Jokerit – uusi alku Mestiksessä

  • 1 323 985
  • 8 803

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Keravan Jäähallin tulostaulu :)

Ristus notta mitään kallista jumboa tarvita!
 

Liitteet

  • 8448327 (2).jpg
    8448327 (2).jpg
    157,4 KB · kertaa luettu: 301

salama#8

Jäsen
Palaillaanpa tänne Jokeriosioon tauon jälkeen. Olen ottanut lomaa Jokereista jo pidemmän aikaa, enkä ole jaksanut seurata tätä myllyä mikä on Jokereiden tulevaisuuden ympärillä pyörinyt. Eikä ole suoraan sanottuna kiinnostanutkaan pätkääkään. Nyt kuitenkin kun tilanne näyttää alkavan selkenemään (kop, kop) ja omistajakuviot näyttävät jopa hyviltä, niin olen taas alkanut hakeutumaan tähänkin osioon lueskelemaan juttua. Kiinnostus pelejä kohtaan myös alkanut heräilemään. Innolla odotan tulevaa kesän joukkueen rakennusta. Mestis on oikea paikka hakea vauhtia ja toivottavasti vielä 2020-luvulla tullaan pelaamaan myös pääsarjatasolla. Kiirehtiä ei tässä vaiheessa kannata, vaan rakentaa järkevästi hyvä taloudellinen pohja, jokeriyhteisö, sekä hyvä joukkue.

Alkais jo! Mistä muuten näkee Mestispelit suoratoistona?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mainoskatkoja varten istutetaan ukko rantavahdin tuoliin kaukalon laidalle fläppitaulun kanssa ja Kyoceran mainokset esitetään tekstinä.
Näyttäisihän tuossa tulostaulussa olevan pikku ledejä, joista numerot tehdään, ettei ole semmoinen aivan jamppa. Nyt vaan joku propellihattu koodailemaan tuohon vierivää tekstiä mainoskatkolle niin hyvä tulee :)
 

jeani

Jäsen
Olen jo vuosia toivonut, että Jokerit palaa suomalaisiin sarjoihin. Vaikka Pirkkolassa tai ulkojäillä alasarjoja. Jos ei SM-liigaan pääse.

Aivan mahtavaa, että Everi ja muut katkerat liigapomot olivat vieläkin happamina kymmenen vuoden takaisesta. Mestis on Jokerien uudessa tarinassa aivan olennainen osa. Kiitos Jääkiekkoliitto ja Mestis!

On hyvä käydä pohjalla. On oltu todella pohjalla, ja tämä mestishomma on upea mahdollisuus.

Kerava. Ei mitään sitä vastaan. Mielikuvissa se on niin kaukana glamourista kuin vain olla ja voi. Siis juuri sitä mitä tarvittiin.

Ei väliä vaikka HIFK:llä olisi uudessa hallissa enemmän katsojia. Ei väliä vaikka mestaruudet menisi jatkossakin pääsääntöisesti maakuntiin meidät kiertäen. ME oltiin, ollaan, ja tullaan olemaan benchmark. Vain Jokerit voi.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
On tämä mahtavaa. Jokerit palaa kotimaan kiekkokartalle. Muistan kuin eilisen päivän, kun pelatiiin Nordiksella. Pave ja nahkahanskat. Kusilaari, jossa pidemmät kundit oli vahvoilla. Popcorn.
HockeyNight ja oranssit takit. 90-Luku ja keväät mentiin Senaatintorilla, Lind kitarassa.
Kerava. Ei haittaa yhtään. Ossi keulilla, marssi asemalta ensimmäiseen kotipeliin. Kyynel valuu poskille.
Mestis saa sellaisen buustin, että talousvastaavat lyövät yläfemmaa keskenään. Kaikki hyötyy.

Aimo kääntää kylkeä ja hymyilee, näin sen pitikin mennä. Lähiöt, niistä me tullaan.

Olen paikalla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mihin muuten koko mies on hävinnyt?? Ei kait se nyt enää sentään KHL-kausareiden myyntiin tulemista odottele.

Kyllä mä täällä olen ja mukana ollaan jos ja kun meille joukkue taas saadaan. Sama se sitten jos Keravalla pelataan kunhan pelataan ja eiköhän sitä vielä isompiin ympyröihin palata ja toivottavasti vielä joskus kotihalliinkin.

Tanssitytöt tulee sitten tulevat. :P
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mestiksessä melkein kaikki vetää rakkaudesta lajiin/seuraan. Jos Kespoollakin om tsirkut peleissä niin äkkiäkös Jokeritkin homman hoida.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minun käsityksen mukaan ei liigassakaan ainakaan pienempien seurojen "tanssi tytöille" makseta palkkaa. Taitaa mennä ns. harrastuksena, eli otteluliput ja vaatteet tjsp. Korjatkaa jos olen väärässä.
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Minun käsityksen mukaan ei liigassakaan ainakaan pienempien seurojen "tanssi tytöille" makseta palkkaa. Taitaa mennä ns. harrastuksena, eli otteluliput ja vaatteet tjsp. Korjatkaa jos olen väärässä.
Totta, mutta kannattaako aloittaa noin mestiksessä ja jos Hs on hereillä niin Jokerit on kaikkien vihaama,
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Totta, mutta kannattaako aloittaa noin mestiksessä ja jos Hs on hereillä niin Jokerit on kaikkien vihaama,
Eikös me olla aina oltu kaikkien vihaamia? Ei mitään uutta auringon alla. Täältä me tullaan, tykkäsi muut tai ei!
 

jeani

Jäsen
Eikös me olla aina oltu kaikkien vihaamia? Ei mitään uutta auringon alla. Täältä me tullaan, tykkäsi muut tai ei!
Toi on tavallaan totta, mutta nyt voi olla myös sympatiseeraajia ja tietysti neutraaleja valtaosa. Koko kansan Jokereihin en usko, mutta jopa olisi aika junttia vihata Keravalla Mestistä tahkoavia Jokereita. Niin ilmeinen vitsi, että se on jo wanha, paitsi uuden identiteetin dynamona uutta alkua - itseironisesti tai ylpeydellä, miten vain! - tiedostaen se kyllä toimii ja kantaa.
 

JVV75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti, Suomen suurin ja kaunein saa nyt uuden mahdollisuuden. Nyt on fanien tuki tärkeää. Minä, Me Jokerit. Mestiksessä max 2v ja sitten täyttämään Liigan hallit ympäri Suomea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös