitsee olla, että areenasta on tällainen koti löytynyt. Ei se ihan sattumaa ole, että esim. kerho on 7 (?) vuoden aikana kerran areenalla voittanut.