#10 forever kirjoitti:33 Askey
31 Lundell
Kumpi aloittaa maalissa?
#10 forever kirjoitti:33 Askey
31 Lundell
bozik kirjoitti:Now or never. Siinä on homman juoni. Arvostan Hifk:n korkealle, mutta tässä Jokerien katastrofissa Hifk on se joukkue, jonka haluan vastustajaksi. Voi tulla pahastikin pataan, mutta (pitäkää vaikka hulluna) tänään Jokerit vie naapuria kuin pässiä narussa. Veikkaus on jotakin 7,8-2,3. Saatana jätkät, katsokaa vihulaisen aitioon, kaikille muille on "lupa" hävitä, muttei koskaan julleille.
Sillä lailla. Ensimmäinen (helppo) maali Hifk:lle ja kyseessä on täysi sota, josta Hifk vie pisteet ja Jokerit sikailun. Tiedä sitten miten hommassa käy. Areenalla on vielä kohtuullisesti tilaa, tuossa muutama päivä sitten sain tiedon, että n 10 000 lippu on myyty (mukaan lukien Hesarin tilaajalahja)
Täynnä on joten ääntä lähtee. Katsotaan nyt onnistummeko jälleen valloittamaan Areenan.bull kirjoitti:Onkos muuten paljonkin punapaitoja katsomossa 113? Joukon jatkeena ollaan, kannustamassa tilastojen jaetulle kärkipaikalle! :)
Mä soitan Makelle, se antaa kaikki jäähyt teille ;)Kyynikko kirjoitti:On siinä Kruusilla sitten pilliin viheltämistä.
Oletko koskaan kuullut sanaa vastapalloon ! Tänään tulee ja lujaa.Kyynikko kirjoitti:Nyt on mahdollisuus lyödä rakasta vihollista entistäkin syvemmälle ja maksaa potut pottuina menneiden vuosien nöyrtymiset!
Stigu kirjoitti:Jokerit: plussat
- Vopatin mukanaantuoma räiskyvä huumori pukukopissa ja treeneissä
Stigu kirjoitti:Toivotaan että Pate löytää tanssikaverin Hajlliksen veltohkosta viiden miljoonan euron muukalaislegioonasta.
bozik kirjoitti:Nyt odotellaan vaan pomon vahvistusta lomalle. Sellaisen kun saan, tulen areenalle päissäni huutamaan ;)
Onko liian tylyä vihjaista muijalle, että se olen minä tai minä ? Molemmissa vaihtoehdoissa asiakaskeikka hoidetaan taksilla. Eihän tuossa järkeä ole, mutta ei ole emännälläkään, jos ei miehen patoutunutta tuskaa ja paikallispeliä huomio.PeteX kirjoitti:Meikäläisen "pomo" eli muija soitti ja ilmoitti, että aamulla on sitten asiakaskeikka (autolla/hänellä ei korttia) klo 7.00. Auto oli tarkoitus jättää duuniin ja ajaa se vasta huomenna kotiin. Nyt on alkanut sitten vaihtoehtojen b-ö vatvominen, sillä ilman bisseä en ole vielä aikuisiälläni paikallismatseja katsellut enkä katsele myöskään tänään. V-ttu minkä teki.
PeteX kirjoitti:Meikäläisen "pomo" eli muija soitti ja ilmoitti, että aamulla on sitten asiakaskeikka (autolla/hänellä ei korttia) klo 7.00. Auto oli tarkoitus jättää duuniin ja ajaa se vasta huomenna kotiin. Nyt on alkanut sitten vaihtoehtojen b-ö vatvominen, sillä ilman bisseä en ole vielä aikuisiälläni paikallismatseja katsellut enkä katsele myöskään tänään. V-ttu minkä teki.
Jaossa on ollut Hesarin lunastamat 500 lippua. Muut ovat maksullisia. Sen voi jokainen itse päätellä ovatko Hesarin liput "ilmaisia" vai osa yhteistyötä.scholl kirjoitti:ps. käsittämätöntä, jos joku on jakanut ilmaisia lippuja nyt. Työläiset eivät ole duunissa välipäivinä, joten saakeli jos eilen Nordis myytiin loppuun Tuppuraa vastaan niin kyllähän Hjalliksen pitäisi myydä hjalli loppuun, kun jengillä ei oo mitään muuta tekemistä.
bozik kirjoitti:Jaossa on ollut Hesarin lunastamat 500 lippua. Muut ovat maksullisia. Sen voi jokainen itse päätellä ovatko Hesarin liput "ilmaisia" vai osa yhteistyötä.
PeteX kirjoitti:Meikäläisen "pomo" eli muija soitti ja ilmoitti, että aamulla on sitten asiakaskeikka (autolla/hänellä ei korttia) klo 7.00. Auto oli tarkoitus jättää duuniin ja ajaa se vasta huomenna kotiin. Nyt on alkanut sitten vaihtoehtojen b-ö vatvominen, sillä ilman bisseä en ole vielä aikuisiälläni paikallismatseja katsellut enkä katsele myöskään tänään. V-ttu minkä teki.
Näin juuri. 500 ensimmäiselle kaksi lippua kullekin.Brewer kirjoitti:Eikös niitä lippuja jaettu 1000 kpl? Ja ne olivat jaossa vain HS tilaajille asiakasnumeroa vastaan, eikö?
scholl kirjoitti:ps. tässähän tuntuu tarpeelliselta alkaa kaupallistaa naisten valinta checklistiäni, kun joku joutuu JOPA NAIMISIIN kortittoman kanssa. Herregud. Luulin, ettei saa naida alle 18 vuotiasta, mutta muuta järkiperäistä selitystä järkytykseltäni en pysty nyt tuomaan tietoisuuteeni
bozik kirjoitti:Ps. Myydäänkö Stockalla kirveitä ?
Brewer kirjoitti:#4 Hirso jää pois matsista. #13 Häppölä stunttaa.