Olisi kiva nähdä se päivä, kun Jokerien joukkuetta rakentaa ammattilainen ja joka tietää mitä tekee.
Mistäs me sitten keskusteltaisiin ? Toki voitaisiinhan me silloinkin muistella Masan aikoja, jolloin kaikki oli niin paljon paremmin.
Minä olen kyllä aidosti perkeleen tyytyväinen siihen miten Masa näissä loukkaantumistilanteissa on toiminut. Minusta on erittäin järkevää ja pitkällä tähtäyksellä jopa välttämätöntä hankkia ukkoja varamiespalvelusta silloin, kun kolme-neljä pakkia on kolmesta ekasta parista poissa (Kuparinen, Kauppinen, Hulkkonen (?) ja "poissaoleva" Koivisto).
Mun on itse asiassa ihan helvetin vaikea käsittää millä muulla tavoin näissä tilanteissa tulisi toimia. Voisiko joku palstan kiekkoguru valaista mulle miten se huomenna loisi pakkiparit, jos käytössä on Koivisto, Jokela, Kulmala, Helenius ja Kalteva ja ehkä varauksin nokkansa murtanut Hulkkonen. Luokaa noista minulle kolme liigatasolla toimivaa pakkiparia ja pitäkää samalla huolta, että esim. Jokela ei pelaa 45 minuuttia ja sitä kautta tapa itseään aivan varmasti.
Olen aikaisemmin kertonut a-junnujen tilanteen, jossa minusta kokeilukelpoinen (siis kokeilu!!) olisi Hyvönen joka on loukkaantunut. Olisiko täällä joku ihan oikeasti valmis nostamaan liigaan 17 vee pojan, joka ei ole missään määrin fyysisesti valmis liigassa pelaamaan ja laittamaan tuon kolmeen pelaavaan pariin ? Jos minä mitään kiekosta ymmärrän niin muiden junnujen kuin Hyvösen osalta heidän kehitystään takuulla parhaiten tukee pelaaminen oman ikäistensä joukossa.
Pakko vielä lisätä, että voisihan sitä liigaa tosiaan pelata pakkiparilla Kolossi-Kulmala ja Nokkakipu-Hulkkonen. Ihan takuu kamaa ja silti esim. Helgelle ja peleissä loistaneelle Koivistolle jää paikka kahteen ekaan pariin. Materiaaliylivoimaa, sanoisin.