Mainos

Jokerit - HPK 13.2.2004

• 3 394
  • 13

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jokerit-HPK 13.2.2004

Älkää hermostuko... tämä ei ole perinteinen otteluketju, siksi avattu tarkoituksella tänne HPK osioon. Ja kyllä minä tiedän että tätä osiota lukevat myös vääräuskoiset, mutta tämä olisi huono avaus perinteiselle ottelukeskustelulle.. enhän edes pöyhkeile yhtään!

Tahdon tällä tavoin tuoda julki mahdollisimman monelle HPK-kannattajalle seuraavaa: Rannila tarjoaa otteluun ilmaisia lippuja. Liput ovat noudettavissa tietyistä pääkaupunkiseudun rautakaupoista, ainakin Vantaanportin K-Rauta ja Martinlaakson Starkki olivat listalla. Tuolta jälkimmäisestä noudin lippuni tänään. Lippuja on jaossa rajoitettu määrä. Siis mikäli mahdollista käyttäkää pääkaupunkiseutulaista bulvaania tai muuta keinoa rahan säästöön. Saamani lippu on 'free seating' katsomot 307-312. Olivat tarkkoja 1/hlö limitistä. Mitään tavaran ostopakkoa ei lipun saamiseen liity.

Pyrin huomenna töissä laittamaan tänne listan liikkeistä joista lippuja on saatavilla.

Edit: Thnx Flonaldo... Olinpa käsittämättömän tumpelo jopa minuksi. Mukava kuitenkin olla silti pidetty, muka.

Edit2: Tota.. apuva.. miten ketjun aihe muutetaan? Poistaminenkaan ei onnistu kun ymmärrettävistä syistä kaiken maailman sohloilla ei ole oikeutta sitä tehdä. Pirskatti vieköön. Olisi kyllä huomautuksen paikka minulle, ihan omaa tyhmyyttäni tässä mokailin...

Mutta anyway, niitä lippuja on ilmaiseksi saatavilla, ja jos olet muutenkin tulossa niin koita hankkia ilmaislippu sen sijaan että rahoittaisit Hjalliksen kurtisaaneja.

Edit3: Kiitos korkeammille voimille jotka laittoivat ketjun nimen kuntoon. Tässä lista rautakaupoista joista lippuja noudettavissa:

Starkki Suutarila
Starkki Martinlaakso
Starkki Olarinluoma
Starkki Herttoniemi
K-Rauta 75
K-Rauta Vantaanportti
K-Rauta Espoonkeskus
K-Rauta Oulunkylä
K-Rauta Herttoniemi
K-Rauta Järvenpää

Määristä en tiedä kuin että 'Jaossa on rajoitettu erä lippuja'. Ainakin minulle täti oli tiukalla linjalla Starkissa 1lippu/hlö.

Viimeksi muokattu:
F

Flonaldo

Niin... kyseessä taitaa kuitenkin olla Jokerit-HPK-ottelu... lisäksi päivämääräkin taitaa olla 13.2.

Kyllä me silti tykätään susta. :-P

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Kiitos tiedosta, käynpä nöösimässä läjäpäin Ruukin pilettejä. Tuo Starkki onkin tuttu paikka, tullut haettua sieltä leca-harkkoja sisustuksellisiin tarkoituksiin.

Kelle kaikille haetaan? Tuleeko Rapster apukuskiksi? Viikon päästä halukkaille tarjolla esikarsinnat tsaddilaisessa betonilähiössä. Tervetuloa vääntämään jokerinekkaa.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tilatiili

Viestin lähetti Tilatiili
Kiitos tiedosta, käynpä nöösimässä läjäpäin Ruukin pilettejä. Tuo Starkki onkin tuttu paikka, tullut haettua sieltä leca-harkkoja sisustuksellisiin tarkoituksiin.

Kelle kaikille haetaan? Tuleeko Rapster apukuskiksi? Viikon päästä halukkaille tarjolla esikarsinnat tsaddilaisessa betonilähiössä. Tervetuloa vääntämään jokerinekkaa.

Mulle voisit hakea, jos et vielä ole hakenut. Olen muutenkin suunnitellut tulevani kanssasi peliin... :)

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No perskeles

Tarkotus on peliin tulla, joten pitäisköhän sitä hakea ilmainen lippu/liput... Varsinkin kun just äsken tilasin liput Suomi-Ruotsi World Cup-matsiin ja maksoin halvimmasta mahdollisesta lipustakin 71,75€ postituskuluineen niin kyllä yks ilmanen matsikin väliin kelpais! :)

Vielä jos Twite saisit laitettuu sen listan niistä liikkeistä, niin voi valita lähimmän... Ai niin, otetaanko me vihdoin voitto Areenalta?

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

pistin jo peeämmääkin mutta pistetään nyt varmistukseksi että vingun piljettiä.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Kyyyllähän minäkin voisin moisen piletin ottaa.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Liput ohi suun?

Viestin lähetti Jomppa
Kyyyllähän minäkin voisin moisen piletin ottaa.
Tänään klo 14 ei ollut jäljellä lippuja Martinlaakson Starkissa, eikä myöskään Vantaanportin K-Raudassa. (Puhelinkyselyn perusteella ainakaan, kurkusta kuristamalla tilanne voi olla eri.)

Erityisiä cobol- ja HN-henkisiä mukasisäpiirireittejä minulla on sisällä kysely lisälipuista, tosin saantomahdollisuus on samaa luokkaa kuin edellämainittujen herrojen todellinen tietomäärä. Jos kuitenkin jonkun onnistun saamaan olen valmis luovuttumaan sen/ne jollekin vetävän näköiselle jannulle (tai tietysti mielummin vedettävän näköiselle jannuttarelle mutta ei sellaiset minulle puhu). Mennee tosin maanantaihin ennenkuin tiedän että tuliko lisälippuja vaikoko eikökö, ilmoittelen tänne asiasta.

Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Liput ohi suun?

Viestin lähetti Twite
Tänään klo 14 ei ollut jäljellä lippuja Martinlaakson Starkissa, eikä myöskään Vantaanportin K-Raudassa. (Puhelinkyselyn perusteella ainakaan, kurkusta kuristamalla tilanne voi olla eri.)
Lukevat kuitenkin Jatkoaikaa ja ovat jo etukäteen peloissaan hämeenlinnalaisten mahdollisesta joukkoinvaasiosta areenalle. Torppasiko Jortikka tämänkin homman?!

Niin, lippu kelpaa myös minulle mikäli joku sellaisen vielä kykenee Hjallikselta koijaamaan.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu

Mä en pääsekkään, pitää olla töissä. Mutta ei siitä sen enempää, olen hengessä mukana.

Tilatiili apukuskinaan rapster tiedotti tänään n. klo 15.00 kolme tahi neljä paikkaa, joissa lippuja ei enää ollut. En vaan enää muista, mitä ne oli. Enkä pystynyt aiemmin informoimaan.

Mutta VOITTAKAA SE PELI! Mä aion lauantaina voittaa tapparan.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Jep, taidettiin sitten viedä toveri Tiliksen kanssa koko pääkaupunkiseudun viimoset ilmaiset piljetit. Kaikkialta muualta oli kassatsybyn mukaan liput loppu, mutta pienen patistelun jälkeen tämä suostui vielä soittelemaan ympäriinsä, ja kuinka ollakaan: kaikkein syrjäisimmässä, eli Olarinluoman Starkissa oli vielä tasan kaksi pääsyläpyskää jäljellä, joten tottahan ne kaasuteltiin sitten äkkiä hakemaan. Meidän onneksemme siis koitui se, että Espoolaiset eivät tunnu ymmärtävän laatujääkiekosta mitään, sekä myös kaiketi hylkäävät rikki menneet talonsa päätellen siitä, ettei rautakaupassa asiointi näytä heitä liiemmin kiinnostavan.

Mutta nuo katsomot 307-312 taitavat olla samalla niitä halvempia (13,50?) joten sinne päin siis kaikki ädläämään ja aiheuttamaan pahennusta ensi perjantaina.

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Muuten juuri noin, paitsi että en ole toveri. Lukiovuosieni kunnian päivinä sain 1000 markan "toveri-stipendin", joka aiheutti pahansuopaa ilveilyä. Siksipä penään jotain vaihtoehtoista arvonimeä. Muut käyvät , paitsi "brotha". Se jätettäköön tsadilaisille ja poikkeustapauksissa tsadihenkisille riihimäkeläisille.

Tilanne oli tosiaan se, että niin vantaalaiset kuin helsinkiläis-herttoniemeläiset sekä "ogelilaiset" rapparit olivat broobushkansa hamstranneet loppuun. Joudun siis nostamaan käteni pystyyn näiden lipputilausten edessä. Jättäkäämme viimeinen toivomme cobol-kortin varaan.

Muuten kutsu on edelleen voimassa, kusiranni on auki neljästä eteenpäin. Tänne vaan niin hullut kuin huoratkin.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jättäkäämme viimeinen toivomme cobol-kortin varaan.
Taisi käydä tämän cobol-kortin kanssa kuten esikuvansa valkoisen kirjan. Joudun tässä vaiheessa paljastamaan että sisäpiirini oli tällä kertaa Olarinluoman Starkin myyjä, eikä läheinen ystäväni taloustoimittaja. Vielähän on toki mahdollista että 'lippuja on jäljellä 2' olikin valkoinen valhe.

Katsotaan viikon edetessä että kutsunko itseni Tilatiilelle alustamaan illan tapahtumaa, vaikka ihan 100% varmuudella en itseäni kumpaankaan kutsuttujen joukkoon laske.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tummia pilviä ilmaislippuprojektin yllä

rapster: "tasan kaksi läpyskää" oli espoolainen versio totuudesta. Sain ko. lafkasta nimittäin vielä lauantaina lipun, joka sitten oli "ehdottomasti vihoviimeinen". Sisäpiiri jyrää.

Valitettavasti teidän kaikkien kannalta tuollekin lipulle on jo käyttäjä löytynyt. Paljon melua tyhjästä, pahoittelen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy