:D Vedä nyt vähän henkeä välillä. Kauheaa koohotus yhdestä pienestä lakanasta. Tämäkö nyt oli se historian vakavin asia, kun vihdoin HÄPEÄT olla fani? Ei saatana. Harkimo, Hjallis, Rauma ja Suomi muuten kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Tämän tietää 12-vuotiaatkin. Vähän erään suomenruotsalaisen seuraomistajan kirjoitustyyli muuten.Voi herranjumala!!! Aina olen ylpeänä kannattanu jokereita niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina. Nyt lähinnä HÄVETTÄÄ olla jokerifani näiden todella säälittävien "fanien" ansiosta. Ei jumalauta mitä porukkaa. Tollanen lakana ja asialla varmaan fanit keski-iällä 12v... Vittu miten säälittävää. Harkimo pumppaa rahaa joukkueeseen ja tekee niinkuin valmentajat sanoo jotta joukkue ottais sen mestaruuden niin mitä tekee raumalle asti menneet fanit!!! Jos nyt niin koville ottaa niin pysykää poissa niin kuin harkimo sano, aivan oikein. Koko suomi saatana nauraa meille tällä hetkellä. Ja lopuks vielä: itse kannustan joukkuetta oli sarja tai pelaajat mitkä tahansa. Näin olen faniuden käsittänyt!! Meinaan olla areenalla KANNUSTAMASSA tänä vuonna, ensi vuonna ja sen jälkeen. Olen mielestäni fani enkä mikään "vitun siistii olla kännissä ja näyttää hjallikselle keskaria, vittu hei vähä siistii".. Astukaa vanhemmat fanit esiin ja tehkää loppu tosta pelleilystä!!!!
Harkimolle ei mitenkään voinut tulla yllätyksenä, että KHL-siirto ja Karalahden hankinta aiheuttavat protesteja. Siis sehän on fanien toimesta käyty sille ihan toimistolla asti päin naamaa kertomassa. Silti kehtaa jatkuvasti kitistä twitterissä faneista. Ja sehän vaan lisää vettä myllyyn. Tästä se kierre sitten jatkuu. Ei heru Harrylle kyllä yhtään sympatiaa. Jos oli tosiaan pahin loukkaus koskaan, niin on kyllä kaveri aika vähällä elämässään päässyt. Meniköhän ihan yöunet nyt. Rotenberg voisi lätkäistä Hjallikselle porttikiellon Areenalle. Hyvää tekisi Hjalliksellekin, kun paha mieli siellä kuitenkin vain tulisi.