Jokerit-Hifk 27.12

  • 20 841
  • 225

KlapKlap

Jäsen
Suosikkijoukkue
NoMoreHockey
Re: Mitkä...

Viestin lähetti Johannes
[BOlitko A) vain onnellinen B) vain surullinen C) tasan yhtä onnellinen kuin surullinen D) jotain johonkin suuntaan E) tapahtui niin kauan aikaa sitten[/B]

Paha paha kysymys .. onko käytössä fifty-fifty, saanko kysyä DDR-hallin yleisöltä vai saanko soittaa kaverille :D
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Janos


Ei, vaan Sakke. :p


Mikähän tässä on että Janos jaksaa aina suositella Sakkea maaliin? Ei koskaan edes mitään perusteluja, vain toteamus että Sakke maaliin niin voitetaan. Vaihtoehtoja on noin kolme:

a) Janos ei ole nähnyt yhtään peliä jossa Juuso on maalissa ja Sakke on henk. koht. suosikki.

b) Janos on piilo-anti-Hifk-fani, tarkoituksena että Hifk häviää.

c) Janosin sukunimi on Lindfors, etunimi Sakke tai joku muu perheen jäsen. Ikäkin sopisi... :D
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi klapklap:n systeemi onkin hyvä,vaihtaa voittavaan joukkueeseen ja laskee vain hyvin menneen ajanjakson pelit tilastoihin......:D
nimimerkillä:Hifk:n takki päällä vuodesta -74.........enkä aio vaihtaa kuin mahankohdalta isompaan...:p
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Niinpä niin tulossa on taas tiukka matsi ja tasainen vääntö;)
Ei vaan ihan vakavasti uskon IFK:n omaavan realistiset ja suht koht hyvät voitonmahdollisuudet. IFK:n peli on parantunut, maalivahtipeli on toiminut (vihdoinkin on maalivahti johon voi luottaa pelkäämättä kusi sukassa jokaista vetoa maalia kohti, että meneekö se sinne). Muutenkin pelissä on ollut positiivista virettä ja uskon joukkueen pelin palasten loksahtalevan uomiinsa joulutaolla. Odottelen ihan positiivisella mielellä kevätkautta, uskokaa pois! Vielä kun saataisiin se yksi huippuvahvistus tammikuun loppuun mennessä ja veikkaankin että IFK tulee olemaan kevätkauden positiivinen yllätäjäjoukkue. Hyvää joulua kaikille, jopa Jokerifaneille;), ottakaa rauhallisesti vellin kannssa, mulla tuli vähän mollivoittoinen joulu, kun paras ystävä meni hömöilemään vellipäissään ja siirtyi ilmavoimiin, vaan kaikkihan sitä joskus...Niin onhan elämässä tärkeäpiäkin asioita kuin jääkiekko... perhe, ystävät, joulu...ja sitten taitaakin tulla ...?;)
 

BigReds#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maalivahtipeli.

HIFK:n maalivahtipeli on ollut viime pelissä luotettavaa, niinkuin Punalippu jo mainitsit... Riksman maalissa?

Entäs.. Onkos Ram jälleen maalinsuulla?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No ainakaan Lehtonen ei ole

Kun Kari pelaa tuolloin nuorten MM-kisoissa. Eli Joko Ram tai Helanen siellä pelaa, itse veikkaan että Helanen saa tän kauden tuli kasteen liigaan tuolloin 27.12. mutta voihan tuolla Summasella olla erilaisia mietteitä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tulen

Minäkin Hjallille katsomaan Mr.Kivisen "kevennyksiä";) Broidi hommasi flabarit,enhän mä muuten sinne tulisi.Taitaa olla taas kivaa tiedssa jos/kun taas häviämme.Veljeni on aivan hulluna näihin Hjalliksen poikiin/ukkoihin,tai miten vaan.Ohjelmassa on kaljanjuontia ja yleistä koheltamista.

Luulisin,että melko "kohtuu"kondiksessa sieltä kotiinpäin lähden,mikäli kotiin vielä matsin jälkeen löydän.Huudetaan kimpassa"Apina"fanit suohon,voitto tulee julleille maalein 8-1.:D :D :D

Ps:Kohtapuolin.........Hörpsssssssss!!!!!!!!!

Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta vuotta !
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Tulen

Viestin lähetti reds1897
Minäkin Hjallille katsomaan Mr.Kivisen "kevennyksiä";)

Toivottavasti tuleekin niitä Kivisen kevennyksiä, se Eija Vilppaan kirkuminen aiheutti ainoastaan korvien vinkumista, ei juurikaan naurattanut. Nyt äkkiä joulun aikana jotain hyvää peliin.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Oikeessa olette. Ikinä en ole nauranut noille Vilppaan ja Kallialan jutuille. Hävettää oikein kun niitä tulee Jumbolta.
Kivinen on joskus hauska, mutta sekin jää aika vähäiseksi.
Sen sijaan viime peleissä ollaan saatu hienoja animaatioita koskien vastustaja joukkuetta, jotka ovat oikeasti olleet mielestäni hauskoja!

Niin tippuvat Pelikaanit kuin myös märät ketut ja Näsineulan solmut. Ensimmäistä hauskaa viihdettä Jumbon historiassa.

Toivottavasti ovat jotain keksineet HIFK:ta vastaankin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
saas nähä mitä animaatioita on keksitty. ´Ties vaikka se olis joku Pena-aiheinen animaatio:D
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ikijokeri
saas nähä mitä animaatioita on keksitty. ´Ties vaikka se olis joku Pena-aiheinen animaatio:D


Aijai.. Jos Hjarri on päästänyt pena kevennyksen Jumbolle, niin sit ollaan kyllä IFK-fanien keskuudessa bisset pystyssä sille! :D
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Carlos



Mikähän tässä on että Janos jaksaa aina suositella Sakkea maaliin? Ei koskaan edes mitään perusteluja, vain toteamus että Sakke maaliin niin voitetaan. Vaihtoehtoja on noin kolme:

a) Janos ei ole nähnyt yhtään peliä jossa Juuso on maalissa ja Sakke on henk. koht. suosikki.

b) Janos on piilo-anti-Hifk-fani, tarkoituksena että Hifk häviää.

c) Janosin sukunimi on Lindfors, etunimi Sakke tai joku muu perheen jäsen. Ikäkin sopisi... :D

No, ensinnäkin, en ole tietääkseni Sakelle mitään sukua. Enkä ole myöskään 'piilo-anti-Hifk-fani'. Sitäpaitsi, oon pitempi ku Sakke (ei taida olla suuri saavutus). Olen nähnyt kaksi Riksmanin peliä tällä kaudella, ja onhan hän pelannut oikein hyvin. Olen myös nähnyt useita pelejä tällä kaudella, joissa #35 on torjunut. Helppoja maaleja on mennyt, toki, mutta mielestäni Sakke on pelannut ihan kelpo kauden. Ei kaikki toimittajatkaan voi olla väärässä (kehuessaan Saken peliä IFK:n hävitessä).

Ei joukkueen umpipaskaa menestymistä voida laittaa Lindforsin piikkiin. Kyllä kaikki syksyllä HIFK:n peliä seuranneet tietävät, että joukkueelta oli 'se jokin' poissa.

Älkääkä aina viittikö mollata Sakkee... :rolleyes: ;)
 
Viimeksi muokattu:

Kurppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hartford Whalers
Viestin lähetti Bob77
Nimittäin aika lohduttomalta näyttää Saken tämän kauden Narripelien tilastot...

Saken lifetime-tilastot narreja vastaan näyttävät myös hyvin lohduttomilta. Mahtaako olla voittoja kovin montaa ollenkaan. Onko jollain tilastoja?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Janos...siis ihan ystävällisesti haluan muistuttaa, että tämä on ainakin olevinaan asiantuntevien kiekkoihmisten keskustelupalsta. Eli ohi sen jokaisessa Stadin peruskoulussa käytävän "HIFK on paska" , "Narrit on perseestä" -keskustelun. Monet tänne kirjoittavat ovat itse pelanneet tai muuten mukana eläneet jääkiekkoa vaahtosaamuttimen kokoisesta alkaen. Siis Saken mittaisesta...(kevennys). Näin myös minä.

On erittäin OK, että ihan henkilökohtaisesti tykkää jostain pelaajasta/joukkueesta. Niinhän me kaikki. Mutta jos jatkuvasti vaan ilmoittaa, että joku on hyvä eikä perustele asiaa mitenkään, tulee muille kiekkoa edes jotenkin tunteville aika käsittämätön olo. Täällähän yleensä kaikki (jopa Tommy, terveisiä;) ) edes jotenkin ottavat laajempaa perspektiiviä ja yrittävät perustella näkemyksiään. Niitä on mukava lukea ja väittää vastaan. Mutta jos keskustelu menee "mä tykkään" ja "mä en tykkää" -tasoiseksi hommaksi, niin jotain olennaista tältä saitilta katoaa.

Öh, toivottavasti ei mennyt liian vakavaksi tms, mutta näin ajattelen aina kun "Sakke maaliin" -kirjoituksesi ilmestyy matsiketjuun.

Minäkin tykkään esimerkiksi Toni Mäkiahosta, mutta mikään ei saa minua kehumaan hänen otteitaan esimerkiksi kahdessa edellisessä matsissa. Luokatonta surffailua. Eikös näitä omia suosikkeja kohtaan pitäisikin olla erityisen kriittinen?

Sama tietenkin päinvastoin. En voi sietää Kai Nurmista, mutta uskallan kehua ääneen, jos hän tekee upean maalin (onneksi aika harvoin nykyään).

Sakke on mainio kaiffari ja HIFK-ikoni, mutta kukaan jääkiekkoa seuraava/tunteva ei aseta häntä liigan parhaiden maalivahtien joukkoon. Eikä edes HIFKin ykköseksi.

Mutta nautitaan kiekosta, 27.12. HIFKillä on 3% voittomahdollisuus ja 1897 ehkä nähdään siellä, minutkin viedään väkisin sinne leuattoman hallille. Ja ne Kivisen/Vilppaan/Kallialan jutut ovat luvattoman paskoja, mutta jos uusissa animoinneissa on Penaa mukana, niin loistohomma. Vaikka kyllä Pena naurattaa ihan livenäkin, ei siinä mitään animaatioita tarvita.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Saikohan..

...se Scissons jatkodiilin vai lähtikö takaisin Winnipegiin penkin päähän istumaan. Luulin, että tästä tänään tiedotetaan. Uusia vahvistuksia ei nyt sitten kai ole tulossa. Luulisi, että Juuso jatkaa maalissa joulun jälkeen jokereita vastaan. Rajala ja Lehtonen ovat taas olleet mukana Tallinnan otteluissa. Jatkaako Paappanen. Tietääkö kukaan.

Pakkiparit jokereita vastaan voisivat olla: Z-Kantor, Eskelinen-Rajala ja Aki (Coffey)T-Lehtonen. Näin, jos ei loukkaantumisia tai liikaa kinkunsyöntiä.

Palataan ketjuihin myöhemmin.
 

BigReds#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten kävi James Blackin kanssa? Eikös tilanne ollut vielä auki...

Niin. Kimmo Salmisen tilanne? Jos tietoa olisi. Toivottavasti Kime pääsisi jo joulutauon jälkeen kentille!
 
Viimeksi muokattu:

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Noi hei JHag, enhän mä oo vasta kun kolme (3) kertaa ehdottanu Sakkee maaliin...
Enkä mä ole missään vaiheessa kirjoittanut mitään "mä tykkään"- luokkaista viestiä tänne. No, sori jos olen pahoittanu sun mielen jollain tavalla, mutta haluan vain laittaa oman, poikkeavan kommenttini näille ketjuille. Sananvapaus...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Janos
Noi hei JHag, enhän mä oo vasta kun kolme (3) kertaa ehdottanu Sakkee maaliin...
Enkä mä ole missään vaiheessa kirjoittanut mitään "mä tykkään"- luokkaista viestiä tänne. No, sori jos olen pahoittanu sun mielen jollain tavalla, mutta haluan vain laittaa oman, poikkeavan kommenttini näille ketjuille. Sananvapaus...

-Et ole pahoittanut minun mieltäni ollenkaan. Olet silti kolme kertaa esittänyt järjenvastaisen kommentin ilman mitään perusteluja. Ihan sama kun joku lähettäisi viestin: Vauhkonen maajoukkueeseen. Ilman sen kummempia selityksiä. Jos sinulla ei ole urheilullisia perusteita esittää Sakkea maaliin, niin viestisi on kuin onkin "mä tykkään" -osastoa.

Sananvapaus on eri asia kuin mielipiteen perustelu, mutta sananvapaus sinullekin kuuluu. Minä vain haluaisin tietää, että miksi Sakke pitäisi laittaa maaliin. Mies on huono. Minun sananvapauteni sanoo, että Sakke eläkkeelle.

Ja muita asioita: Salminen palannee tammikuussa, ei pelaa vielä Jokerit eikä Ässät -matseissa.

James Black, Jaroslav Bednar, Jan Benda...tilanne auki. Mitä pitempään on auki, sitä huonommalta näyttää.

Scissons jatkaa, jos ei onnistu tuo edellä mainittu. Paappasella diili kauden loppuun, mutta pelaako?? Diili ei ole kovin kallis
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti KlapKlap


EDIT: Coolmanille: tarkastin ja totesin tuon vihjaamasi suurinumeroisen voiton olleen 13-0 narreista .... syyskuulta -78 .. eli ajalta 0 :D


Asian sivusta, mutta on se hienoa, että mun syntymävuodesta on aloitettu ajanlasku. Merkittävä henkilö lienen :D :D :D
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viime yönä..

...Bednar ja Black ainakin pelasivat farmissa. Kumpikin teki saldon 1+0. Onko se sittten hyvä vai huono, että peli näyttää näillä herroilla sujuvan AHL:ssa tällä hetkellä.
 

BigReds#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Scissons?

Jos kerran miehet farmissa pelasivat, niin Scissons jatkanee?

Pelaako Jukka Seppo kauden loppuun HIFK:ssa?

Jees ja kiitokset tiedoista!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Scissons?

Viestin lähetti BigReds#22
Jos kerran miehet farmissa pelasivat, niin Scissons jatkanee?

Pelaako Jukka Seppo kauden loppuun HIFK:ssa?

Jees ja kiitokset tiedoista!

-Sepolla on diili joulukuun loppuun, sitten katsotaan tarvetta tammikuussa. Scissonsilla luultavasti samanlainen. Ei tarvitse hirveitä ennustajanlahjoja että uskaltaa päätellä Scissonsin ja/tai Sepon jatkavan, jos ei muita vahvistuksia tule.

Eli jos sieltä JB tulee;) niin luulen, että Scissons pakkaa kamansa.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Viime yönä..

Viestin lähetti Johannes
...Bednar ja Black ainakin pelasivat farmissa. Kumpikin teki saldon 1+0. Onko se sittten hyvä vai huono, että peli näyttää näillä herroilla sujuvan AHL:ssa tällä hetkellä.

Noi on kyllä semmoisia näyttöjä, että tuollaisilla kavereilla ei ole mitään virkaa tässä joukkueessa:D Lisää Vauhkosia:D
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Viime yönä..

Viestin lähetti Korak


Noi on kyllä semmoisia näyttöjä, että tuollaisilla kavereilla ei ole mitään virkaa tässä joukkueessa:D Lisää Vauhkosia:D

Tästä tulikin mieleen, että minkä hemmetin takia Vauhkonen on kokoonpanossa pelistä toiseen, vaikka ketä tahansa muuta pidettäisiin viltissä? Monta kertaa parempiakin kavereita pidetään sivussa, mutta Jonni on jäällä.:confused:

Vai onko tämä nyt näitä Penan löytöjä joita on pakko peluuttaa, koska suuri Pentti "Scout of the year" Matikainen on heidän (edelleen) piilevät kykynsä nähnyt jossain kesätreeneissä?

Antais ny jo sille kenkää, jos Lukko huolis vaikka takasin. Tosin jos huolii, niin seuraavassa kohtaamisessa tietää kuka tekee hattutempun...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vauhkonen oli ainakin joulukuun alkupuolella pelaavassa kokoonpanossa lähinnä siksi, että hänestä ainakin tuolloin kiinnostuneet tahot voisivat tarkkailla miehen "otteita". Istuin tällaisen tarkkailijan vieressä yhden matsin ja kovasti kynä heilui. Näytti kyllä enemmän punakynältä...

Kauppoja ei näköjään ole syntynyt -täysin käsittämätöntä- joten eiköhän sen Jonnin voisi nyt paiskata filttiin. Kuhdan kaveriksi minun mielestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös