Jokerit-Blues 26.10

• 5 663
  • 55

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti JHag
2-0 ja 40 min. pelattu.

Täällähän on muuten hirvittävä reaaliaikainen seuranta päällä. Sori jos häiritsin.

Kommentti Areenalta: väsynyttä skeidaa, tuleeko vahvistuksia vai taasko disinformaatiota?

Varmasti, niin kuin kaverisi ovat kuitanneet lähes jokaisesta Jokereitten matsista. Se, että teillä menee päin helvettiä ei mielestäni oikeuta jatkuvaan skeidan jauhamiseen tyyliin Hartrwall Areenan vessapaperi on liian karheaa. Onneksi omassa ketjussanne on vihdoin ja viimein löydetty oikea kritiikin kohde, josta Jokerifanit varoittelivat jo paljon ennen kautta.

Peltonen 2.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Lopettakaa sensuuri. Pelikiellot on ok, mutta sensuuri ei. Jokainen järkevä ihminen osaa itse arvioida muiden tekstejä ja jos ei osaa niin sensuuri varmistaa sen ettei opikaan.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti Espoonmies

Sitten tämän päivän pelistä. Blues pelasi ainakin mun mielestä siinä mielessä rohkeasti, ettei menty tukkimaan keskialuetta vaan yritettiin ihan oikeasti hyökätä. Tänään se ei tuottanut tulosta, vaan kävi niin kuin kävi. .

Sepä se, Jokereita vastaan voisi ottaa ihan hyvällä mielellä puolustetaan, puolustetaan ja yritetään iskeä vastahyökkäyksistä, muuten on ihan saletti että tulee pataan. Maalivahtia vastaan pitää päästä nopeaan 2-1 hyökkäykseen muuten se torjuu kaikki ja vastaavasti jos vastustajan alueella viivytään hetkikinliian kauan tai liian monella miehellä omissa soi varmasti.

Tällä hetkellä paskakiekko on ainoa vaihtoehto jolla voi pärjätä jokereita vastaan. Kotona ehkä sitten voi yrittää vähän enmmän hyökätä.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Senior

Minua puolestani joskus kummaksuttaa se, että esimerkiksi _Jokerit-Blues_ -otteluketjussakin vedetään IFKn tekemiset tai tekemättäjättämiset niin usein mukaan. Ihastuttaa ja vihastuttaa-jutska kai.

Kun nyt lainasit viestiäni tuohon, niin sanottakoon, että viestini oli lähinnä tarkoitettu nimimerkille Rekisteröitynyt. Hänen suosikkijoukkueensa on Hifk, jolloin sen luonnollisesti vedin mukaan. Ihmetyttää minuakin se, että tämä nimimerkki edes koki tarpeelliseksi tulla tänne juttujaan kirjoittamaan. Tietysti sillä varauksella, että kiitos palstasensuurin, en tiedä onko nimim. Prjakhin kirjoittanut jotain vastaavaa aikaimsemmin.

Tässä muuten vielä lainausta Rekisteröityneen kirjoituksesta:

Herätkää jo ja lopettakaa muille vinoilu ja keskittykää olennaiseen

Suosittelisin herra Reggautuneelle itselleen tuon virkkeen uudelleenlukua pariin kertaan ja sen jälkeen peiliin katsomista.

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Viestin lähetti mokkeri
...bluesfanit????
illan matsissa kyseiset fanit ois mahtunut tilataksiin...rumpuineen.
Niin kauan kun nämä 'fanit' ei jaksa raahautua edes parhaana bailupäivänä klo 17 stadiin (n.10km) kannustamaan joukkuettaan,voidaan unohtaa sana fanius.
Samanlaista faniutta löytyy Hämeenlinnasta(100km),josta löytyi viime keväänä JOPA pikubussillinen kannattajia pleijareissa,kaikki kunnia heille että olivat molemmissa otteluissa yhtä runsaslukuisina mukana... jos tämä on fanikulttuuria niin....

Toista on seurata Kärppien seuruetta jotka tulevat junilla ja koneilla katsomaan joukkueensa pelejä varsinkin pleijareissa sankoin massoin ja runkosarjassakin about 100 henkeä aina(paljon km)...siinä on niinsanotusti munaa.

Itse muistan kun vuonna kypärä ja miekka juostiin peleissä pitkin viikkoa ja pidettiin hauskaa-kuningas alkoholin kanssa jopa silloin-vau...oispa ollut silloin tälläisiä foorumeita jossa ois voinnut avautua ja kertoa omista fiiliksistä......

Niin, aika monella on tällainen käsitys Bluesin faneista... jostain syystä sitä normaalia faniporukkaa, joka käy meidän ihan oikeilla fanimatkoilla (eli siis bussimatkoilla minne vaan paitsi ei Stadiin jonne ei ymmärrettävistä syistä lähdetä tilausajolla) on vaikea motivoida lähtemään porukalla Jaffalle tai Nordikselle. Varmaan Hartwallilla oli aika paljon Blues-mielisiä, mutta ehkä 4-0 lukematkin jo kertoo, miksi ne oli aika hiljaa.

Mutta siis sen verran vaan pitää korjata, kun hyökkäsit itse Bluesin faneja kohtaan, niin kyllä meitä lähtee tasaisesti se 1-2 bussillista faneja niille oikeille fanimatkoille. Pleijereissä useimmiten se 2.

Niin ja montako kertaa olette Bluesia vastaan pelanneet pleijereissä? Mulle tulee mieleen vaan yksi (väsynyt) pronssiottelu.

Vielä itse kysymykseen: miksi Bluesfaneja sitten näkyy Jaffalla ja Nordiksella niin vähän, vaikka fanimatkoilla niitä on kuitenkin aina se 40-50 vähintään? En tiedä.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Blues-henkistä porukkaa oli ainakin 314-katsomossa varsin mukavasti. Tosin eihän se hengessä mukana oleminen erotu yhtä selkeästi kuin Blues-fanien ydinporukka. Hengessä mukanaolijat heräävät vasta sitten, jos valotaulun lukemat miellyttävät, näinhän se on usein LA:llakin "vierasmielisten" kohdalla.

Omalla kohdallani saan lauantain osalta katsoa peiliin ja hävetä, sillä jo ekan erän jälkeen kaljamuki houkutteli katsomoa enemmän.

Ja kun tuloskin oli mitä oli, niin illan hauskinta antia edusti englanninkielinen mongerrus hallin pihalla erään Jokeri-puolustajan kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy