Jokerit - Blues Ke 5.1.2005

  • 9 150
  • 97

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Jaari
tarkoittaako tämä lopputulos sitä että Blues säilyttää "hyvän kyttäysasemansa"?

No tuossa juuri kirosin sitä, että nämä saatanan tunarit ovat edelleen "iskuetäisyydellä" säälipleijaripaikasta. Suoraan sanoen saisivat vaihtaa Pelicansin kanssa paikkaa, Lahdessa 11. sija ehkä herättäisi iloa ja toivoa.

Mulle alkaa riittää.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Bozik kuomaseni, Kohnin varaan emme taatusti rakenna mitään, miehen sopimus kun loppuu tähän kauteen. En millään jaksa uskoa Ruutun (tai kuka joukkueen sitten kasaakaan) saavan Laddylta enää nimmaria muuhun kuin keräilykorttiin, niin surkeita ovat olleet näiden viime vuosien esitykset.

Jos Kohn jotenkin Espoossa saataisiin pysymään, tulisi se ehdottomasti tehdä, mutta enpä nyt kyllä miestä menisi syyttämään jos haluaisi välillä menestystäkin maistella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Juhaht
Mulle alkaa riittää.

Taitaa olla tuttu tunne teikäläisten keskuudessa.

Viilipyttymäinen duunikaveri totesi tänään "miks vitussa sinne hallille täytyy mennä, kun ei saa muuta kun vitutuksen". Ja kaveri käy vielä firman piikkiin matseissa, kun eihän meiltä löydy Bluesin kausareille muuten käyttöä.

Mikä taas kertoo duunikavereiden hyvästä mausta, lukuunottamatta sitä poikkeusta joka vahvistaa säännön.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Juhaht
Jos Kohn jotenkin Espoossa saataisiin pysymään, tulisi se ehdottomasti tehdä, mutta enpä nyt kyllä miestä menisi syyttämään jos haluaisi välillä menestystäkin maistella.
Oukkidou, vaan sitä ajattelin, että Bluesissa tälläkin hetkellä on kelpo pelimiehiä ja jopa huippuja. Tätä myös tarkoitin aikaisemmin ketjussa kun sanoin Bluesilla olevan eväät haastaa kenet tahansa. Näin se jumalauta on, vaikka nyt ja juuri tällä hetkellä sataakin tupaan.

Asiansa osaava toimari tekisi nyt kaikkensa noiden testattujen avainukkojen pitämiseksi. Tämän kauden Bluesista löytyy helposti kymmenkunta kaveria, jotka kelpaavat pohjaksi mille tahansa huippujengille. Siihen kunnon koutsi, osa teidän huippujunnuja ja muutama takuusuorittaja ja täts it. Pytyn metsästykseen.

Pitäkää vaan mua hulluna, mutta mä sanon, että tällä (loppu)kaudella Blues tulee aiheuttamaan isoja yllätyksiä. Ja ne eivät ole espoolaisnäkökulmasta ikäviä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti bozik

Pitäkää vaan mua hulluna, mutta mä sanon, että tällä (loppu)kaudella Blues tulee aiheuttamaan isoja yllätyksiä. Ja ne eivät ole espoolaisnäkökulmasta ikäviä.

Mää vaan toivon, että ne yllätykset tulee ennen kuin on liian myöhäistä. Onhan se kiva jahdata säälipleijaripaikkaa, joka toteutuu, jos me nyt voitetaan loput 7 peliä ja samaan aikaan Ässät saa korkeintaan 2 pistettä ja Tappara kolme...

Potentiaalia tässä joukkueessa on - ja paljon. Se on vaan korvien välistä kiinni. Oikeasti toivon, että yksikään joukkue ei haluaisi Bluesia vastustajaksi pleijareissa. Jos sinne edes päästään. Mutta toivoahan aina saa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti E
Mää vaan toivon, että ne yllätykset tulee ennen kuin on liian myöhäistä.
Nou hätä tapahtuu. Mun pa(u)llo kertoi. Sulla (tai mulla on muuten YV täynnä). En saanut vastausta läheteltyä joten kiitän tässä. Meitä on moneksi ja kiitokset !
 

kaheol00

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No, joo. Tulin Oulusta sukuloimaan ja samalla menin katsomaan Areenaa ensimmäistä kertaa. Oletin, että hallissa olisi varmaan hyvä tunnelma, koska kaksi pääkaupunkiseudun joukkuetta vastakkain. Tunnelma oli aivan onneton ja halli ei edes puolillaan.

Jokerit pelasi mielestäni erittäin hyvin ja on kiistatta paras joukkue tällä hetkellä liigassa. Peli perustuu taitoon ja liikkeeseen sekä hyvään asenteeseen eli samoihin seikkoihin kuin kärpilläkin. Vaikka minulla ei ollut suosikkia pelissä, niin narrien peliä on kyllä mukava seurata.

Bluesin suurimpia ongelmia näyttäisi olevan liian suuret vaihtelut peräkkäisten pelien välillä ja voittavan maalivahdin puute. Pelaajien halu voittaa ei ole sillä tasolla kuin esim. Jokereilla ja Kärpillä.

Peli oli tasoltaa ihan ok, mutta siinä olisi voinut olla vähän enemmän jännitystä voittajasta...


Tässä muutama ajatus täysin puolueettomasti tästä pelistä ja sen osaanottajista.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ei noita raukkoja hirveästi jaksaisi dissatakaan enää. Olihan tämänpäiväinen ottelu kuitenkin aikamoinen mission impossible. Voittaminen on aika vaikeata kun vastustajalla on parempi hyökkäys, parempi puolustus, parempi maalivahti ja parempi valmennus. Väittäisin kuitenkin että Candy Pikkanen on Suomen, ellei peräti maailman paras huoltaja. Se nyt ei kuitenkaan riittänyt voittoon asti.

Vaikka vastustaja olikin hiton paljon parempi niin ei sitä kuitenkaan tarvitsisi hävitä lahtelaiseen tapaan. Ja se mikä todellakin vitutti oli tämä eilisestä tuttu näennäinen loppuun asti taisteleminen. Niin aneemista että.

Sitä tässä vaan ihmettelen että minkä ihmeen takia minä - koulutettu ja älykäs mies - ravaan katsomassa näitä umpisurkeita otteluita illasta toiseen? Eikö minulla todellakaan ole parempaa tekemistä?
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti kaheol00
Oletin, että hallissa olisi varmaan hyvä tunnelma, koska kaksi pääkaupunkiseudun joukkuetta vastakkain. Tunnelma oli aivan onneton ja halli ei edes puolillaan.

No, Blues on niitä joukkueita, jotka ei vain sytytä.
-
Itse matsista on kaikki oleellinen sanottu, Jokerit oli paljon parempi kuin Blues ja ansaitsi voiton. Timpalle nolla jälleen ja Campbell jatkaa hyviä otteita.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti kaheol00
No, joo. Tulin Oulusta sukuloimaan ja samalla menin katsomaan Areenaa ensimmäistä kertaa. Oletin, että hallissa olisi varmaan hyvä tunnelma, koska kaksi pääkaupunkiseudun joukkuetta vastakkain. Tunnelma oli aivan onneton ja halli ei edes puolillaan.
Et kai tosissasi luullut hallissa olevan juuri ketään ja tunnelman olevan mistään kotoisin? Käy joskus perjantain Ifk peleissä tai keväällä finaalipeleissä niin tunnelma voi kohota, jopa huikeaksi.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Blågula
Sitä tässä vaan ihmettelen että minkä ihmeen takia minä - koulutettu ja älykäs mies - ravaan katsomassa näitä umpisurkeita otteluita illasta toiseen? Eikö minulla todellakaan ole parempaa tekemistä?

...hmm...ootas...eiku. Joo...NYT! Eiku...ei sittenkään. ON! Eiku..ei olekaan. Taidan sittenkin olla saman kysymyksen äärellä. Tosin puuttuisin koulutetusta ja älykkäästä siihen älykkääseen: olen vakuuttunut, että apinat viihty(isi)vät näissä matseissa.

Ja sitten illan otteluun:

¿

 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti kaheol00
Bluesin suurimpia ongelmia näyttäisi olevan liian suuret vaihtelut peräkkäisten pelien välillä ja voittavan maalivahdin puute.
Hyvä pointti, sillä Lukko- ja Jokeri-matsithan olisimme voittaneet rankkariskabassa, mikäli Oksa ei olisi päästänyt yhtäkään maalia kummassakaan ottelussa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Surkea peli tosiaankin.

Thomasin 30 torjuntaa aivan liikaa verrattuna todellisiin tilanteisiin.

Campbell oli kentän paras pelaaja tänään. Metrokin pyöritteli aika tehokkaasti, vaikka ei pisteitä saanut aikaiseksi. Oli hieman outo näky, kun hänellä ei ollut kultakypärää.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Espoon Siniset
Oli hieman outo näky, kun hänellä ei ollut kultakypärää.

On tosiaankin. Hämää, ja pahasti. Mutta kyllä Metron sieltä kentältä huomaa, toisinkuin teidän tavallisissa kypärissä pelailevat. Ottakaa tämä provona, jos haluatte, mutta ainakaan tänään Bluesista ei erottunut, kuin kultakypäräinen Kohn. Valitettavasti. Sääliksi alkaa käydä.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Muutenkin noista Bozikin tuolla mainitsemista nimistä taitaa ainoastaan Haakana meillä pelata ensi kaudella, jos hänkään. Ellei sitten NHL vieläkään ole alkanut, niin Tukonen jäisi tänne.
Bluesin tulevaisuuden rakentaminen on tällä hetkellä niin hatarissa ja osaamattomissa käsissä, että saamme todennäköisesti nauttia tämän kauden kaltaisesta paskasta vielä ensikin kaudella.

Enkä usko että Kohnkaan jaksaa enää pelata kovinkaan kauaa tuolla asenteella, jos jotain aivan radikaalia ei tapahdu.
Ja mitään ei tule tapahtumaan.

Jotain tarttis tehdä, tää kausi nyt alkaa jo pikku hiljaa olla tässä.
Olisiko Hra Salonojalla munaa tehdä Ilvekset, unohtaa nykyinen ja keskittää törkeästi kaikki voimavarat ensikauteen, hankkia uusi Tj, valmentaja, puolet kenttäpelaajista, maalivahti ja osaava markkinointihenkilökunta ja tippua rauhassa vaikka viimeisiksi.
Eihän sillä enää ole mitään väliä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Juhaht
Mulle alkaa riittää.
Noo, Blågulan viestiin viitaten, koulutuksestasi en tiedä mutta älykäshän sinä, lukemani ja näkemäni perusteella. (mulla on muuten allekirjoitettu diplomaatti ristiinnaulattu seinään aiheesta, että pystyn arvioimaan muita paremmin kuin itse tiedänkään). Itsellenihän koulutusta yritettiin antaa, mutten ottanut loppuun asti vastaan, älykkyydestäni sain kunniamaininnan kätilöopistolla 0+1 -tehoilla.

Joku rotihan tähän on saatava, laskeva tendenssi on niin silmiinpistävä ettei värilaseissa enää suojat riitä. Kausarieduissa oli ainakin joskus ilmainen näöntarkastus, ilmeisesti joku muukin on jättänyt käymättä?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Juhaht

Jos Kohn jotenkin Espoossa saataisiin pysymään, tulisi se ehdottomasti tehdä, mutta enpä nyt kyllä miestä menisi syyttämään jos haluaisi välillä menestystäkin maistella.

Kohn voisi tulla maistelemaan menestystä turkuun! Kelpaisi varmasti monelle TPS fanille. Palkasta Kohn joutuisi tinkimään, mutta tilalle tulisi jotain mitä rahassa ei voi mitata. Kohnin siirto on vain pelkkää haavetta koska meillä on Jouko...
 

Casey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puoliorganisoitu flow-jääkiekko
Viestin lähetti HABS #11
mutta tilalle tulisi jotain mitä rahassa ei voi mitata.
Ai meteliä hallissa? Noh paska provo , myönnetään , mutta jos Saku Koivukaan ei sytytä omaa hallia niin mikäs sitten?
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti Jaari
tarkoittaako tämä lopputulos sitä että Blues säilyttää "hyvän kyttäysasemansa"?
Joo,mut kato hei sitku me saadaan Sakic nit sitte kato alkaa huima nousu,ja jos se deutschland cup joskus loppuu niin saadaan se maloneki takas....
Ellei oltu jo aikasemmin niin nyt voidaan virallisesti nostaa länsiautolla "me ollaan hävitty tää kausi"-banneri kattoon.
 

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yrittäkää päästä 8:ksi

Niiden säälipleijareiden kautta. Tulee narrifanille edulliseksi käydä Espoossa.

Vaan sen verran kuitenkin täytyy sanoa, ettei teidän siniset nyt ihan mikään toivevastustaja ekalla kieroksella meikäläiselle ole. Voisikohan sen Kohnin vuokrata pois...

Näyttää tällä hetkellä pelottavan hyvältä Jokereiden meno. Rutiinipisteet otetaan pois ja tärkeät pelit voitetaan.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti kaheol00
No, joo. Tulin Oulusta sukuloimaan ja samalla menin katsomaan Areenaa ensimmäistä kertaa. Oletin, että hallissa olisi varmaan hyvä tunnelma, koska kaksi pääkaupunkiseudun joukkuetta vastakkain. Tunnelma oli aivan onneton ja halli ei edes puolillaan.

No tällä hetkellä asetelmat ovat vaan sellaiset, että mielestäni oli jo ennen peliä selvää, ettei tästä pelistä mitään hegemoniamatsia tule. Espoo ei ainakaan meikäläistä ikinä ole hirveästi sytyttänyt.

Hyvältä kuitenkin vaikuttaa tällä hetkellä Jokerien suhteen. Itsevarmuun raporttien mukaan huipussa, onnistumisia tulee ja omissa ei heilu juuri ollenkaan. Toisaalta pitää aina perisuomalaiseen pessimismiin todeta, että runkosarja on vielä pitkä ja sen jälkeen alkaa ne todelliset koitokset, mutta tuskin Jortikka antaa hetken rauhaa pelaajille. Löysäillä tuskin saa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Blågula
Sitä tässä vaan ihmettelen että minkä ihmeen takia minä - koulutettu ja älykäs mies - ravaan katsomassa näitä umpisurkeita otteluita illasta toiseen? Eikö minulla todellakaan ole parempaa tekemistä?
Ei ole näköjään mullakaan. Uusi harrastus tai jotain olisi tarpeen. Hitto soikoon, samaa paskaahan tuo on vuodesta toiseen. Johtuukohan tämä siitä että "jos jonain päivänä"? Hitto osikoon, lupasin syyskuussa mennä tulevana lauantaina kaverin luo Lappeenrantaan ja samalla katsomaan SaiPa-Blues kärsimysnäytelmää. Ei paljon tämän hetken taaperruksen myötä kiinnosta...

Toisaalta Blågula, voidaan sitten kaudella 2023-2024 istua katsomossa 209:ssä esim Juhaht:n, msg:n ja muiden kanssa ja muistella liiganousua, Eastoneita, play-off sarjaa 1998, Calounia, Ruuttua sekä sitä miten kaikki oli "ennen paremmin". Siitä tulee hienoa, tai jotain.

Liittyikö tämä eiliseen peliin tai onko tuossa järkeä? Ei ja tuskinpa.
 

Vasen laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Springfield Falcons
Re: 4-0

Viestin lähetti Töölön-Vesa
Jätkät vois antaa tästä Timille ton yheksännen nollapelin, niin ei tarvii jännittää Pelicans-peliä ;)

No näinhän siinä kävi, ja lopputuloskin meni nappiin...harmi ettei tullu käytyä ärrällä :)

No jokatapauksessa, mä ihmettelen kovasti tota viimesen erä 15 torjuntaa....en kyllä millään saa niin paljoa, mut kai sitä sit joku tarkkasilmänen laskija on kaikki noukkinu sieltä.

Off-topic, mut on muuten noi biisit hallilla vaihtunu ton joulutauon aikana....onhan siel vanhoja paljo, mut mukaan on tullu joku ****n Antti Tuisku ja muita suomalaisia "huippu"artisteja......
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös