Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 259 850
  • 919

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Nyt saatana ryhtiä tähän touhuun. Loppuisi toi ämmämäinen "noku ei oo fiilistä" -asenne ja lähdettäisiin porukalla tonne hallille pitämään sitä tunnelmaa yllä. Pieni ristiriita omalla kohdalla viestin alkupäähän joo, mutta itse olen valmis "tulemaan myös vastaan".

Nimenomaan näin! On capoja tai ei niin huomenna pidetään ääntä!
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Mä en vaan ymmärrä tätä miten jotkut kehtaavat vieläkin dissata tuollaisilla termeillä porukkaa jota ei enää nappaa. Ei ole kovin ''ämmämäistä'', että into äänekkääseen kannattamiseen on hukassa kesän historiallisen nopean seuran alasajon jälkeen. Millä tavalla tämän tilanteen Hjallis voi muka korjata? KHL on seuraavan kauden sarja ja Jere pysyy. Nämä ovat kuitenkin ne kaksi isoa asiaa mistä monilla kiristää. Tähän toki vielä päälle purjehtijan ylimielinen käytös ja uskomattoman typerät kommentit niin ei pitäisi ihmetelle miksi matseissa on alle 5000 katsojaa.

Ne pitävät tosiaan ääntä ketkä tahtovat, itseä ei kiinnosta, poislukien vierasmatsit. Tämä kausi menee päädyn kausarilla ylhäällä mutta jos jostain kumman syystä kausarin tilaus jatkuu vielä tämän kauden jälkeen niin annan ainakin oman paikkani päädyssä kiertoon ja siirryn istumaan. Tosin KHL-peleissä alkuhuuman jälkeen yleisömäärät lienevät samaa luokkaa kuin keskiviikkona, joten kyllä sieltä tilaa löytyy.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Mä en vaan ymmärrä tätä miten jotkut kehtaavat vieläkin dissata tuollaisilla termeillä porukkaa jota ei enää nappaa.
Lopeta jo! Sut on jo nähty!

Mäkään en ymmärrä, miten joku kehtaa vieläkin dissata porukkaa, joka ei ymmärrä, miksi Areenalla on niin ankean hiljaista. Se vituttaa, kun on tottunut siihen EP:n meteliin vuosien varrella. Sun mielipitees on luettu jo ties kuinka monesta ketjusta. Kaikki tietää jo, ettei sua nappaa, joten lopeta jo sen mantran hokeminen, kiitos.
 

sipovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit , Chicago Blackhawks
Semmosta tietoa (huhua) liikkuu ainakin twitterin puolella, että ainakin osa EP:n väestä olisi tekemässä jonkinnäköistä paluuta areenalle lauantain ässät-peliin. Saas nähdä mitä tapahtuu.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mä en vaan ymmärrä tätä miten jotkut kehtaavat vieläkin dissata tuollaisilla termeillä porukkaa jota ei enää nappaa. Ei ole kovin ''ämmämäistä'', että into äänekkääseen kannattamiseen on hukassa kesän historiallisen nopean seuran alasajon jälkeen. Millä tavalla tämän tilanteen Hjallis voi muka korjata? KHL on seuraavan kauden sarja ja Jere pysyy. Nämä ovat kuitenkin ne kaksi isoa asiaa mistä monilla kiristää. Tähän toki vielä päälle purjehtijan ylimielinen käytös ja uskomattoman typerät kommentit niin ei pitäisi ihmetelle miksi matseissa on alle 5000 katsojaa.

Täsmälleen näin. Harkimo ehti tuhota aika paljon yhden kesän aikana. Anteeksipyynnöillä voi pelastaa jotain, mutta ei sitä vaan sormia napsauttamalla tuoda takaisin sitä vanhaa fiilistä ja paloa kannattamiseen, näille vuosia katsomossa kaikkensa seuralle antaneille.

Ne, joilta paloa löytyy, kannustakoot peleissä, kukaan ei sitä kiellä ja se on peräti toivottava juttu.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Lopeta jo! Sut on jo nähty!

Mäkään en ymmärrä, miten joku kehtaa vieläkin dissata porukkaa, joka ei ymmärrä, miksi Areenalla on niin ankean hiljaista. Se vituttaa, kun on tottunut siihen EP:n meteliin vuosien varrella. Sun mielipitees on luettu jo ties kuinka monesta ketjusta. Kaikki tietää jo, ettei sua nappaa, joten lopeta jo sen mantran hokeminen, kiitos.

Pelottaako tässä nyt se, että sanotaan tosiasiat ääneen? Jos on tottunut meteliin niin sitähän voi tosiaan mennä itse pitämään, onhan siellä nytkin ollut pieni porukka, joka näin tekee. Mutta niin kauan, kun täältä saa lukea dissausta niitä kohtaan, jotka ovat pettyneitä seuran tuhoamiseen niin jatkan tätä mantraa.

No onneksi Westissä palvelu pelaa joten lauantaina sinne ja matsiin ehkä dokaamaan. Onhan sekin tavallaan seuran tukemista jos hallilla niitä ylihintaisia tuoppeja imuroi.
 

Käyhkönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, IFK:ssa on myös hyviä pelaajia.
Onhan sekin tavallaan seuran tukemista jos hallilla niitä ylihintaisia tuoppeja imuroi.

hmm.. onkohan sittenkään seuran tukemista? Eikö halli kuulu venäläisille ja he vuokraavat/myyvät kauppapaikat yrittäjille. vai onko halli vuokrattu Jokereille koko ottelutapahtumaksi myyntipisteineen päivineen.. No summasummarum, En oikein usko, että Jokerit seurana hyötyy kaljamyynnistä vaan Jokereiden business on myyntipisteistä saatava vuokratulo ja yrittäjät saa sitten omat tulonsa sen mukaan miten kauppa käy tai on käymättä. Voin toki olla väärässäkin :)
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seura tuhottu jo 80-luvulla, jos mieltää rahakiekon seuran tuhoamiseksi. Jokerit on riittävän suuri KHL:ään nykyisellä brändillä, nimeä ja arvoja ei tarvitse muuttaa. Mielestäni joidenkin pelko siitä on aiheeton.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Pelottaako tässä nyt se, että sanotaan tosiasiat ääneen? Jos on tottunut meteliin niin sitähän voi tosiaan mennä itse pitämään, onhan siellä nytkin ollut pieni porukka, joka näin tekee. Mutta niin kauan, kun täältä saa lukea dissausta niitä kohtaan, jotka ovat pettyneitä seuran tuhoamiseen niin jatkan tätä mantraa.

Olen varmaan jatkoajan viimeisin nimimerkki, jonka pitäisi sanoa tämä, mutta kun olet ne "tosiasiat" jo viiteen miljoonaan kertaan kirjoittanut niin ei niitä vain jaksaisi lukea uudestaan joka ikinen päivä. Sulla on levy jäänyt aika pahasti päälle.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Pelottaako tässä nyt se, että sanotaan tosiasiat ääneen? Jos on tottunut meteliin niin sitähän voi tosiaan mennä itse pitämään, onhan siellä nytkin ollut pieni porukka, joka näin tekee. Mutta niin kauan, kun täältä saa lukea dissausta niitä kohtaan, jotka ovat pettyneitä seuran tuhoamiseen niin jatkan tätä mantraa.
Vittu, mä olen ollut siellä meteliä pitämässä jo 70-luvulla, kun mentiin koko ajan alaspäin. Joka vitun matsissa olin paikalla parin tuhannen muun uskollisen kanssa. Nykyään on jo ikää sen verran, etten oikein sovi sinne nuorien sekaan hyppimään.

En oikein ymmärrä tuota, että täällä dissattaisiin suuremmissa määrin teitä pettyneitä, vaan enemmänkin on ollut luettavissa toiveita, että se Eteläpäädyn entinen meininki palaisi. Kenekään duunipaikkahan se ei ole, joten ei siitä enempää.

Sinä puhut seuran tuhoamisesta - minä muutoksesta eteenpäin, siinä on se ero.
 

Masentaja

Jäsen
Huomenna homma muuttuu parempaan. Jos ei, niin meikä lähtee jatkoajasta.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Vittu, mä olen ollut siellä meteliä pitämässä jo 70-luvulla, kun mentiin koko ajan alaspäin. Joka vitun matsissa olin paikalla parin tuhannen muun uskollisen kanssa. Nykyään on jo ikää sen verran, etten oikein sovi sinne nuorien sekaan hyppimään.

En oikein ymmärrä tuota, että täällä dissattaisiin suuremmissa määrin teitä pettyneitä, vaan enemmänkin on ollut luettavissa toiveita, että se Eteläpäädyn entinen meininki palaisi. Kenekään duunipaikkahan se ei ole, joten ei siitä enempää.

Sinä puhut seuran tuhoamisesta - minä muutoksesta eteenpäin, siinä on se ero.

Muutos, joka ei ole tarpeellinen. Tämän kauden jälkeen Jokereiden urheilullinen uskottavuus on jo pahasti miinuksen puolella. Mutta eipä tässä siitä ole ollutkaan kyse. Puhutaan taloudesta, brändistä ja muusta sellaisesta, kun tosiasia on lopulta se, että Jokereilla ei ole pelillisesti mitään asiaa tuohon Putinin rahaliigaan. Voisin melkein väittää, että näkisin Jokerit mieluummin divarissa kuin Venäjällä. Silloin seura olisi ainakin oikeassa sarjassa jos se olisi niin huono, että putoaisi. Mutta näköjään Hjallis on taitava puhumaan, kun on saanut oman vammailunsa/venäläisten reunaehdon hallikaupoille, myytyä jonain tarpeellisena muutoksena tai mahdollisuutena.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Muutos, joka ei ole tarpeellinen. Tämän kauden jälkeen Jokereiden urheilullinen uskottavuus on jo pahasti miinuksen puolella. Mutta eipä tässä siitä ole ollutkaan kyse. Puhutaan taloudesta, brändistä ja muusta sellaisesta, kun tosiasia on lopulta se, että Jokereilla ei ole pelillisesti mitään asiaa tuohon Putinin rahaliigaan. Voisin melkein väittää, että näkisin Jokerit mieluummin divarissa kuin Venäjällä. Silloin seura olisi ainakin oikeassa sarjassa jos se olisi niin huono, että putoaisi. Mutta näköjään Hjallis on taitava puhumaan, kun on saanut oman vammailunsa/venäläisten reunaehdon hallikaupoille, myytyä jonain tarpeellisena muutoksena tai mahdollisuutena.

Boldaus oma ja siihen sellainen, että kyllähän sä varmaan tiedät, että ei tuolla tämän kauden joukkueella sinne "putinin rahaliigaan" olla lähdössäkään. Siihen nähden tuo "Jokereilla ei pelillisesti ole mitään asiaa" -argumentti vähän ontuu, kun kukaan ei tuota Jokereiden ensi kauden joukkuetta vielä tiedä, eikä edes valmentajaa.

En ollut itse KHL:n perustamisen aikoihin hirveän innostunut ko. liigasta, kun hieman venäjävastainen olen, mutta kun tällä kaudella oon muutaman pelin ja lähes kaikki highlightit katsonut....Ai jumalauta kun tulee hienoja suorituksia joka pelissä ja joka peli on ainakin omasta mielestäni ollut valovuoden edellä Liigan pelejä. Joten innolla ollaan ensi kaudellakin katsomossa niin kotona kuin (joissain) vieraspeleissä. Pietari, Praha, Bratislava, Zagreb; hienompaa noihin kaupunkeihin on vieraspelejä lähteä katsomaan kun johonkin Ouluun.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
EP:N facebookista:

"Neuvotteluja on käyty ja asiaan löydetty ratkaisu, joten capot palaavat lauantain Ässät-matsissa Eteläpäätyyn. Tulkaapa siis muutkin kausarin omistajat taas paikalle. Linkistä lisätietoa."

JES! Perjantai-päivän ilouutinen! :)
 

Caleidos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston Bruins
Mahtavaa! Aivan loistavaa, että tähän ratkaisuun lopulta päästiin! Komppaan edellistä kirjoittajaa, todellakin kauden paras uutinen tällä hetkellä.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhhuh. Lauantaita odotellessa. Aivan mahtavaa!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jaa-a, pitääkö sitä alkaa harkitteen matsiin tuloa huomenna? ;)

Olen edelleen shokissa keskiviikon jäljiltä, mutta josko se tästä...?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Helvetin hienoa! Iso kiitos capoille, teidän jokerisydämenne on kerrostalon kokoinen. Kiitän myös lämpimästi Hjallista siitä, että tuli vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös