Jokerit - HIFK La 22.1.2005

  • 40 017
  • 280
Tila
Viestiketju on suljettu.
Vokounista vielä...

Onhan se ihme jos tommosista "taklauksista" ei jäähyjä jaeta. Vain tv:n varassa olen tässä asiassa,mutta selvempää päähän kohdistuvaa taklausta tuskin on olemassa? (2+10) Tosin maalivahdeilla on niin vähän kokemusta oikeista taklauksista,että saattaa vahingossa mennä vähän yliyrittämiseksi ja vielä kun hermot jo valmiiksi hajalla jokerikatsomon hiillostamisen takia niin näinhän siinä käy. Pirteä ilmestys kaukaloihin kuitenkin,mutta vastatkoon tekemisistään sitten. Ja onneksi kukaan ei loukkaantunut(Kuusisto?).
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Peltsi
Kuulin myös että naapurileirissä aletaan matkia näitä meidän tifo-sydeemejä jossain vaiheessa, ainakin siellä on jotain suunniteltu.

Ei varmasti tule toimimaan, niin kauan kuin IFK:n fanikatsomosta vastaa tämä eräs henkilö joka rinnastaa itsensä jeesukseen.

Hän nousee ylös, muut nousee ylös. Hän huutaa kolme kertaa IFK, muut huutaa kolme kertaa IFK. Hän istuu alas, muut istuu alas. Seuraavaa 3x IFK -huutoa odotellaan sitten taas neljä minuuttia.

IFK:n fanikatsomossa on hirveä potentiaalai, joka menee hukkaan tämän yhden *rotsi*-jeesuksen takia. Kuka hänestä on tehnyt liiderin?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Re: Vieraileva tähti Ilmalassa

Viestin lähetti Betoz
Vai että Sport-fanin näkökulmasta. Eikä varmasti löydy mitään antipatioita HIFK:ta kohtaan? Joo-o. ;)
Miksi multa löytyisi antipatioita HIFK:ta kohtaan? Siksi kun Sport tippui vuonna 1976 liigasta yhdellä pisteellä ja kauden ensimmäinen ottelu HIFK:ta vastaan päättyi 4-4? En ole katkera siitä tasurista. En ole..

Viestin lähetti Old School
Onneksi tätä paskaa ei tarvitse SM-liigassa kuunnella. Taitaa se divarikiekko olla ihan riittävää sinulle.
Onneksi tätä paskaa ei tarvitse divarissa edes ajatella. Saa katsoa kunnon jääkiekkoa, jossa joskus myös tapahtuukin jotain.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Tommy
Ei varmasti tule toimimaan, niin kauan kuin IFK:n fanikatsomosta vastaa tämä eräs henkilö joka rinnastaa itsensä jeesukseen.

Hän nousee ylös, muut nousee ylös. Hän huutaa kolme kertaa IFK, muut huutaa kolme kertaa IFK. Hän istuu alas, muut istuu alas. Seuraavaa 3x IFK -huutoa odotellaan sitten taas neljä minuuttia.

IFK:n fanikatsomossa on hirveä potentiaalai, joka menee hukkaan tämän yhden *rotsi*-jeesuksen takia. Kuka hänestä on tehnyt liiderin?

Jeesus?=) Sori, oli aivan pakko....
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Banhammer
Uskomatonta itkua taas julleilta, mikä nyt ei ole mitään uutta. Tuo teidän valittaminen Jokerifanien huudoista on yhtä nähty kuin nuo Suomihuutelut, ughittelut yms.

Heh, tuo on kyllä ihan totta. Yhtä lapsellisia kuin narri-fanien huudot, on HIFK-fanien valitus noista huudoista. No, jokainen taplaa tyylillään. Ja toisaalta, mikäs minä olen arvostelemaan muiden kannustusta, kun en itse koskaan kannusta.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun täällä nyt kerran pohditaan hjallisleirin fanitoimintaa, niin kertoisiko joku näiden aivoituksista perillä oleva minulle mikä näiden mölyapinoiden läsnäolon tarkoituksena oli Brahiksella pelatussa HIFK-OPS-pillerimatsissa? Kannattaa omia?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haluaisin sivustakatsojan roolissa kommentoida tuota UGH-huutoa. Milestäni se on ollut ihan ok ja hauska silloin kun sitä huudellaan ilman rasistista merkitystä. Käsittääkseni tuo huuto ei alkujaan ole sisältänyt mitään rasistista sävyä. Mutta koska viime aikoina on kansainvälisillä areenoilla huudeltu tuota samaa selkeästi rasistisessa yhteydessä ja huumorintajuttomat naapurimmekin sen sellaiseksi tulkiteseva, voitaisiin tuosta mielestäni luopua.

Tilanne on hieman sama kun neekeri sanalla, joka ei suomessa ole aiemmin ollut mitenkään rasistinen, mutta on siksi muuttunut kun muut sen sellaiseksi käsittävät.

Lopettakaa se ughittelu siellä, se on mielestäni sopimatonta.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti #12
Kun täällä nyt kerran pohditaan hjallisleirin fanitoimintaa, niin kertoisiko joku näiden aivoituksista perillä oleva minulle mikä näiden mölyapinoiden läsnäolon tarkoituksena oli Brahiksella pelatussa HIFK-OPS-pillerimatsissa? Kannattaa omia?

Kaksi kommenttia:

1) Itse kysymykseesi: ei aavistustakaan koko jutusta, mutta kai kenellä tahansa on oikeus mennä mihin haluaa?

2) Miten tämä enää millään tavalla liittyy Jokerit-Hifk -otteluketjuun? Otteluun liittyy vielä jotenkin käyty keskustelu ottelussa suoritetusta kannustuksesta, mutta tämä karkasi jo ihan muualle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kuten heti matsin jällkeen kirjoitin, Jokereiden fanikatsomo jätti naapurin vastaavan samalla tavalla nollille kuin Jokerit jätti IFK:n. Muutenkin faneilta hieno esitys TIFOineen pitkästä aikaa! Kun itse ottelussa Thomas pesi kirkkaasti Vokounin, Jokerit HIFK:n 3-0 ja Jokereiden Mäki oli kentän fyysisin pelaaja, on aivan selvää, että naapurin parku jatkuu Jatkoajassa useita päiviä. Milloin on Jokereiden fanit kannustaneet omiaan väärin, milloin tuomari ratkaissut pelin ja milloin HIFK oli "todellisuudessa" kaikessa parempi ja vei Jokereita sata nolla.

Uskonpa, että HIFK on kuitenkin innokkaampi seuraavassa kohtaamisessa. Voitot tosin ovat Jokereille jo 6-1, mutta voihan sitä tappiolukuja ainakin vähän siloitella.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tomppa#74
Kaksi kommenttia:

1) Itse kysymykseesi: ei aavistustakaan koko jutusta, mutta kai kenellä tahansa on oikeus mennä mihin haluaa?

2) Miten tämä enää millään tavalla liittyy Jokerit-Hifk -otteluketjuun? Otteluun liittyy vielä jotenkin käyty keskustelu ottelussa suoritetusta kannustuksesta, mutta tämä karkasi jo ihan muualle.

Niin, toki jokainen saa olla minunkin puolestani missä haluaa, mutta kun täällä käytiin keskustelua fanienne käytöksestä ja sen motiiveista, niin kyllähän tuosta saattaisi saada sellaisen kuvan että se omien kannattaminen on sivuseikka ja HIFK-provosointi on tärkeämpää. Sehän ei sinänsä ole mikään yllätys, sillä sellaistahan se pikkuveljen elämä on. Ja hjallishan on itsekin myöntänyt että koko jokerismi perustuu HIFK-vaihtoehtona olemiselle.

Hassua, että sinänsä ihan hyvän matsin jälkipeli kääntyy tällaiseksi fanitoiminnan analyysiksi, mutta mihin ketjuun sinä mielummin siirtäisit nämä keskustelut? HIFK:n vierasmatsipuolella tuota Brahis-Ilmala-kuviota esiteltiin lähemminkin, joten kyllä nuo matsit sitäpaitsi liittyvät toisiinsa. Tuskin kaikki jakiksen paveaanit ihan sattumalta kerääntyivät oululaisia kannustamaan...
 

erkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kiss me etc.

pakollinen vuoden jaffala vierailu on suoritettu ja mikäs siinä, jokeri "organisaatio" sai minutkin ensimmäistä kertaa vittuuntumaan. ketjussa jo paljon puhutut UGH:ittelut ovat mauttomia mutta se on jo vähän liiikaa että ottelun järjestäjä käyttää videotaulua kuten eilen. IFK:n ukot ruudulle ja Kiss me alle.... tuskinpa tuli ruudussa näytetyille pelaajille kiva fiilis vai olenko ainoa joka yhdistää tässä tapauksessa vihjauksen homo seksuaalisuuteen ?

peli oli aivan susipaskaa surffausta 50 min ja lopun yritys ei saanut juurikaan fiiliksiä nousemaan.

numerot eivät kerro koko totuutta, 0-0 tai 1-1 olisivat kuvanneet tätä surffi matkaa paremmin.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti #12
Hassua, että sinänsä ihan hyvän matsin jälkipeli kääntyy tällaiseksi fanitoiminnan analyysiksi, mutta mihin ketjuun sinä mielummin siirtäisit nämä keskustelut? HIFK:n vierasmatsipuolella tuota Brahis-Ilmala-kuviota esiteltiin lähemminkin, joten kyllä nuo matsit sitäpaitsi liittyvät toisiinsa. Tuskin kaikki jakiksen paveaanit ihan sattumalta kerääntyivät oululaisia kannustamaan...

Hassua on se että harva HIFK-fani on kunnolla antanut kommentin kommenttia itse pelistä, puhumattakaan siitä että olisi myöntänyt saaneensa neppariin. Ymmärrän toki että on vaikea myöntää Jokereiden eilen olleen parempi ja että hommassa oli oikeasti meininkiäkin.

Nämä "kaksi erää sysipaskaa" jne. ovat kyllä huvittavia vetoja, on näemmä niin kovin vaikeaa nähdä vastustajan pelin hyvyyttä kun keskittyy pelkästään siihen omien menoon. Ymmärrän että näin voi sanoa jos pelataan näitä Pelicans/Saipa -pelejä, joissa tosiaan vauhti otetaan kokonaan pois. Hävittiin tai voitettiin, niin yleensä peli on tasoltaan oikeasti tätä "sysipaskaa". Eilinen ei sitä ollut.

Jaa että missä ketjussa tuota mainitsemaasi keskustelua tulisi käydä? Esimerkiksi ehdottamasi ketju on jo lähempänä oikeaa. Varmaa on se että tänne se ei kuulu.
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Vapaata riistaa

Viestin lähetti Muro
Nyt on viimeinen oljenkorsi tapella tosissaan Stadin Herruudesta joten nyt haetaan varmasti voittoa..Toivottavasti voiton hakeminen ei vähennä fyysistäpeliä. Areenan kaukalo ei sovi agressiiviselle pelityylille ja Jokerit ei taklaa kuitenkaan.

Kävi niinkuin odotinkin. Yritetään voittaa taidolla ja otetaan turpaan kolme muna. Taklauksia oli niin vähän, että kummatkin jengit voidaan luokitella luokkaan säälittävä. Itse en ainakaan halua katsoa mitään ringetteä. Vokoun taisi olla Hifkin fyysinen pelaaja. EI noin. 1.2 pelissä ei tulla enää näkemään kyttäyskiekkoa vaan silloin pienemmässä kaukalossa laidat ryskyy ja nähdään sitä kiekkoa mitä ihmiset ovat tulleet katsomaan.

Tupa oli melkein täynnä ja kummassakin päädyssä näytti olevan hyvä meininki päällä. Itse olen aina digannut 103. katsomon kahdesta isosta lipusta, mutta Suomenlippu ei tuntunut oikein toimivan. Metrolle näytti taas ammattilaisuutensa ja kiitti myös Hifkin fanipäätyä poistuessa kaukalosta. Tappion lisäksi v*tutti suunnattomasti kuuluttaja joka HUUTAA mikkiin ja saa korvat tinnittämään.

Poistuessani hallilta kysyin teinitytöltä joka huusi fanipäädyn säestyksellä "paska, paska, paska, IFK", että onko kypsää. Vastaukseksi sain jota kuinkin:"V*itun julli fani, v*ttu, v*ttu te ootte paskoi" Tuli melkein pahamieli.
 

tiamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
giallorossot, 103:n paskasakki
Hiukan on hairahtanut tämä keskustelu yön aikana yksitoikkoiseksi. Vielä ei ole sentään päästy kuuluisiin elämän tosiasioihin, missä on stadi jne.

Joka tapauksessa, onhan se hyvä että joskus keskustellaan hieman kannattamisessa, suomenmaalla kun sattuu törmäämään tämän ottelun kaltaiseen tunnelmaan aika harvakseltaan. Ongelma vain on se, ettei mitään keskustelua synny koska hommaa menee heti samanlaiseksi v***uiluksi kuin hallissakin.

Siksi, jos väitän että paskasakki pesi eilen naapurinsa, otetaan se heti provona.
OK, meillä oli hatat ja ughit enkä tiedä oliko teillä siellä hjalliksen huoria, eikä se juuri kiinnostakaan.
Mutta meillä oli myös lippuinemme, tifoinemme, banderolleinemme, huutoinemme ja lauluinemme homma erilaista kuin teillä. Anteeksi vain, sitä ei poista se että välillä yli kiehuessa tulee 5-10 sekunnin välikommentteja.
Kaikilla on mielipide, kuten huomaatte, ja ottaisihan se minuakin pattiin hävitä peli ja kuunnella toisen huutoja. Näin tällä kertaa...

Ruutu oli kyllä näkymätön, haki kaiketi jo ennakkoasetelmia tosi peleihin. Samanlaista esitti Vopat, taitaa olla niin että joku iso ja paha nhl-stara tulee ja vie äijältä duunin...
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tomppa#74
Hassua on se että harva HIFK-fani on kunnolla antanut kommentin kommenttia itse pelistä, puhumattakaan siitä että olisi myöntänyt saaneensa neppariin. Ymmärrän toki että on vaikea myöntää Jokereiden eilen olleen parempi ja että hommassa oli oikeasti meininkiäkin...

Miksi se olisi vaikeaa? Jos luet ketjun kokonaisuudessaan löydät monta HIFK-fanin kirjoitusta joissa kehutaan Timppaa ja haukutaan omia. Se että lisäksi ihmetellään ja jopa haukutaan fanien käytöstä (minunkin mielestäni ihan aiheesta) ei muuta tätä asiaa miksikään. Ja kuten huomaat, suurin osa tänne kirjoittavista jokerikannattajistakin tuomitsee nuo typeryydet ihan samalla lailla. Kysymys kuuluukin kuka niitä oikeasti ajaa ja miksi?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti #12
Miksi se olisi vaikeaa? Jos luet ketjun kokonaisuudessaan löydät monta HIFK-fanin kirjoitusta joissa kehutaan Timppaa ja haukutaan omia. Se että lisäksi ihmetellään ja jopa haukutaan fanien käytöstä (minunkin mielestäni ihan aiheesta) ei muuta tätä asiaa miksikään. Ja kuten huomaat, suurin osa tänne kirjoittavista jokerikannattajistakin tuomitsee nuo typeryydet ihan samalla lailla. Kysymys kuuluukin kuka niitä oikeasti ajaa ja miksi?

Kyllä minä olen ketjun lukenut, oletko sinä? Sanoin "harva" ja niitä tosiaankin on suhteessa harvakseltaan vs tämä "fanikeskustelu". Ottaa silmän käteen ja katsoo.

Ja kuten huomaat jos luet ketjun itse läpi, olen itsekin ottanut kantaa tuohon "typeryys" -puoleen liittyen jokerifanien katsomoon.
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tomppa#74

Nämä "kaksi erää sysipaskaa" jne. ovat kyllä huvittavia vetoja

Ilman provoamista.
Kai se on pakko alkaa vähitellen uskoa, että jokeri kannattajat haluavat oikeasti nähdä eilisen kaltaisia pelejä. Jos Hifk olisi eilen voittanut vastaavalla pelillä itse en olisi ollut tyytyväinen peliin, pisteisiin kyllä. Eilinen peli ei ollut lähellekkään sitä mitä itse haluan nähdä.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti #12
Miksi se olisi vaikeaa? Jos luet ketjun kokonaisuudessaan löydät monta HIFK-fanin kirjoitusta joissa kehutaan Timppaa ja haukutaan omia. Se että lisäksi ihmetellään ja jopa haukutaan fanien käytöstä (minunkin mielestäni ihan aiheesta) ei muuta tätä asiaa miksikään. Ja kuten huomaat, suurin osa tänne kirjoittavista jokerikannattajistakin tuomitsee nuo typeryydet ihan samalla lailla. Kysymys kuuluukin kuka niitä oikeasti ajaa ja miksi?

Itse en tällä hetkellä pääse katsomaan kuin ihan muutaman pelin kaudessa paikanpäälle, johtuen välimatkasta Ilmalaan, mutta kyllä ainakin henkilökohtaisesti nämä ugh ugh -huudot omat tuomittavia. Suomi -huudotkin ovat kauan aikaa sitten väljähtyneet. Tästä voisi tietysti perustaa omankin ketjun, mutta itse toivoisin fanien keskittyvän enemmän omiensa kannustamiseen. Kyllä sitä vierasjoukkueen olon saa tehtyä vaikeaksi ilman ugh ughiakin.

Itse ottelusta sen verran, että onkohan mitään mahdollisuutta nähdä Vokoun vs. Kuusistko tilanteesta videoklippiä. Tuossa Jatkoajan kuvakoosteessa tilanne näyttää aika törkeältä.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Muro
Ilman provoamista.
Kai se on pakko alkaa vähitellen uskoa, että jokeri kannattajat haluavat oikeasti nähdä eilisen kaltaisia pelejä. Jos Hifk olisi eilen voittanut vastaavalla pelillä itse en olisi ollut tyytyväinen peliin, pisteisiin kyllä. Eilinen peli ei ollut lähellekkään sitä mitä itse haluan nähdä.

Yrittäkää nyt joskus ajatella asioita vähän laajemminkin kuin absoluuttisilla äärilaidoilla. Kyllä, peli olisi voinut olla vielä vauhdikkaampikin ja sitä sun tätä. Toisaalta se olisi voinut olla paljon vieläkin tylsempi. Ja kuten moni IFK-fani julistaa, teidän "leirissä" pelistä haetaan eri asioita kuin meidän, mm. ylilyöntejä jne.

Yritetäänkö vaikka hyväksyä tämä tosiasia? Nämä väännöt mallia: "Teidän peli on perseestä, ette tajua kiekosta mitään" ovat yhtä lapsellisia kuin tuo "ugh ugh" -osasto.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Timi
Itse ottelusta sen verran, että onkohan mitään mahdollisuutta nähdä Vokoun vs. Kuusistko tilanteesta videoklippiä. Tuossa Jatkoajan kuvakoosteessa tilanne näyttää aika törkeältä.

Valitettavasti minulla ei moista löydy, mutta vierestä hallilla nähneenä - kuva vastaa täysin tapahtunutta.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Re: kiss me etc.

Viestin lähetti erkkeri
IFK:n ukot ruudulle ja Kiss me alle.... tuskinpa tuli ruudussa näytetyille pelaajille kiva fiilis vai olenko ainoa joka yhdistää tässä tapauksessa vihjauksen homo seksuaalisuuteen ?
Eiköhän käsilaukku-Häppölä ole jo tottunut kuulemaan asiasta. Ei kuitenkaan ole ihan heteron stereotyyppi noin ulkoisilta ominaisuuksiltaan. Toista kaverusta en tunnistanut.

Olin kieltämättä yllättynyt, että näinkin "rajua" huumoria käytetään, mutta olihan se piristävä veto.

Gellnerin avautumisesta paistaa kilometrin päähän, että nyt kyllä vituttaa. On se meidän fanikatsomon tyhmyys tai joku muu, mutta kyllä vituttaa. Havaittavissa juurikin sitä teiniangstia, josta itse vaahtoat. Hassua..
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: kiss me etc.

Viestin lähetti Playmaker
Eiköhän käsilaukku-Häppölä ole jo tottunut kuulemaan asiasta. Ei kuitenkaan ole ihan heteron stereotyyppi noin ulkoisilta ominaisuuksiltaan. Toista kaverusta en tunnistanut.

Ja nyt menen Off-Topic, mutta voisitko nyt Playmaker sitten määritellä heteron, niinku ulkoisilta ominaisuuksilta??
Ei kyllä mene oikeesti hyvin jos joku on edes sattunut Jokerileirissä ajattelemaan että "katoppa tota häppölää, onpa aika hintahtava, laitetaanpa se screenille", huoh.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mitään en olisi varsinaisesti menettänyt, vaikka ottelun näkeminen olisi jäänyt väliin. Mutta kiitos sponsorin, olin paikalla.

Kaikki mahdollinen ja mahdoton on jo kommentoitu ja tarpeeksi provottuinakin. Siispä ranskalaisille, joita vladi yöllä maisteli tupla-annoksen:

- Jokerit oli parempi ja ansaitsi selkeän voittonsa. Kurin alainen puolustuspeli oli juuri sitä myrkkyä mikä tehoaa HIFKiin. IFKoon aneeminen hyökkäyspeli tarttuu täkyyn ja puolustuspeli kun on mitä on, niin tässä ollaan. Jortsu - Ara 10 - 0.

- Neanderthal, ei neanderdal

- Ifk teki maalin, tai oikeastaan sen Lepistö teki kädellään. Jännä homma että vanha puusilmäkin sen paskalta jumbotronikilta näkee muttei tuomarit. Tosin ottelu oli ratkennut jo aiemmin.

- Vokoun oli taas elementissään. Hän on huomannut ettei suomalaiset päätuomarit (jotka tienaavat 4000 e/kk sivutöinä) uskalla antaa veskareille jäähyjä ja käytti sitä häikäilemättä hyväkseen. Äijä.

- Kiss Me - juttu, vaikka suuresta lännestä lainattu onkin, aiheutti lähinnä punan poskille sille kaverille joka kuvassa oli. Housu.

- Tuo narrien ns. fanikatsomohomma jaksaa ihmetyttää. Miksei jo mikään instanssi puutu tuohon natsitouhuun? Suomi-jutut, räikeä rasismi ja selkeät yhtäläisyydet uusnatsismiin ihmetyttävät. Kai sitä voisi ilman niitäkin omaa joukkuetta kannattaa?

- PizzaHutin "vain yksi olut/hlö -linja oli myös huvittava. Naapurista sai ostaa niin paljon kuin halusi. Taisi olla PizzaHutin vuoropäällikön eka ja vika ilta.

- Lopuksi Tommy-boylle terveisiä, että teillä on paikka varattuna Moosekselle. Ainakin puhelahjojen suhteen.
 

Santtu

Jäsen
Re: kiss me etc.

Viestin lähetti erkkeri
pakollinen vuoden jaffala vierailu on suoritettu ja mikäs siinä, jokeri "organisaatio" sai minutkin ensimmäistä kertaa vittuuntumaan. ketjussa jo paljon puhutut UGH:ittelut ovat mauttomia mutta se on jo vähän liiikaa että ottelun järjestäjä käyttää videotaulua kuten eilen. IFK:n ukot ruudulle ja Kiss me alle.... tuskinpa tuli ruudussa näytetyille pelaajille kiva fiilis vai olenko ainoa joka yhdistää tässä tapauksessa vihjauksen homo seksuaalisuuteen ?

peli oli aivan susipaskaa surffausta 50 min ja lopun yritys ei saanut juurikaan fiiliksiä nousemaan.

numerot eivät kerro koko totuutta, 0-0 tai 1-1 olisivat kuvanneet tätä surffi matkaa paremmin.


Tuohan on ihan samaa alatyylin paskasarjaa mitä HIFK:n kuuluttaja ddr-hallissa harrastaa. Esimerkiksi viime HIFK-TPS pelissä kuuluttaja vittuili kissanruokamainoksen yhteydessä turkulaisesta jauhelihasta. Tämä on kyllä täysin väärä suuntaus ja todella valitettavaa ja hyvin hyvin lapsellista. Aika harva turkulainen ravintola myy roskiskamaa kuten yksi konkurssiin mennyt kiinalaisravintola, samoin varmaan aika harva HIFK:lainen on hintti!
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
On tämä sellaista menoa, että pitää ihan vieraisiin pöytiin huudella.
Minä en ihan oikeasti ymmärrä tätä IiÄfKoon joukkoa (pientä?), joka jumaloi fyysisyyttä... oudolla tavalla. Vokounin tempaukset olivat "joukkuetta herättäviä" ja ties mitä. Onhan fyysisyys tärkeä osa lätkää ja ihan piristävää, mutta eikös se voitto kuitenkin ole tärkeintä? Joku täällä jo mainitsikin, että mäkihypyssä jaetaan tyylipisteitä, mutta ei lätkässä. Maalithan ne merkkaa.
Toinen asia on tämä Jokereiden fanikatsomo. Tosin vain pieni osa (ilmeisesti), mutta silti. Ulkopuolisena tämä "Helsinki-Helsingforss" (yksi vai kaksi ässää? No sama se)-viha on aika hauskaa sinänsä. Toiset haukkuu toisia tylsäksi ja toiset toisia ruotsalaisiksi. Kummatkin vakavia syytöksiä, mutta tuo Jokerileirin Ruotsi-läppä alkaa jo allekirjoittanutta puuduttaa ihan toden teolla.
Mutta noh. Se tästä.
"Kyllä fyysisyys on voittoa tärkeämpää" Happamia, sanoi kettu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös