Näsä kirjoitti:
Mitäköhän suurempaa vielä voisi tehdä? Tuskin te siellä ylhäällä olisitte pitäneet Jokeri lakanoita, jotta koko halli olisi ollut samanlainen kuin Eteläpääty. Ultrasit teki loistavan työn ja hienoinman tifon mitä ikinä Suomen maalla on ollut.
Ei kait tässä ole kyse tifon suuruudesta, tokihan koreografia oli iso, ei siinä mitään. Itse ainakin olin pettynyt vain siihen, että koko tempaus perustui noihin suuriin lakanoihin. Siinä vaiheessa kaikki näytti vielä hyvältä, kun alarivit nostivat ne pienet violetit(?) lappuset ylös.
Oletin, että seuraavaksi ylemmille riveille tulee jotain eri väreistä koostuvia kuvioita. Mutta sitten vain koko päätykatsomo peitettiin kolmella lakanalla..
Ihan varmasti Ultrasit olivat tehneet kovasti töitä asian eteen ja siitä heille hatunnosto. Ja lakanoiden laatu oli huippuluokkaa. Tämä lakanashow ei vain vastannut ollenkaan henkilökohtaisia odotuksiani tifosta. Itse ainakin haluan nähdä tifon tehtynä sellaisista pienistä lappusista, jotka massiivisena kokonaisuutena muodostavat hienon, usein varsin yksinkertaisen, kuvion.
Ihan vaan esimerkkinä: Jos esim. maajoukkueen matsissa johonkin katsomonosaan tehtäisiin tuollaisista pienistä lappusista koostuva Suomen lippu (n. 10*15 m), olisi se varmasti häkellyttävämpi kuin samankokoinen lakana, johon olisi maalattu Suomen lippu..